| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 580 .. 1158 1159 1160 1161 1162 .. 2460 .. 3757
01.02.13 09:43
Emma13 

Re: Bräute 2013

Canoa, gitt doch no di durchsichtige... wär das evtl. öpis fallses würkli nöd andersch wür gah?

Das isch doch cool Mona, cdenn hömer eus zäme druf freue! :) Hürateder au no kirchlich? Mir hettet au gern am Fritig gah, aber bi eus ufem Standesamt sind d Trauuige am Fritig nur bis am 15.30 am Dunschtig defür isch di letscht am 17h denn chömer grad zäme go aperöle und go esse :)

01.02.13 10:00
Canoa 

Re: Bräute 2013

Nei das esch leider ned gange! Ech ha en söubregi Blättlispange, är hed äbe gseid 2-3 Johr gings, jetzt esch es im Mai 3 Johr, darum hemers Hochzig au ufs 2013 agsetzt...ech hoffes eifach dass alles klappet, es wär för mech werklech de Horror wenn die ned dosse wäri ändi August...

Mer hend am 16.8. au de letscht Termin am 16.45 Uhr...ond s guete esch am 15.8. esch be eus no Fiiritg! =)

01.02.13 10:02
Mona83 

Re: Bräute 2013

@emma: ja mir hüratet dän am 15. juni no kirchlich. :-)

hui dän chömer im mai zämä chli nervös sie. :-)

wän hüratet ihr kirchlich?

ja mir händ au dä letscht termin gnah dä isch halt scho am 4i. janu eventuell nacher no chli aperölä und go znacht ässä. han eh früä hunger will ich warschinli vorher nüt abebringä. :-)

01.02.13 10:07
Canoa 

Re: Bräute 2013

Mona, ja das werd secherlich so si...aber das chond secher guet...

wie möched ehrs metem Name, nänd ehr de Name vom Ma ah?

01.02.13 10:08
Emma13 

Re: Bräute 2013

Chum Canoa, das chunt sicher guet!!! ihihi isch doch grad super wenn am Tag vorher Fiirtag isch, chasch relaxe und uf de nöchsti Tag in Ruhe bibere :) ich wird normal schaffe am Tag vorher wili weiss dasi suscht ustigge dihei :)

Mona, mir hüratet am 31.8. kirchlich.. min Fründ het d Wuche vorher sini Abschlussprüefige und darum hemmer s zivle gnueg früeh agsetzt dases nonig im Prüefigsstress isch und s kirchliche nachher, demit er in Rueh chan lerne (und ich organisiere)

01.02.13 10:14
Mona83 

Re: Bräute 2013

ja klar nimi dä name vom ma. bin da durä altmodisch und find s neuä gsetz voll beschissä. :-)

wow isch au no speziell wän nacher so lang ufs fäscht muäsch wartä nöd?

wiä machet ihrs eigentli wägem namä, ich mein jetzt im gschäft oder so, nachem zivilä hämer ja scho dä neu namä. wartet ihr bis s fäst durä isch oder nännet ihr eu grad am nächste tag scho anderst?

01.02.13 10:19
Canoa 

Re: Bräute 2013

ech be äbe au sehr autmodisch det döre, ech werde au de Name wächsle, ech fends komisch wenn ned alli glich heissed. Aber ech werde am Briefchaste glich beidi Näme äne schriebe
yyyyy-xxxx... das Gsetzt werds eh ned lang so gäh, wemmer öberleid dasses jetzt scho x100egi Hans Müller geht ond wenn denn die mou alli im Alterheim send hed mer jo kei ahnig wär welle esch, wenn de zwöit Name ned det stoh!!!

Ech werde abem 17.8. wohl de "neu" Name träge ond au im Gschäft metem neue Name abnäh etc...=)

uhhhh ech ha zum Glöck jetzt mini Prüfige döre! =) Warte no ufs Ergäbnis...

01.02.13 10:35
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ja, isch scho speziell dases so wiit usenand isch, aber defür hani meh Ziit zums grosse Fescht organisiere, isch au guet :)

Ich wird au de Name vo mim Fründ aneh (muessi no drah gwöhne Maa zsäge :) aber das denn scho nachem zivile... wett nöd bis Endi August druf warte. Finds eifach schön wenn alli glich heisset und ich finds au öpis schöns für ihn, ghört für mich irgendwie dezue :)

01.02.13 10:45
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hei Ladies

Meld mi au churz...


@ Chleid: ja freui mi sehr bald wieder chöne ahlege, muss na de Termin abmache. Mal luege wenn's denket das ich söll verbi cho...

@ Name: ich wird au de vo mim Maa ahnäh, bin da au altmotisch und finds schön wenn all glich heisset, halt s'Familiegfühl isch für mich so grösser. Aber ich wird erst nachem Fest (Zivile hämer ä Wuche vorher) de Name träge, ich weiss ofiziell wäri ja denn scho d'Frau XY aber mir isch ebä de ander Tag viiiiel wichtiger und drum zehlt das für mich ofizieller Mal luege wie viel mal ich mich den tue verplapere am Telefon und vielich reagier ich nöd emal wenn mich öper so rüeft

01.02.13 10:47
Canoa 

Re: Bräute 2013

Betr. Name mi Frönd lütet jetzt scho emmer ah ond seid mer mine Zuekönftig Name....darum beni mer das scho bezali gwöhnt! =)

 1 .. 580 .. 1158 1159 1160 1161 1162 .. 2460 .. 3757
himbeer   schaffe   wirklich   bearbeitet   eigentlich   Problem   irgendwie   natürlich   vorallem   Kollegin   gspannt   einfach   eigentli   Hochzit   langsam   schnell   Zeremonie   natürli   richtig   Zuletzt