| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 576 .. 1150 1151 1152 1153 1154 .. 2456 .. 3757
29.01.13 09:55
Emma13 

Re: Bräute 2013

Danke fürd Tipps, ich han sie jetz mal kauft, chan sie innerhalb vo 14 Täg zruggschicke wenns nöd guet sind und mir isch au uu wichtig, dass ich en guete Halt han. Han jetz en Schueh gno mit 8.5cm Absatz, isch aber en dicke, stämmige Absatz und mit Riemli, sött hoffentli keis Problem si... au mini chani denn ifärbe, findi cool :)

Valey, ich find das immer so heikel mit i-und uslade... verstahn aber dini Situation und wür sie ehrlichgseit au nüm wele debi ha. Meinsch nöd dass sie das selber merkt und sowieso nüm wett debi si? Chunt halt druf a wie eues Verhältnis isch, wenns ihre chasch säge ohni dass sich eu Fründschaft veränderet, denn machs, will es git nüd schlimmers Lüt debi z'ha wo du vo Afang a nöd unbedingt wetsch...

29.01.13 10:04
valey 

Re: Bräute 2013

Also ich glaubs au eher dass sie sich gar ned ameldet...
sie isch au bis jez nonie amene geburstag vo mer cho...

und hed mi au nonie zu öppis vo ehre iglade... denkes sie werd au denn öppis bessers ha

aber i werd sie glaub scho aspräche :)

dankeee für tips :)

29.01.13 10:26
maza 

Re: Bräute 2013

danke vielmal für eui zuesprüch ladys! bin mer immer sicherer, dass das euse rum söll sie! ich hoff sie händ jetzt au no platz...

ui, valey, dass isch ja voll scheisse vo dinere bridesmaid. ich verstahn völlig, dass du sie nöd wotsch debi ha!!!! das es aber au nöd grad eifach isch, sie jetzt uszlade chani au nahvollzieh. ich hasse so sache...
ich han es ähnlichs dilemma (nöd ganz so krass wie dis), ich han mit einere letzte jahr seeehr eng kontakt gha und denn sind endi 2012 es paar sache vorgfalle, wo mich dezue bracht händ, zum sie vo de gästeliste striche. sie schaffet leider mit mir am gliche ort und ich bin mir sicher, sie wird kei freud ha, wenn sie merkt, dass sie nöd as fest iglade isch. iladige sind nonig use bi eus, aber ich han immer devo gred, dass sie denn mal iglade isch. aber ich wott nur lüt debi ha, wo sich au würklich für mich freued und a dem ganze wännd teil ha....

ich bin leider nonig so wit mit schueh und kleid, drum chani zum andere thema no nüt säge
ich glaube aber nöd, dass ich mini schueh online chan bstelle, da ich so chlini füess han

am fritig gani zum erste mal innen brutlade

29.01.13 10:31
valey 

Re: Bräute 2013

jaa isch halt no blöd vo ehre das ganze... sie hed ja nedmal druf reagiert wo ich ehre gschribe ha ebe das sie nümm debi isch als bridesmaid..

ha sie denn drufagsproche und sie hed gmeint ja sie heg vergässe mich aspräche
und sie verstohts und sig au med köste verbunde usw..
aber sie werd glich denn bi mer si und hauptsach mer send all zeme a mim fest

super


jaa suscht lohnis mal und luege was sie macht..
uff weis au ned

maza ebe me mues eigendli lüt nur debi ha wo me wett
und jaa wen jez bi eu s verhältnis anderst isch de würdi sie au ned ilade

29.01.13 10:39
Canoa 

Re: Bräute 2013

Maza...Demfall freud di schomou druf uf de Fritig!
PS: Ech ha au chlini Füess 36/37! =) Klein aber oho! =)

Hmm ech ha au chli en komeschi Gschecht...Eusi ehm. Nochberi esch Florestin ond ech ha sie mal agfrogt öb sie mer chli cha säge wievell mer fört Blume ond so muess/sell rächne. Ergendwenn hemer weder mou telefoniert ond ehre Ma hed denn gmeint fall mer wetted wörd sie t Blume mache...das esch jetzt au de Fall...
Jetzt zor Frog, esch das doof wenn sie aber ned zum Fäscht iglade wärded sondern eifach zum Apéro?!?

29.01.13 11:03
valey 

Re: Bräute 2013

Canoa nei ich fends ned doof :) au am Apero ilade isch öppis schöns findi...
ich hedd au suscht freud

29.01.13 11:14
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Morge

Chume gad vom Zahni, han müesse en Zah ziehe.. Fangt scho guet ah de Tag..

Maza
Ich find de Rum meega schön :)

Schue
Chaufi uf etsy! Wot ebe farbigi

Vale
Das isch ja echt doof das ganze! Ich würd au mal warte, vielicht mäldet si sich jetzt gar nüme ah?

29.01.13 11:31
maza 

Re: Bräute 2013

oje, gueti besserig manokasa....

canoa, nei dass find ich gar nöd doof! ich wür sie au nur an apero ilade!
und übrigens, ich han schuehgrössi 34/35

ich han jetzt det aglüte und de rum wer no frei.... s'einzig "problem": Sie händ dänn chilbi im dorf und es wird halt um s'resti ume chilbi betrieb sie. ich find das eigentlich nöd sooooo tragisch. was meined ihr?
mer chan halt eifach nöd direkt as resti anefahre, aber es hät en grosse pp 2 gehminute vom resti entfernt und mer chönt au vo hine anelaufe, dass nöd all gäst durd chilbi müend laufe!
s'einzig wo mich wür störe, wer wenn mer de chilbi-lärm voll lut wür ghöre im saal, aber die vom resti hät gmeint sie heged au scho es fest gha während de chilbi und wänn mer sälber no en dj oder so hegi ghöri mer so zäge nüt meh... und es isch ja zum glück oktober, dänn laht mer d'fenster ja meistens zue!

29.01.13 12:22
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Maza
Wenns dich nid stört why not? Mir hend zersch de 10.August als Termin ga. Den hani erfahre das den Seenachtsfest isch bi eus und han den s anders Datum welle.. Han sozägä mis Fest nid mitme andere welle teile... Mis mami hingege hets nid schlimm gfunde, da hät also jede sini eignet Meinig :)

29.01.13 13:21
steffi84 

Re: Bräute 2013

Hallo zämmä

@ruum: ich cha dini gedanke genau nochvoll zieh. Mir is eigendlich glich gange nur nit mit emä kollegäpäarli sondrn mit minerä zuäkünftige schwögerin. Mir hürote jetzt im glich hotel wiä sii vor fünf johr. (Mir am 17.8.2013 und sii am 16.8.2008). Mir sind aber imenä anderä ruum. Die rüm sind komplet anderst. Was bi uns aber isch mir sind schö öfter mit dr family vo mim gg in dem hotel gsi und hei öbis gfieret. Z.b. D taufi vo sim Göttimeitli. Ich ha das zerst garnit wellä. Jetzt freu i mi abr mega. Ich fahr jede morge zum go schaffe dört dure und denk immer in chli meh als 6 monet lauf ich i mim hammer chleid dört dur d gäng und das isch jetzt "mis hotel" :-) mir hei d schwö au zerst gfrog und sie hei gmeint das sig gar kei problem für sii. Im geheteil sii fühle sich chli zrug vrsetzt und denke wieder an die zit wo sii am plane gsi sind...

 1 .. 576 .. 1150 1151 1152 1153 1154 .. 2456 .. 3757
Kollegin   wirklich   bearbeitet   Problem   richtig   schaffe   natürli   eigentli   vorallem   einfach   himbeer   gspannt   Zeremonie   schnell   Zuletzt   natürlich   langsam   irgendwie   Hochzit   eigentlich