| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 583 .. 1163 1164 1165 1166 1167 .. 2462 .. 3757
01.02.13 15:37
Canoa 

Re: Bräute 2013

Und wersch es Abändere? Hed die gueti Dame kei Arbet oder was?
Aber das chönt mer be dene Lüt do im Büro au passiere, jede mest sech i sache dri wo sie gar nüt agoht...

01.02.13 15:40
Emma13 

Ja also ich find das jetzt au nöd würkli passend obwohl sie's ja wahrschinli nett gmeint het, aber chum... gaht echli zwiit vorallem wenn du sie nöd mal gfrögt hesch

01.02.13 15:41
valey 

kei ahnig was so lüt denked..
weis ned au weni paar fehler neumet würd gseh bi öpper anderst
würd doch ned do en liste mache und dere geh: log do hesch uere vel fehler'

i ha scho paar fehler wie statt UNS hani UND gschriebe

so sache..

aber paar sache hed sie mer eifach korrigiert obwohl ich das gar ned eso wett ha

ach je weis au ned gwüssi lüt..

wie au vel niedisch send... i meine wieso chönd eus d lüt eifach ned eus allne do gönne das mer hürotet?

01.02.13 15:45
Canoa 

hmmm Valey Iversocht esch es super Stechwort...ha grad die Woche müesse met minere Schwöschter zäme hocke, sie esch total iversöchtig uf mech, ech ha mi Frönd, en Wohnig, gueti Usbeldig etc. und sie esch 2 Johr elter als ech ond hed no emmer kei Ma in ussecht...
Aber gmäss ehre seg sie ned iversöchtig, sie fendi eifach ech öbertribi met minere Freud förs Hochzig ond sie heig s Gfühl ech müessi allne öbis demet bewise...Hallo??? Hmm neiiiii...ech wett doch eifach mini Fröid zeige ond dass mis/euses Fäscht perfekt esch...

01.02.13 15:45
Emma13 

Ich weisses nöd valey, aber ich merk das leider au immer wieder... gwüssi chönd das eifach nöd verstah und mögeds eim halt au nöd gönne... han scho sottigi ghört wo uf mini Akündigung mit mir über Scheidigsrate gredt hend und da muessi eifach säge, hey nei ich bin glücklich will ich hürate und du redsch mit mir über d Scheidig? unglaublich... lahn di nöd abemache, korrigier was für dich passt und de Resch isch niemertem sis Problem

01.02.13 16:18
valey 

Jaa isch eifach schlimm was d ifersucht cha mache. Sie seled doch uf ehres lebe luege!!

01.02.13 16:41
Angita 

valey sorry aber schliifts därä??? goht gar nö so was..

mi nimmt no öppis wunder, weiss gar nüm ob me do scho über das gschribä hät: sind ihr debi gsi bim uswähle vom azug für euren zuekünftige? min fründ und sin trauzüg händ morn dä termin im gschäft, sie händ sich beidi id azüg vo archetipo verliebt... ich jedoch au und jo i werd scho mitcho, ihm sis mami chunt au no go luege... wobi i denke sie wird eher ablenke will sie äs chleid für sich selber suecht... sit sie weiss dass mir hürotet suecht sie äs chleid für sich selber und interessiert sich überhaupt nö wies bi üs idä vorbereitige lauft oder so.... uf jede fall, er weiss jo nö wie mis chleid wird usgseh und i mus scho luege das chli passt oder? wie mached ihr das?

01.02.13 16:47
Canoa 

Also ech darf ned metgoh zum de Azog ussuche, aber ech hoffe er werd zo minere Schwöschter go wo jo au TZ esch ond sie weiss wie mis Chleid usgseht...

Morn hends en Termin veribart zum go luege wäge Azög, aber die Azög för Hochzig vom TZ im März...komeschi Konstelation....

Ech gloube ech wörd t Schwegermueter in Spe so guet wis goht ignoriere...

Zuletzt bearbeitet am 01.02.13 16:50

01.02.13 18:17
Manokasa 

Es.Isch.En.TRAUM!!!!! S chleid isch so schön! Has gad müse ahprobiere :P Wer es Bild gseh wot, dem schicki eh PN, nim Fründ isch da amel chli unterwegs ;)

01.02.13 18:24
steffi84 

@Manoska: ich bi ä gwundernase :-)

1 .. 583 .. 1163 1164 1165 1166 1167 .. 2462 .. 3757
schaffe   irgendwie   bearbeitet   Zuletzt   Zeremonie   Problem   eigentli   natürli   einfach   himbeer   eigentlich   richtig   gspannt   Kollegin   natürlich   vorallem   wirklich   Hochzit   schnell   langsam