| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 581 .. 1159 1160 1161 1162 1163 .. 2460 .. 3757
01.02.13 10:50
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Canoa:
Betr. Name mi Frönd lütet jetzt scho emmer ah ond seid mer mine Zuekönftig Name....darum beni mer das scho bezali gwöhnt! =)

seehr klever vo dim Fründ

01.02.13 10:59
Canoa 

Re: Bräute 2013

Muess euch ganz chorz öbis lostigs verzelle betr. Name...eusi Tätschmeisterin hed vor zwe Johr ghürote ond det esch es jo scho so gseh, dass mer kei Doppunäme meh cha ha.
Ond denn hemer mou so gredt ond denn seid sie voller ärnst ond öberzügig...

Jo weisch be de wechtige Dokumänt wie z.B. de Esprit-Chondecharte hani scho bedi Näme droffe....

wechtige Dokumänt = Esprit Charte.....

01.02.13 11:01
valey 

Re: Bräute 2013


Canoa so luschtig..


aso ich werd au de Name vo mim Schatz ahneh..


mega komisch letsch mal wo mer bim Pfarrer gsi send heder ja so froge müesse stelle wie au name wo mer denn nähmed
und ich ha gseit i nemm de vo mim fründ

und er so: jaa aber wend sie ned beidi? de kenned sie d lüt ja nümm wo sie nur med em ledige name kenned
ja tüend sich das no überlegge und gend mer de spöter bscheid

ganz komisch..

01.02.13 11:02
Emma13 

Re: Bräute 2013

ahahah jööö so herzig

01.02.13 11:03
Mona83 

Re: Bräute 2013

oh lucylu das isch ä cooli idee nur ä wuchä vorem fäst s zivilä. dän häsch das mitem namä glöst. :-)
bi mir isches än guätä monät, muäs no luägä wiä ich das machä.

min schatz (oh ja min ma wirdi glaub au niä säge, tönt doch soo uuuralt ) seit mer au jetzt scho dä zuäkünftig namä und teils kollegä au. :-)

01.02.13 11:10
Canoa 

Re: Bräute 2013

ech werde eifach schöscht allne Ort woni cha de Doppelname ufführe....schliesslech blibi jo s Läbelang t xxx! =)

01.02.13 11:49
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Name:
Also ig nid au dr Name vo mim Schatz a, obwohl i denn en usländische ha (isch aber kein "schlimme").. Obwohl ig scho mieh ha mit abgäh, aber find halt au mir si denn ei Familie..

Weg em Bidestrich..
er verhebt jo nur gsetztlich nüm, schribe dörf me nä no genau glich uf allne Dokument au uf dr ID! ig wird vorallem im gschäft luege, dass ig d Korrespondenz mit mim "Doppelname" schrieb, süscht schnalles d Lüt nid..
Freu mi scho uf s erschte mol wo ig s Tel abnimm mit mim neue Name und d Lüt den d Frau..... verlange obwohl i am tel. bi :-)
Do ig zwüüschem zivile und dr HZ au nur 2 däg ha heiss ig denn no 2 Dag läger ledigerwis:-)

No ä Frögli: wie mached dir das, diet dir d ring erst tusche bi dr Kirchliche/ferei Trauuig oder scho bim zivile? Ig wett das bim zivile noni, und ha mir überlegt, öb mir anstatt dr ehering tusche, eusi fründschaftsring abzieh... und denn ab em Samstig erts d ehering alege..

01.02.13 11:53
Canoa 

Re: Bräute 2013

Be de ID chamer t Doppelnäme no ha? Hmm guet zwösse! =)

Also mer hend eus entschede dass mer wärded eusi Fröndschaftsring loh schön mache, noch fast 10 Johr sends halt rächt brucht ond denn wärdemer die tusche am zivile ond denn am kirchleche die rechtige Reng alegge... =)

01.02.13 11:55
Emma13 

Re: Bräute 2013

Das sind mir eus au scho lang am überlegge, schmetterling... Isch halt blöd, dass eusi kirchlichi Hochzit 3 Mönet spöter isch... ich möcht de Ehering ebe eigentli scho bim zivile tusche und denn ide Chile nomal, aber es het irgendwie nüm de glichi Effekt... min Fründ meint mir sölets erst ide Chile tusche... aber denn simmer 3 Mönet ohni Ehering

01.02.13 11:57
valey 

Re: Bräute 2013

Also mer werdet au eusi verlobigsring neh am zivile... :)


ufff ha jez grad glich krise..
euse pfarrer hed eus ja gseit das mer no es bestimmts chile lied müend ha bi de trauuig
und mer hend kei organist da ja mer en sängerin hend wo au musik macht...

und jez tuet sie chli blöd dass sie kei chilelieder mached
defür müest sie nüt singe!! nur med gitarre d musik zu dem lied...

und jez isch so doof

i ha de organist scho müesse mal absäge da sie gfunde hed me bruched keine

und jez müesti ehn weder neh und für eis kurzes lied!!! 250 fr zahle!!!

ufffffffffffffffff

 1 .. 581 .. 1159 1160 1161 1162 1163 .. 2460 .. 3757
natürlich   irgendwie   richtig   Zeremonie   Kollegin   Problem   einfach   eigentlich   bearbeitet   eigentli   Zuletzt   gspannt   wirklich   langsam   schnell   Hochzit   vorallem   schaffe   natürli   himbeer