| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 584 .. 1165 1166 1167 1168 1169 .. 2463 .. 3757
04.02.13 11:19
Canoa 

Re: Bräute 2013

LucyLu jo das hani au dänkt!!!! Gueti Besserig!!!!

04.02.13 11:22
Braut2013 

Das stimmt, bi 2014 louft irgendwie meh Obwohls bi üs früener so wit isch
Gueti Besserig!

04.02.13 11:31
Manokasa 

LucyLu
Gueti besserig!

Ja den machis doch chli spannender und stell mini frage :P

1. Mis Chleid isch GLAUB ivory.. So stahts ide beschriebig, aber es gseht für mich so wiis us :P Egal also, die wo es Ivory Chleid hend, het eue Maa es wiises Hämd ah oder was?

2. Bhaltet ihr eues chleid de ganz abig ah oder hender fürs fest es anders chleid ah? Ich frög mich eifach wie ich idem chleid tanze sell, wills hine so lang isch..

04.02.13 11:39
Canoa 

Manokasa....dis Chleid esch sooooo schön, has grad gester nomou agluegt!=)

Also mis Chleid esch off-white...ech ha no Träger metöbercho, werde die aber ned bruche, werde denn eifach mim Schatz die it Fenger dröcke ond säge, dis Hömli muess zo dere Farb passe! =) Är esch am Samstig mou go luege, aber är hed denn gseid ech müessi glich nomou metcho, är seg ned secher, do är jo Farbeblind esch! =(

Jo ech werde mis Chleid de ganz Tag aha, well ech fends schöscht schad. Mis Chleid hed au en Schleppe, ond t Verchäuferin hed gseid mer chöni hende es Chnöpfli aneihe damet mer die chan ufe "binde" z.b. zum Tanze...=)

04.02.13 11:42
toluwu

nicht registriert

@Manokasa: ich warte noch auf eine PN von Dir.

Meins ist auch ivory, für mich ist's jedoch weiss... Da ich mein Kleid in einem Brautladen gekauft habe und GG seinen Anzug im gleichen Laden, haben wir geschaut, dass das Weiss zusammen passt und sich sehr ähnlich ist.

Ich werde das Kleid den ganzen Tag und Abend angehalten. Normalerweise kann man die Schleppe ja hochbinden oder sonst irgendwie oben befestigen.

04.02.13 11:44
Manokasa 

Das mitem Chnöpfli isch eh gueti idee, mussi mal mit de schniiderin ahluege! Ich fänds ebe au schad s chleid müsse wechsle!

Jetzt wo ich drüber nahdenke het mis chleid so es komischs stoffvieregli hine am chleid ahknippst. Weis nid für was dases isch aber das chani ja super als stoffmuschter bruche!

04.02.13 11:45
Angita 

Hallo Manokasa ja die frog hani mir au gstellt mit em nö würkli wiise chleid und em würkli wiise hämd .... d verchäuferin wo mir am samstig gsi sind, (er hät jetzt sin azug usgwählt und gseht eifach haaaammer us ) ät gmeint es segi keis problem... i bi mir do nonig so sicher aber wird scho passe... er hät ebe ä wiises hemd und s gilet isch au wiis vorne mit grauem muster jedoch schwarz am rugge (isch vo archetipo) i denk me gsehts nu denn würklich wenn er en schneewiese azug ahet und du nö ä schneewieses chleid... hani au scho gse und seb hät echt gstört... aber i denke nur s hemd fallts nö gross uf....

04.02.13 11:45
maza 

hoi mitenand...

mis kleid isch au ivory, ich wirde eusem trauzüge es föteli respektive stoffmuster mitgeh, da er mit mim fründ gaht de azug go poste.....

wäg de schleppe, mir händs sgliche gseit mit em knöpfli, mängisch macheds au bändeli unde as kleid ane, denn chan mers nachher so wie uferaffe.... da muen eim dänn aber öppert hälfe!

04.02.13 11:46
Manokasa 

toluwu
ohh ja s bild! ich gsehn mis chleid am mittag, mach den es bild für dich!

oder

Canoa
Chasch du mini PN mitem bild vom chleid wiiterleite ad toluwu? Gaht das? Uf dem bild heti s chleid ebe grad ah :)

04.02.13 11:47
Canoa 

Jo das esch besser alles zlösche, mi Schatz hed au mou Föteli uf mim Handy agluegt ond zum Glöck hani i de letscht Sekonde no chönne säge, stop...witer nöme! =) Glöck gha!!!!

Jo das esch super de chaner det druf luege, wenn es Moster hesch...

1 .. 584 .. 1165 1166 1167 1168 1169 .. 2463 .. 3757
irgendwie   Zuletzt   eigentli   eigentlich   Zeremonie   richtig   gspannt   himbeer   Hochzit   bearbeitet   einfach   schnell   vorallem   langsam   wirklich   schaffe   natürli   Kollegin   natürlich   Problem