| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 585 .. 1167 1168 1169 1170 1171 .. 2464 .. 3757
04.02.13 15:26
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Scho? Den isch super! Han chli schiss ga das es langwilig wär.. :)

04.02.13 15:51
Canoa 

Re: Bräute 2013

ech fends eher gwogt, guet ech be au ned so die wo trout! =)
be eher die schlechti! =)

Aber ech fends sehr schön...

04.02.13 16:26
Emma13 

Re: Bräute 2013

Mir gfallts au sehr Manokasa, mir hend Pfirsich und Crème :)

04.02.13 16:50
Nemo 

Re: Bräute 2013

hallo zäme!!!
ihr sind sicher scho alli wieder weg..aber ichhan jetzt fierabig und drum tueni no biz min senf überall dezue gä....

@farbe: findi sehr schön!! würi sofort nä. aber ja nöd mint mit rot kombiniere, das isch nöd wükli schön...aso find ich zumindest! aber mint mit pfiersich isch supiiiii!!! mint isch übrigens: pfefferminz-grüen...aber ebe, mint tönt eifach besser

@me: mir sind letscht dunnstig gsie go menu bespreche und jetzt hani d'offerte scho übercho. ich bin mega zfriede..usserd de apero...isch mega tür!!! menu isch voll im rahme, deht hetti echt meh grechnet, aber bim apero defür mit weiger!!!

Aromatische Gazpacho mit Knoblauchbrötli

*******************

Kräuter-Blattsalat mit Groutons, Speckwürfeli, Sonnenblumenkernen, Champignons und Balsamicodressing

********************

Swiss Prime Rindssfilet am Stück rosa gebraten mit Trüffeljus oder Sauce Bernaise (je nach Wunsch vom Gast)
dazu gibt es beim 1. Servise gebratenes Gemüse und gebratene Rosmarinkartoffeln
im 2. Service dann das gleiche Fleisch und dazu wieder Gemüse (aber anderes) und Nüdeli

*************************

Legendäres Ochsenträumli (Schoggimousse, Kugel Vanille Glace, Rahm und warmes Schoggichüechli

*************************

Dann noch die Torte, aber erst so um 23.30 oder so....

und, wie findet ihrs???

04.02.13 16:53
Nemo 

Re: Bräute 2013

Zum Apero hämmer folgendes:

Käse und Spinat-quiche
Blätterteiggebäck
Melonenschnitze mit Landrauchschinken
Kalbfleisch-Meatballs mit Cocktail-Dip
(das wird alles serviert auf Tablars)

Chips und Nüssli (stehen auf den Stehtischlis)

Zum trinken gibts Weisswein, Prosecco, Mineral, O-Saft, Bier und Mineral

04.02.13 16:55
Canoa 

Re: Bräute 2013

Nemo tönt sehhhhhhhr guet...

Bechome grad honger! =)

Darfi froge was ehr jetzt zahled för das Menu?

04.02.13 16:55
Nemo 

Re: Bräute 2013

@chleid: das hani no vergässe....
mis chleid isch ivory, sis hemd au. weg de schleppe, die tuetni denn au ufe mache, sie näied mer so en knopf ane, wonis denn chani ihänke. ich fänds mega schad mis chleid scho früe müesse abzieh...wenni doch scho mal so es schöns chan alegge

so, und jetzt mueni ab is aquafit...suscht fangts no ohni mich ah....

schöne abig eu allne!!!

04.02.13 16:56
Nemo 

Re: Bräute 2013

ehe, menu isch ebe wie gseit günstig...für das wos git!!! 85.- franke mitem nachservice!!

04.02.13 17:00
Nemo 

Re: Bräute 2013

händ jetzt ebe no es agebot für e pauschale übercho für die gäst wo de ganz tag debie sind, sprich apero und abig. die pauschale hät mi im erste momänt fascht us de socke ghaue. denn bini sachlich worde und han agfange rechne.... mit allne getränk, welcome drink, apero, ässe, kafi, grappa, whisky...eifach alles pro nase 190 franke!
tönt im erste moment nach brutal viel (isches au) aber wonis usenand gno han (vor allem mitem trinke) chumi leider uuuuuu schnell uf de betrag....
han mal en normale gast (kein süffel) usgrechnet und bin scho uf 206 frake cho!!!

04.02.13 17:01
Canoa 

Re: Bräute 2013

85.00 CHF esch e super Pris...

Aber du hesch jo gseid, Ässe chli gönstiger deför Apéro chli türer, esch onderem Strech jo okay oder ned?!? Heb sech uf...

Nemo jetzt hesch aber idene paar Minute voll Gas gäh! =)
Vell spass im Aquafit...

 1 .. 585 .. 1167 1168 1169 1170 1171 .. 2464 .. 3757
langsam   vorallem   richtig   gspannt   himbeer   eigentlich   natürlich   schnell   Zuletzt   einfach   Kollegin   irgendwie   bearbeitet   natürli   Problem   Zeremonie   Hochzit   schaffe   wirklich   eigentli