| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 578 .. 1153 1154 1155 1156 1157 .. 2457 .. 3757
30.01.13 08:24
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ich han denkt ich ziehn es Swarowski Chetteli a mite passende Ohresteckerli... wett keis Armband, wird aber sehr wahrschinli no es Tiara ha... wird denn alles bim Chleid-Abstecke mitneh und luege wies usgseht..

Schmetterling, das isch uu schön... finds vorallem schön dases für dich ä wichtigi Bedütig het..

30.01.13 08:31
sabrinella 

Re: Bräute 2013

mega schön schmetterling

hm ich weiss es ebe au noni warschindi öbis mit steindli und perle kominiert aber nur ganz fiin und en ahänger ned ganz en ketti mit perle dra!!isch no relativ schwerig

30.01.13 08:37
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ech fendes wunderschön wemer cha Schmock alege wo för eim e Bedütig hend. Das hani leider ned...

Mi Schmock esch ganz schlecht, Perleohrrengli ond es Chetteli metere Perle vore, has jetzt nochli müesse loh chörze schöscht häts ned schön usgseh, do äbe mis Chleid scho rächt vell droffe hed hani ned zvell welle. Jo es Tiara hani höchstwarschindlech au.

30.01.13 08:38
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Manokasa, Sabrinella und Emma: Merci viel mol, ha mir vorallem bim armband immer so öbis vorgstellt aber nüm gwüsst, dass mis Mami so öbis het und ebe es erfüllt grad 4 Kriterie: Es bedütet mir sehr viel will denn dr Ahänge rund au d Ohreringli indirekt vo mim Mutti si, denn ischs usglehnt, öbis blaus und alts (mis Mami het das becho wo ig glaub noni uf dr welt bi gsi)

Ig find dr Swarovski Schmuck au sooo schön.. die hei so Tolli colliers und vorallem ohreringli..
Ig wett ebe kei tiara vo dem her passe d Perle. Meh muess wirklich alles mit em Kleid mol probiere... denn gseht meh öbs passt. aber wenns nid überlde isch passe steinli immer.

30.01.13 13:02
Mime 

Re: Bräute 2013

hoi zäme

mäude mi ou wieder mou... bi üs loufts rächt mit de hochziitsvorbereitige, entweder bini am schaffe/ha dienscht oder de gurki wäge hochziitssache ume, so chunnts mer emu vor. GG packts ou geng wie meh und verdreit nümme d ouge, wenni chume mit diesem oder jenem... s geit jo ou nümme lang...

@schmuck: ha strass ufem chleid u swarovski ohrestecker in perleform mit eme passende hauschetteli... isch super...

@alegig süsch:ha mou bi litb es bolero bsteut, bi gspannt... und wie befürchtet, hani problem mit schue finde... ha aber geschter es pärli tamaris schue annegha, womer einlech passt hätte, aber haut brun si. uf zalando hani de vo dere marke rächt härzigi wiissi schue gfunge, und mou bsteut, bi rächt gspannt.
u süsch muessi de haut glich no wäg de schue und em bolero ines hochzitsgschäft

@standesamtchleid.
dueninech unge ahänke... am 12.2. chani se go aprobiere freue mi sooo. sisch sones schöns stolzes chleidigsstück u isch es erbstück

Datei-Anhänge
berner_sonntagstracht.jpg berner_sonntagstracht.jpg (26x)

Mime-Type: image/jpeg, 12 kB

30.01.13 13:20
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Oh wow mime.. mega speziells Kleid hesch dr Usgsuecht fürs zivile.. dörf i froge ischs vo öbberem wo dir sehr noch gstande isch?? Hoff ganz fest dass es dir passt.. do si mir jo alli gspannt denn uf Föteli vo dim zivile..

Wenn hürotisch du wieder? weiss ebe nid öb mr au en bolero söll bstelle für mini hz.. au im Juni chas chiel werde zobe und denn nur so es schnöds jäckli alege will i nid zu mim Kleid..

30.01.13 18:36
ma84ma 

Re: Bräute 2013

@Mime: So schön, no öpper zwöits wos zivilische ir Tracht fiiret.
Ha mer förs zivillische extra e nöii schöibä lo näie .
Was leit di GG derzue a?

@Schmuck: Ha no nüt zum Brutchleid, d'Schwiegermueter het e Perlechötti ev. wer das was, wenise darf uslehne. Leider hei be mer ir Familie sösch niemmer Schmuck annekha..Hät gärn öppis vor Mueter oder Grossmueter kha...

Liebi Grüess
ma84ma

30.01.13 19:15
Mime 

Re: Bräute 2013

Hey dir
Ohh, das guet euchi reaktione... bi äbe nid sooo ganz sicher, wie das jüngeri froue uffasse, dassi ir tracht as zivile wott (auso mini tz fingts ou super). gnäit hett die tracht mini grosstante, wo se när mire grossmueter vererbt hett u die schänkt se jtz mir zur hochzit. s wird aues zwäg gmacht, dr silberschmuck putzt und poliert und die ganzi tracht uf mi umgschnideret wonise bim abstecke ha annegha, hani auso dr grösser wow-effekt gha aus im bruutchleid
mini mueter und schwiegermueter finges super, dassi ir tracht zum zivilstandesamt wott, mini mueter leit de ou grad iri tracht aa... (isch aber e thurgauer sunntigstracht). ar hochziit simer de aber aui im brut/abechleid.
mi GG luegt fürne dunkle aazug, das sött jo guet usgseh näb dr jo einlech dunkle tracht. ev. chame mitder krawatte no was mache. aber da mir jo einlech im chline chreis ufem zsa si, chunnts jo ou nid sooooo drufaa...
@schmetterling: mir hürate äbe im april... s cha warm oder chalt si, rägne oder schön...
@mama:du hüratisch z eriswil, gäu? bisch de vo dörte? i bi drum e heiweh-langethalerin, u hürate düe mer drum z langetu.

31.01.13 08:50
Emma13 

Re: Bräute 2013

Guete morge zäme :)

Wie lauft das eigentli mite Lieder ab? Ich han gseh das ihr eu scho recht viel Gedanke drüber gmacht hend, isch das denn üblich dass mär di eigene Lieder ade kirchliche Hochziit chan wünsche? Isches ide katholische Chile au so? Hend ihr alli en Sänger oder gitts au d Möglichkeit z.B. s Uszuglied vode CD abzspiele lah?

31.01.13 08:54
Canoa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

Emma ech gloube das set keis Problem si, also mer wärded en Sägerin ha. Ech be aber au scho amene Hochzig gseh wos eifach CDs abgloh hend. Ech dänkes das esch eifach z bespräche metem Pfarrer...de esch das alles secher keis Problem!

Also mer wäred katholisch hürote ond euse Pfarrer esch supi, jong blebe ond ufgschlosse...=)

Zuletzt bearbeitet am 31.01.13 08:56

 1 .. 578 .. 1153 1154 1155 1156 1157 .. 2457 .. 3757
schnell   gspannt   natürlich   Kollegin   Zeremonie   wirklich   schaffe   bearbeitet   eigentlich   natürli   Problem   Hochzit   irgendwie   eigentli   vorallem   Zuletzt   richtig   himbeer   einfach   langsam