| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 573 .. 1144 1145 1146 1147 1148 .. 2453 .. 3757
28.01.13 09:27
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Gute Morgä Zämmä

Bi euch isch jo wieder richtig öbis glofe...

@ Nemo gäll so Däg si jo scho toll wenn meh i denä shops cha verwyle aber meh gset sooo viel Züg wo meh unbedingt au wett und brucht

@Lucy lot din Schatz sich dr kompletti azug loh mass-schnidere? und du hesch dörfe mit uswähle.. Wow.. mega schön und denn passt er sicher perfekt!

Lieder bei Trauuung: mir hei eus au def. (hoff i emel) entschiede.. Ihne laufe due ig zu Kissing you vo dr Dessree, denn hei mir you raise me up, Moment like this und zum Uszug over the rainbow (min schatz gfallt das Lied sit Johre scho bevors so bekannt worde isch..) S lustig isch, dass mi schatz usser mi lied die usgsuecht eht resp. vorgschlage het..

Das vo forest gump muess ig mol lose, cha mi nid erinnere, aber Yiruma isch wudner schön und mir gfallt au no thousand years als piano version (ode rmit cello)

@Manokasa ig find canon D wunderschön.. het mir au sehr guet gfalel abe rmir hei halt e Sängerin und 2. mi Kollegin wo e wuche vor mir hürotet het das zum Innelaufe...

@me bi eus isch das Wucheend nid viel glofe usser as ig a dr HZ Mess z Basel bi gsi.. Isch schöner gsi as die z Freiburg.. und wies dr Zuefall so will isch eusi Fotographin dört gsi mitmene Stand.. Si isch sooo nett und herzlich jetzt bi ig 1000% sicher si isch die richtigi! Dnen isch mis Kleid vom Dolce Vita usgstellt gsi.. bi immerno überzügt es isch s richtige! Obwohl ha eis gseh wo genau so gsi isch wie ig mir mis chleid immer vorgstellt ha abertrotzdem, das wo ig ha bi voll IG!
Mit minerä schwöster bi ig am Fritig goh ihre Brutchleid ussueche! Was söll ig säge, cha jo nur mi Schwöster si, si het au es Eddy K gchauft

LG

28.01.13 09:34
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@Lilly

Also ig ha mol sicher d Schueh für s Zivile und dr Chopfschmuck



und das wär mi wunsch kleid:



Ig ha au eher es pompöses Kleid am HZ und wett bim Zivile halt au öbis speziells...

28.01.13 09:39
Lilly4 
Re: Bräute 2013

oh, mega schön das chleid ...
ich weiss ebe vooooll nöd, han dänkt da ich am kirchliche scho so es pompöses
han, am zivile dänn eher es schlichts und mer sind ja nur im enge chreis dänn,
ca. 15 persone ... bin aber so unsicher

dä schmuck und t schuhe gsehni leider nöd !!??!! s bild zeigts mer irgendwie
nöd a ...

28.01.13 09:42
Canoa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme,

beträffend de Lieder semer au no chli am luege, es esch no schwerig...
Mini Cousine werd Klavier spele ond mini Frönd werd senge för eus, ha so fest freud dass das klappet hed met dene zwöine...

ech ha för mech mou folgendi Lieder usegsuecht...

THE ROSE
FLY WITH ME – LENAS SONG
DAS BESTE
I DINE ARME – FLORIAN AST
ETERNAL FLAME
FROM THIS MOMENT ON

es esch ned klar öb mer denn alli hend am Hochzig...ond bem Izog weissi au no ned was! =)
Zum Glöck hani no soooooooo vöu ziit! =)

Bem Zivile weti au eher es schlechts Chleid, ha jetzt scho vöu Chleider agluegt aber es paar mer au gar nüt, beni werklech so heiku? Bem Hochzigchleid beni doch gar ned so gseh. evt. teuni de mis Chleid be lightinthebox bstelle...klar hani de es Risiko öbs passt oder ned, aber gloube das muessi igoh! =)

28.01.13 09:49
valey 

Re: Bräute 2013

Wooow schmetterling uuu schöns kleid :)

so was würd mer mega gfalle


aso ich han das kleid fürs zivile

werd aber emmer weder unsicher


gseh emmer schöners

Datei-Anhänge
6.jpg 6.jpg (19x)

Mime-Type: image/jpeg, 20 kB

66.jpg 66.jpg (10x)

Mime-Type: image/jpeg, 20 kB

28.01.13 09:52
valey 

Re: Bräute 2013

Wooow schmetterling uuu schöns kleid :)

so was würd mer mega gfalle


aso ich han das kleid fürs zivile

werd aber emmer weder unsicher


gseh emmer schöners

Datei-Anhänge
6.jpg 6.jpg (19x)

Mime-Type: image/jpeg, 20 kB

66.jpg 66.jpg (10x)

Mime-Type: image/jpeg, 20 kB

28.01.13 09:59
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

hmm bi light in the box spuckts irgendwie,.. post mini schueh spöter...

@Valey ig find das chleid wunderschön.. aber du hesch jo no es momentli zyt, und wenn du öbis findisch wo dir meh zueseit, denn chaschs jo glich chaufe, will vo dr Farb her, chasch das au anere andere HZ mol alege.. aber wie gseit ig finds sooo schön au d Farb!

@canoa
Also wenn du dini Mass guet messisch, denn cha fast nüt schief goh, guet d Längi udn ev. bi de Brüst hets so doffi ilage.. aber süscht.. ha mir au scho eis bstellt im internet. ebe usser die brustilage ischs perfekt gange!
Sehr schöni Lieder hesch usgwählt. tönt sichr mega wenn dini Fründine das zämmä spiele udn singe.

28.01.13 10:10
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Bow: ich bin mir nicht sicher, ob Du meinen Eintrag bzgl den Menükarten gesehen hast. Ich hab dir das Muster ins Word kopiert. Hilft Dir das?

28.01.13 10:12
Nemo 

Re: Bräute 2013

also valey ich find dis chleid nach wie vor mega schön!!!!
@schmetterling: es mega chleid!!
@me: ich han hald am zivile mis HZ chleid ah, da mir nöd ide chile hürated. bin jetzt aber no am überlegge, da ich langsam volll i dem hype drin bin, obi mir für am nächste tag no söll es wiesses chleidli bsorge...
mir händ ja mittlerweiele 17 bsetzti zimmer i eusem hotel und händ vor am nächste morge mit allne zäme dehte no z'morge zässe. denn wärs doch schön wemmer burt no wür erchäne

jaaaaaaaaaaa, ich gibs zue, es wär eifach nomal en grund zum no es schöns chleid azlegge

28.01.13 11:01
Bow 

Re: Bräute 2013

@ toluwu
Doch merci vielmol. Ha leider nur no kei Zit gha zums usprobiere, aber i wirds die Wuche mol aluege und e Probedruck mache I hoff das me kei Übergang seht, aber es isch würklich e guete Tipp

 1 .. 573 .. 1144 1145 1146 1147 1148 .. 2453 .. 3757
einfach   bearbeitet   Zuletzt   langsam   schnell   richtig   Hochzit   Problem   natürli   wirklich   natürlich   Zeremonie   vorallem   gspannt   eigentli   irgendwie   Kollegin   eigentlich   schaffe   himbeer