| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 579 .. 1155 1156 1157 1158 1159 .. 2458 .. 3757
31.01.13 09:45
Canoa 

Re: Bräute 2013

Mer werded ca. 120-150 Apéro Gescht ha...ohhhh werd mer grad anderst weni usrächne wie vell das werd choste...aber jäno...

Eusi Chele esch äbe so ufeme Högel obe ond det hed grad en Buurehof i de nöchi wo mer chas Apéro mache, au wenns wördi rägne wärs ideal zum inegoh!

Ech be äbe defoh usgange dass mer eifach de Rum chönd miete ond de räscht sälber luege, well mis Mami schaffet inere Bäckeri...det hättemer die Bäckerei chönne afroge...
Muess mer das no öberlege...was besser/gönstiger wäri...

de Rum chostet scho 480 Franke!!!! Aber es geht gar kei Alternative...

31.01.13 09:58
Emma13 

Re: Bräute 2013

D Mieti vo dene Rüüm isch unglaublich! Wenn debi denksch dass denn ebe nur erst de Ruum hesch, muesch ja no de ganzi Rescht organisiere... de Apéro het mär bis jetzt am meiste Chopfzerbreche geh.. ich hoffe würkli dases am 9.2. mit dere Apérolocation passt, suscht weissi echt nüm was mache... vorallem müemmer denn bald mal d Iladige useschicke und mir müend eus für öpis entscheide...

Canoa, das isch echt Schad dass das nöd chasch ibinde mit dim Mami... wär natürli e riesigi Hilf so...

31.01.13 10:21
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Gute Morge zämmä

@canoa
Mach dr keini sorge mri si au so viel lüt am Apöro und mir hei e Bäckerei wos macht... mir zahle 15.- pro Person ohni Getränk... aber so wie igs verstande ha dörfe mir d Getränk selber bringe und sie schenkes denn us. miesse glaub eifach öbis fürs Personal zahle.. Viellicht bechömme mir no bitz prozent über will dene wo d Bäckerei ghört Fründe vo mini Eltere und vo eus si :-)
Aber es isch halt eifach so, wenn du es Resti nimmsch füre Apöro ischs meischtens türer als e Bäckerei oder e Metzgerei.. Chunnt halt au druf a was du gern hetsch zum Apero.. Aber es lohnt sich sehr verschiedeni azfroge..

Mir hei au zur Sicherheit no en Saal gmeitet füre Apero fals es regnet...

@Lieder mir hürote jo nid religiös aber mi schwöschter und ihre hei si au gseit, 2 Kirchelieder miesse si, aber öb das denn sich uswirkt uf euchi eigene weiss i nid genau, aber denk nid dass meh z.b. nur ingesamt 4 Lieer dörf ha.. 5 liegge sicher au dine...

31.01.13 12:41
ma84ma 

Re: Bräute 2013

@Mime: Ou so schö dini Gschicht met der Tracht.
Eg ha mini vom Grosi noche :-)..Ha scho aus 10-jährigs gseit, Zivil dueni ir Tracht hürotä :-)

Mi GG leit s'Eduwisshemmli a, aber dHose derzue wösse mer no ned. Dr dunku Azug gseht sicherlich ou schön us.

Jep mer heis s'Kirchliche zEriswil u Standesamtlich z?Langenthl :-).
Eg be z'Eriswil ufgwachse u ha derte 28 Jahr gwohnt. Etz beni es paar Dörfer witer abe zöglet.
Du chunsch ursprünglich direkt us Langethu?

31.01.13 18:17
Mime 

Re: Bräute 2013

iu bi e langethalere... aber wohne haut scho lang nümm dört. aber bi ir chile z langethu touft und konfirmiert worde, u finges jtz super, dassi ou i dere schöne chile darf hochzit fiire

31.01.13 20:38
ma84ma 

Re: Bräute 2013

@Mime: Mer geits ebe glich met der Eriswiler Chile...Be derte Touft u konfirmiert worde...shet auso gar ke angeri chile för mi gä :-)

31.01.13 20:43
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Yeeeeeeaaahhhhh!!! Ich ha es schriebe vo mim Bruutchleiderlade becho, mis Chleid isch ihtroffeeeeee!! Freui mi irrsinnig!!!

Ha nur schnell mini Freud wellä eui mitteile

01.02.13 08:08
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@Lucy
sooooo schöööön.. Hoff dörfsch es gli goh probiere??? So jetzt ruckts em wirklich langsam....

01.02.13 08:23
valey 

Re: Bräute 2013

morge zeme

Lillyyy cooool freut mi so für dich hehe
wenn gohsch??


mädels
ha gester es anders kleid bstellt fürs zivile :) s blaue isch scho schön aber das andere hani soo süess gfunde, isch nedmal so tür gsi drum hani denkt bstellis..

nacher wens do isch tueni mi entscheide weles ich nehme

wie findet ehrs?

Datei-Anhänge
66.jpg 66.jpg (21x)

Mime-Type: image/jpeg, 44 kB

01.02.13 08:27
Emma13 

Re: Bräute 2013

Lucylu, suuuper freu mi für dich, wenn chasch verbi gah?

Wow Valey... das isch meeega schön, isch genau min Stil

Geschter sind mini Brutschueh acho, ich lieb sie scho und sie schiinet au bequem zsi, wirds jetz immer wieder mal echli dihei träge :)

Zuletzt bearbeitet am 01.02.13 08:28

 1 .. 579 .. 1155 1156 1157 1158 1159 .. 2458 .. 3757
Zuletzt   eigentli   natürlich   Kollegin   himbeer   irgendwie   schnell   Problem   wirklich   richtig   eigentlich   Zeremonie   vorallem   gspannt   schaffe   bearbeitet   natürli   einfach   langsam   Hochzit