| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 578 .. 1154 1155 1156 1157 1158 .. 2458 .. 3757
31.01.13 08:59
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Freut Euch da mal nicht zu früh... Wir hatten Probleme mit unserem Pfarrer! Wir haben auch unsere Lieder schon ausgesucht und die Sängerinnen. Danach haben wir erst mit dem Pfarrer darüber gesprochen und er war alles andere als erfreut! Wir nehmen jetzt noch 2 Gemeindelieder mit rein. Wir sind reformiert, von daher könnte ich mir vorstellen, dass ein kath. Pfarrer strenger sein wird. Klärt das am besten rechtzeitig ab!

31.01.13 09:01
Emma13 

Re: Bräute 2013

Das tönt super, isch halt scho wichtig dass de Pfarrer au guet und locker druf isch :) möcht nämli kein stiere Gottesdienst, wär schön wenn märs echli chöntet personalisiere und ich find dass Musik halt ebe scho sehr viel usmacht. Mir werdet au ä Sängerin ha, aber s Uszugslied möchti s Originale ha ab de CD.. muess mal fröge wie das so isch. Wahrschinli isches scho sehr devo abhängig wie de Pfarrer das gseht... mir hend s Traugspröch ebe nonig gah... het eigentli gheisse dass mär bis Endi Januar d Iladig überchömet, hend aber no nüd übercho...

31.01.13 09:05
valey 

Re: Bräute 2013

Hallo zeme

Aso euse pfarrer hed au chli sache dezue gseit zu de lieder wo me gwählt hend
Und gseit eis lied mues au no gsunge werde
Jez mueni nomol alles med de sängerin bespräche

Er hed gmeint es müend lieder si wo lüt chönd medsenge
Und i ha vorgschlage es singheftli mache

Aber mer hend zb die lieder

Halleluja
Amen
What a wonderful world
I want jesus to walk with me


Die kennt me doch?!

31.01.13 09:10
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ech be ufem Land ufwachse ond ufem Land esch t Chele haut scho no wechtig. Ech be au 7 Johr Ministrantin gseh...Ond set 3 Johr beni au per Du metem Pfarrer, darum hemer de Pfarrer scho vorhär gfrogt gha, bevor mer t Chele öberhoupt gha hend. Är könnt au mini Öutere sehr guet.

Mer hend eues Gspröch erst noch Ostere...

ufff gester hani no de Apéroplatz erserviert, also mi Schatz hed de Pris grad chli hende usegrührt...

25-30 CHF p.P. denn esch aber s Apéro, Getränk, Personal, Rummieti ond Fäschtbänk alles debi...är fendt de Pris eifach sehr höch...Aber budgetiert hani scho 25 CHF p.P....
Esch das au be euch i dem Rahme enne?

31.01.13 09:12
Canoa 

Re: Bräute 2013

valey...also ech könne die Lieder ned werklech...
aber es Liederheftli fendi supi...

31.01.13 09:12
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@valey: uns hat der Pfarrer das gleiche gesagt. Er meinte, auch wenn wir nicht in der Kirche heiraten, ist und bleibt es ein Gottesdienst. Wir hätten nie gedacht, dass er so streng ist! Wenn man ihn so sieht, zaubert er einem immer ein Schmunzeln ins Gesicht. Wir waren beide etwas geschockt wegen seinen Aussagen.

Wir nehmen jetzt 2 Gemeindelieder (kurze!!) und drucken diese dann auch Heftchen. Unsere Sängerinnen habe ich schon informiert und sie meinte, dass wäre gar kein Problem. Ich solle ihr rechtzeitig sagen welche Lieder damit ihr Pianist die Lieder noch einstudieren kann. Fand ich suuuuper lieb, damit hätte ich nie gerechnet!

31.01.13 09:17
Emma13 

Re: Bräute 2013

mmmh ja ebe... ich glaub ich klärs mal zerscht ab bevor mir gross gönd go Lieder ussueche... fänds uu Schad wenns nöd wür klappe...

Valey, Halleluja und What a wonderful world kenni, di andere müessti mal go lose... aber es Singhäftli isch sicher ä gueti Idee..

Canoa, mir hend fürs Apéro au 25.- budgetiert und ich han würkli lang gsuecht... han leider würkli nüd günstigers gfunde. Vorallem will mirs nöd vor de Chile machet sondern inen Park gönd... hets am liebste vor de Chile gmacht mitere Dorfbäckerei oder so, aber mir müend spötistens am 16h vom Chileplatz weg sii will denn en neue Gottesdienst afangt...

31.01.13 09:21
Canoa 

Re: Bräute 2013

Im August 2012 beni amene Hochzig gse wo de glichi Pfarrer gmacht hed wie euse ond mer hend nüt "müesse" senge...

Ah okay, merci fört Info betr. Apéro, mer esch das scho bewosst gseh dass es Apéro vöu chostet aber mi Schatz hed mi grad sehr veronsecheret...

31.01.13 09:25
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ich denk es chunt halt würkli sehr uf de Pfarrer druf a, mir wärs nur scho sehr wichtig wenn mär s Uszugslied chöntet bestimme und zwar eis vo für eus wichtig isch und mit eus ztue het... nimmt mi Wunder wie euse druf isch...

Apéro... ja.. ich bin au nöd so happy mite Köste, mir hend am 9.2. di definitiv Besprechig. Mir hend öpe 100 Lüüt am Apéro und es wird zimli tüür... am beschte holsch verschiedeni Offertene i, wenders amene spezielle Platz mache? Ebe bi eus ide Umgebig sind d Prise mind. bi 25.-/Person je nach Getränk chömemer wahrschinli sogar bi 30.-

Zuletzt bearbeitet am 31.01.13 09:38

31.01.13 09:33
snet 
Re: Bräute 2013

@Apéro: Also wir bezahlen für den Apéro ca. 37.-/Person. Mit 25.- wäre ich ja gerade noch happy gewesen. Leider haben wir aber in der ganzen Stadt kein einziges Lokal gefunden, dass wir mieten könnten ohne Konsumationszwang und draussen machen wollten wir es nicht.

 1 .. 578 .. 1154 1155 1156 1157 1158 .. 2458 .. 3757
natürlich   schaffe   Hochzit   richtig   gspannt   langsam   vorallem   eigentli   Zuletzt   eigentlich   bearbeitet   natürli   Problem   Kollegin   einfach   wirklich   schnell   irgendwie   himbeer   Zeremonie