| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 586 .. 1170 1171 1172 1173 1174 .. 2466 .. 3757
05.02.13 09:01
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

guete morge ihr liebe

ich melde mich au wiedermal. es isch im moment grad e chli vil.. en dicke buch und d geburt wo zuvor staht, mis mami wo züglet und mini hilf erwartet und d hochzig im juli... irgendwie gsehni de wald vor luuter bäum nüme...

in ahbetracht zu de hochzig isch eich alles greglet. de pfarrer hemmer, d kirche hemmer und d location mitlerwile au. mer hend zwar es restaurant bueched gha - aber mis mami het eus so vil dri gredet und mer hend müse igseh, dases überhaupt nöd euse wunsch isch so z fäschte. mis mami isch da extrem eklig und akzeptiert afach eusi wünsch nöd. drum hemmer jez entschiede, das ganze abzblase und vo vorne ahzfange... jetzt hemmer e schüür vomne wiibur ide region gfunde das entspricht meh eusem... ich hoff mis mami isch nöd allzu bös wenn sie erfahrt das mer alles was sie will abgseit hend! aber es isch j a üses fäscht...

mini frag isch jetzt, de wii und s restliche ztrinke isch organisiert...

jetzt wüssemer eifach nöd wegem catering.. het eus da öper en guete tipp us de region zh unterland?oder was würded ihr vorschlah?

05.02.13 09:04
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Guete Morge Zäme

@ Ring: mir händ oisi au scho bstellt, sötet i de nächste zwei Wuche mal parat sih für es Probeträge.

@ Zivilchleid: ich wür au keis Miete, die Priise sind z'höch, lieber eis Occasion (da im Forum) chaufe wie snet Vorschlaht. Ich wird mis bi Light in the Box bstelle.

@ Flippflops: finds ä lässigi Idee mach's aber au nöd....

05.02.13 09:04
Canoa 

Re: Bräute 2013

Maza wie esch die white lounge im Pris so?!? Be no uf de Suechi nocheme Zivile Chleid ond mini TZ au no noch ehrne Chleider...=O

05.02.13 09:07
nisliker 

Re: Bräute 2013

hallo bräute 2013

hat jemand von euch einen langen schleier den ich für im januar 2014 ausborgen oder abkaufen könnte?

grüessli nisliker

Zuletzt bearbeitet am 05.02.13 09:18

05.02.13 09:07
djuna87 

Re: Bräute 2013

@Zivilchleid: Ha mis zivile Chleid grad vore Wuche im Modissa in Züri kauft. Het momentan recht viel wiisi churzi und au langi Chleider. Und vom Priis fendis au guet, ha mis jetzt för under 300.- becho...

05.02.13 09:08
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hei zibesa, schön bisch wieder mal da... Wie wär's mitem www.grill.ch hani scho zwei mal amene Geburifest im Unterland und eimal amene HZ erlebt... Find das mal öpis anders und es isch i dem Sinn nöd so "stiier" sondern eher locker... Musch mal go luege.

05.02.13 09:14
Canoa 

Re: Bräute 2013

zibesa das tued mer leid zghöre, dass be der dis Mami so dri redt. Ech hoffe sehr, dass ehr jetzt euches Fäscht hend chönne so organisiere dasses för EUCH stemmt. Ech fends guet henders jetzt so wies för euch stemmt, es werd emmer lüt gäh wo fended mer häts anders chönne mache, aber ned jedem esch s gliche wechtig...

Wenn esch denn bi der t Gebort sowit?

Be mer esch eher s Gägeteil de Fall, mis Mami hed no nie gfrogt wies louft met Organisiere...aber so send t Lüt halt au verschede!

05.02.13 09:16
maza 

Re: Bräute 2013

mir händ no kei ring... händ aber en ungefähri vorstellig. gönd aber demnächst mal go luege. min fründ hät jetzt ferie, dänn hämer zit :-)

ich bin überrascht gsi vo de white lounge canoa. s'einte kleid wo ich agha han isch "nur" 1290.-, stürste ich weiss aber nöd, wies im pris bi de abigkleider sind...

05.02.13 09:17
maza 

Re: Bräute 2013

stimmt, modissa hät au sehr schöni sache, wenn mer öppis eher schlichts fürs zivile suecht. dmodissa in zürich hät sogar hochzitskleider!
ich han au mal es kleid kauft i de modissa, aber für mich als gast!

05.02.13 09:20
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Oder im Sihlcity im Peek & Cloppenburg....

 1 .. 586 .. 1170 1171 1172 1173 1174 .. 2466 .. 3757
vorallem   eigentlich   Zeremonie   natürlich   wirklich   Problem   gspannt   einfach   schnell   langsam   schaffe   bearbeitet   himbeer   Hochzit   natürli   Kollegin   irgendwie   richtig   eigentli   Zuletzt