| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 576 .. 1149 1150 1151 1152 1153 .. 2455 .. 3757
29.01.13 09:14
Emma13 

Re: Bräute 2013

chaufet ihr Brutschueh oder normali Schueh? Ich bin chli ufde Homepage vo verasposa am luege, sie hend wunderschöni Brutschueh und nödemal so tür... wüsset ihr ob Elsa Coloured Shoes au zude super bequeme Rainbows ghöret?

29.01.13 09:25
Canoa 

Re: Bräute 2013

Hmm ech ha mini Schuhe vom Zalando, hend zwar au mega vell kostet aber ech ha druf gluegt dassi bequem send ond us läder! =)

29.01.13 09:34
Bow 

Re: Bräute 2013

I ha mini Schueh vo etsy.
Si werde mi wahrschienlich umbringe aber si sind sooooo schööööön
I nimm eifach no flachi Schueh mit für am Obe

29.01.13 09:37
Emma13 

Re: Bräute 2013

Also isch de Trend scho ehner online chaufe :)

Die wo ich gseh han sind us Satin... isch Leder bequemer?

29.01.13 09:38
valey 

Re: Bräute 2013

Ich ha mini Schuhe vo milanoo.com bstellt :) send hammer! hehehe


Girls ha wedermal en frog ah eu bruch euchi meinig..


ich ha jez eini vo mine bridesmaids gseit das sies nümm sell mache
da ich gfunde ha sie interessiert sich ned...

kei ahnig und das hed sie au ned würkli interessiert...
ich glaub sie isch jez eher froh dass sie nüt meh mues mache und so

sie interessiert sich würkli nur um ehres züg..

jez isch eifach s doofe i ha ehre scho d iladig geh fürs fest vom zivile und fürs hochzitsfest bim ässe
da sie ja zu de bridesmaids ghört hed

aber ehrlichgseit wel ich sie ned debi ha dett...


isch das gemein ehre sege du los, da du nümm bridesmaid besch isch doof wenn chunnsch?

oder kei ahnig? was würdet ehr mache??

mini TZ meint i sells ehre säge das sie nümm sell cho
finds echli gemein weis ned

29.01.13 09:44
Mona83 

Re: Bräute 2013

ui chaufed ihr schuä all online? also ich hans im brutladä kauf, det hanis au chönä aprobiärä und chans nacher au schwarz ifärbe lah wänis nömä bruch. wär mir jetzt ächli z riskant online.

s chleid hani online aber d schuä nöd. :-) mir sind scho all unterschiedlich. :-)

valey was isch dän mit dinärä bridesmaids gnau? hans so halbä mitübercho. aber han nöd mitübercho dass grad so krach häsch dass sie nömä am fäst wetsch ha.

meinsch nöd au sie mäldet sich vilicht gar nöd ah?

29.01.13 09:44
Canoa 

Re: Bräute 2013

Läderschuhe send halt eifach atmigsaktiv, mer set weniger schwetze...darum hani Läder gnoh! =)

Ech ha au druf gluegt dass de Absatz ned zfiin esch, dassi e guete Halt ha ond dass er natürlech au ned höch esch! =)

http://www.zalando.ch/peter-kaiser-stina...11a03m-002.html

Zalando chasch jo retourniere...=) Ech hasse äbe Schuhe choufe...

Zuletzt bearbeitet am 29.01.13 09:46

29.01.13 09:47
valey 

Re: Bräute 2013

Mona,

sie isch ebe en arbetskollegin vo mir.. ab und zue machemer au was zeme und i ha sie de mal gfrogt ob sie au welle bridesmaid sie da sie emmer gseit hed sie würds gern mache... de hed sie ja gseit

de hed sie sich gar nümm interessiert... und allgemein ned a mim züg
nur emmer ehres züg

de hed sie afoh blöd tue das sie ned well med eus kleid kaufe
sie hegi öppis anders ztue

und polterobe hed sie kei geld zum cho (ca. 300 fr ) obwohl sie en volle lohn hed und dehei wohnt und fast nüt usgeht aber emmer seit ja usgang hani geld..
und emmer denn so sache seit: scheiss ufs geld i ha gnueg

und für min polterobe hed sie kei geld..

jaa uf jede fall hed sie voll blöd toh
de hani gseit ebe das mers halt lönd

de hed sie eifach nüt eso interesse zeigt so quasi isch ehre glich wen sie jez nüt meh mues mache

i ha eifach kei lust sie debi ha, sie ladet mich au nieneds ih und interessiert sich ned

29.01.13 09:50
Mona83 

Re: Bräute 2013

also dän seisch ihrä doch s wär der liäbär nur an apero (det häts eh sooo viel lüt chunt ja nöd drufa eini meh) und s fäst nöd da sie ja kei bridesmaids meh isch und du welsch nur di ganz ängstä gest ha plus bridesmaids. also erübrigt sich das. :-) oder so, kei ahnig, bin nöd guät im zickächriäg will ich meh mänlichi kollegä han. :-)

29.01.13 09:53
Canoa 

Re: Bräute 2013

Es esch natürlech sehr doof dassi t Iladig scho becho hed. Aber ech gloub ech wörd i dim Fall eifach s Gspröch sueche ond ehrlech si, ond au säge dass dus schad fendsch etc. Ond damet du jetzt zum Schloss cho segsch, dass es der lieber wäri sie ned debi zha.
Du hesch jo secher nochli Ziit bis zum Hochzig, de esch es secher besser, das so gli wie möglech zmache, damet chli Ziit vergoht, damet sie sech denn au chli cha "beruhige"...

Wönsch der vöu Muet, Chraft...du schaffsch das ond dänk emmer dra, es esch dis/euches Fäscht ond du/ehr wetted jo nome Lüt debi ha wo euch guet tönd...

 1 .. 576 .. 1149 1150 1151 1152 1153 .. 2455 .. 3757
Zuletzt   Problem   eigentlich   Kollegin   langsam   gspannt   Zeremonie   wirklich   himbeer   natürlich   eigentli   bearbeitet   richtig   vorallem   schnell   irgendwie   Hochzit   natürli   einfach   schaffe