Bräute 2013 |
|
1 .. 578 .. 1153 1154 1155 1156 1157 .. 2457 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
|
30.01.13 18:36
ma84ma
|
Re: Bräute 2013
@Mime: So schön, no öpper zwöits wos zivilische ir Tracht fiiret. Ha mer förs zivillische extra e nöii schöibä lo näie . Was leit di GG derzue a?
@Schmuck: Ha no nüt zum Brutchleid, d'Schwiegermueter het e Perlechötti ev. wer das was, wenise darf uslehne. Leider hei be mer ir Familie sösch niemmer Schmuck annekha..Hät gärn öppis vor Mueter oder Grossmueter kha...
Liebi Grüess ma84ma
|
|
|
30.01.13 19:15
Mime
|
Re: Bräute 2013
Hey dir Ohh, das guet euchi reaktione... bi äbe nid sooo ganz sicher, wie das jüngeri froue uffasse, dassi ir tracht as zivile wott (auso mini tz fingts ou super). gnäit hett die tracht mini grosstante, wo se när mire grossmueter vererbt hett u die schänkt se jtz mir zur hochzit. s wird aues zwäg gmacht, dr silberschmuck putzt und poliert und die ganzi tracht uf mi umgschnideret wonise bim abstecke ha annegha, hani auso dr grösser wow-effekt gha aus im bruutchleid mini mueter und schwiegermueter finges super, dassi ir tracht zum zivilstandesamt wott, mini mueter leit de ou grad iri tracht aa... (isch aber e thurgauer sunntigstracht). ar hochziit simer de aber aui im brut/abechleid. mi GG luegt fürne dunkle aazug, das sött jo guet usgseh näb dr jo einlech dunkle tracht. ev. chame mitder krawatte no was mache. aber da mir jo einlech im chline chreis ufem zsa si, chunnts jo ou nid sooooo drufaa... @schmetterling: mir hürate äbe im april... s cha warm oder chalt si, rägne oder schön... @mama:du hüratisch z eriswil, gäu? bisch de vo dörte? i bi drum e heiweh-langethalerin, u hürate düe mer drum z langetu.
|
|
|
|
|
|
1 .. 578 .. 1153 1154 1155 1156 1157 .. 2457 .. 3757
|