| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 575 .. 1148 1149 1150 1151 1152 .. 2455 .. 3757
28.01.13 16:40
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Maza
DANKE! S schiff in Pfäffikon wär mini Wunsch Location gsi Aber s Johanisburg und schoengg hani nonig kennt, hani gad mal ahgfroget und s luegete au! Merci!

Nemo
Belvoirpark hani au ahgluegt, uh schön! Leider glaub nid so mini priisklass

28.01.13 17:35
maza 

gerngscheh. schönegg müssi super sie!
isch sschiff demfall so guet??

mal e allgemeini frag: findet ihr das demfall nöd schlimm, wenn mer di glich location nimmt fürs fest wie en kolleg oder e kollegin?

29.01.13 06:36
Manokasa 

Maza
Ja s schiff het halt eifach eh Traumhafti Laag.. chasch nid nöcher am See sii.

Zu dinre Frag: Ich bin da chlinhin und her grisse.. es isch sicher nid schlimm, aber ich het gern öbis eignes, verstahsch? Aber wenn eu d location am beste gfallt den nebed sii! Muss ja eu passe! :-)

29.01.13 08:26
valey 

Morge zäme

Maza, es mues euch beidne passe wenn euch d Location passt und euch nüt usmacht das sie scho en kollegin/kolleg vo euch gno hed würdis neh

ich persönlich würd ned en location neh wo scho öpper gno hed wo ich kenne bzw. en kollegin...
oder wenn de würdi vel. die mal froge obs ehre würd störe

geht amigs so lüt wo denn umezicket wel mers gliche gno hed :)

29.01.13 08:39
Mona83 

@maza: mir sind s schiff au go aluägä und mini cousinä hät scho det s fäst gha. ich hets gnah wäns ihrä nüt usmacht und wäns mir gfallä het. mich hät dä ruum chli äng dunkt und d wänd sind so dunkel. händ meh öpis hells gsuächt. aber d pris leistig muäs mega sie, also mini cousinä hät gschwärmt.

ich würd mer kein stress machä will scho öpert det ghüratä hät, idä region rappi/pfäffikä häsch halt nöd viel uswahl (wo au zahlbar isch) also wird sich früänär oder spöter mal ä hochziit vo dä location här überschnidä. :-)

29.01.13 08:59
maza 

guete morge mitenand

s'schiff hett ich vo de lang her au no cool gfunde, aber de rum find ich persönlich jetzt au nöd grad soooo toll. und da mir ehner e "grossi" gsellschaft werdet sie, möcht ich ebe au ehner en grosse und helle rum.

ich han gester am kolleg, wo det ghürate hät, gschriebe. ihne machts absolut gar nüt us!! er findets sogar ehner no cool!
ich denke mängisch scho au, irgendwie hetti gern öppis eignigs. aber was bringts mir, wenn ich eifach irgend en andere rum nimme, wo mer nöd würkli gfallt oder mich nöd überzügt, nur damit ich öppis eignigs han? und irgendwie häsch au rächt mona, wenn alli im gliche rum hüratet chrützed sich di eint oder andere halt....
damals wo ich ebe vor 2 jahr em kolleg sini iladig becho han, han ich nume denkt gha wow so en rum will ich au mal!! und jetzt verglich ich natürlich jede rum wo mir alueged mit dem.
es git viel herzigi sache, aber es überzügt mich eifach nüt! oder denn isch es zu wit wäg oder ztür.

wenn ihr zit händ müend er mal de rum go aluege:
sternenwangen.ch --> Tanzsaal aklicke!
S'esse isch ebe au de hammer det!

29.01.13 09:02
valey 

Hey Maza

be de rum go aluege... isch echt mega schön

log ich merke es gfallt der mega :) und ebe wens dene kolege eh nüt usmacht..
de nehmed doch das... schlussendli hend no tusig anderi i dem saal s Hochzitsfest gfiired..

:D

29.01.13 09:03
Bow 

De Saal isch würklich de Hammer maza

29.01.13 09:09
Emma13 

Maza das isch en Traum ich glaube wenns eu gfallt und dich sowieso alles anderi nöd überzügt wills du immer mit dem verglichsch, denn isch de Fall klar... go for it!

29.01.13 09:14
toluwu

nicht registriert

Ein Kollege von GG's Turnverein hat auch schon auf dem Engelberg geheiratet. Uns stört das nicht! In der Kirche heiraten doch auch tausende von Menschen und evtl jemand den man kennt. Da ist's doch auch egal. Wenn's Euch gefällt, ist's doch ok?!

1 .. 575 .. 1148 1149 1150 1151 1152 .. 2455 .. 3757
Hochzit   eigentlich   Zuletzt   schaffe   natürlich   irgendwie   himbeer   bearbeitet   langsam   natürli   schnell   Kollegin   Problem   gspannt   eigentli   wirklich   Zeremonie   vorallem   einfach   richtig