| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 587 .. 1171 1172 1173 1174 1175 .. 2466 .. 3757
05.02.13 09:24
Canoa 

Re: Bräute 2013

Im Peek & Cloppenburg beni scho gseh, ha gar nüt gfonde... =(
Hmmm muess gloub werklech mou en Tag of Zöri...

05.02.13 09:27
zibesa

nicht registriert

@LucyLu, ah de grill het mer scho d kolegin empfohle wo selber es catering het aber jetzt ide mami pause isch :D ich luegs mer grad nomal ah jetzt hani ziit =) aber ich glaub ebe au das eus das eher passt wie gänse leber und soufflee :D

@canoa, ja mis mami zeigt hald gern was sie het und setzt ihri prioritäte andersch wie mier, mier chaufed eus hald lieber was schöns statt d familie wo bürgerlich isch mit exquisite sache voll zstopfe.. mer chönds eus hald au eifach nöd so leiste wie sie's vilicht glaubt... ich han no 27 tääg bis zum kaiserschnitt aber d ärztin het gmeint de klii käm vorher.. bi gspannt.. es isch wie uf nadle sitze :(

weg mim mami, wos ums esse gange isch het sie gmotzt es seg z billig mer sölled was tüürers neh. die ganz ziit het sie gfunde 120 pro Person seg okay... natürlich simmer devo usgange das mer wenigstens bizeli was vu ihre bechömed wenn sie scho es tüürs menü will.. mer hend den glich s günstigere gnoh und im nachhinein woni si gfraget ha ob sie eus was dra git... het sie gfunde nei... bi mega entüscht gsi. mis schwiegermami het eus fürs chind und fürd hochzig uh vil geh... mis mami het eus nöd mal emotional öpis geh sie forderet nur immer =(

05.02.13 09:34
Canoa 

Das tued mer sooooo leid...ech verstoh das ned das gwössni Lüt emmer müend fordere...
Soland du ond di Schatz euch einig send esch alles anderi egal, ehr zahled euches Fäscht also tüend ehr au entscheide...ond am Beste gar ned öber de Pris rede...das chond eifach nie guet...

Uuuuhhhh 27 Täg! =) Freusch di secher extrem?!?

05.02.13 09:38
zibesa

nicht registriert

ja ich freue mich scho... voralem weli jetzt überal de buch ahschlah und de abstand nüm cha abschätze :D es wird sicher stressig und andersch aber mier werded das scho ane bringe...

ja ich rede nie über d prise aber mitem mami ischs hald chi andersch, det chasch ja im normalfall afach rede und musch nid druf luege wasd seisch :D

05.02.13 09:44
Canoa 

das gloubi, ergendwenn esch de Buch soooo gross ond es esch eifach nöme bequem, stelli mer jedefaus so vor! =)

Jo das stemmt, be mer esch es ehers s Gägeteil, weni öbis säge wägemene Pris hed mis Mami emmers Gfühl es seg ztür!!!!

05.02.13 09:49
Manokasa 

Hallo Zibesa

Oh schön, bald isches so wiit :) Also ich han am schluss ja gaaaar kei nerve meh ga, han eifacht welle daser endlich da isch.. :P schlussendlich bini no 10 laaaaaaaaaangi täg drüber aber das wird bi dir ja nid so sii.. :)

Vale
Ja i han nid sones hochs budget.. fürs paarshooting, trauuig und apero höchstens CHF 1500.-

05.02.13 09:51
valey 

Manokasa...

log sie isch no guet :) http://www.fotoidea.ch/
ich kenn sie macht schöni HZ Fötelis :) und mega günstig

ha bi ehre fötelis gmacht für eusi HZ Website :D

Zuletzt bearbeitet am 05.02.13 09:51

05.02.13 11:09
steffi84 

Hallo zämmä

Hüt han i au mol zit durä Tag z schriebä. Bi leider chrank und ha dähei müessä blibe

@nisliker: ich ha ä lange Schleier wo ich evt. würd vrchaufe. Aber erst nachem August längt das?

@muamba: vo wo bisch du? s Chez Jeanine isch riiiiiiieeeesssssiiiig und het ä tolli uswahl. Ich bi aber völlig überfordert gis, well i ebä nit gnau gwüsst ha was ich will. Do isch ä chlises Geschäft für s ersti fast besser. Den weisch mol sicher in welli richtig das wötsch odr ebä grad garnit...

05.02.13 11:12
Muamba 

gueti besserig steffi!

frog, het scho öpper bi lighinthebox es chleid bstellt? klappt das guet? ha chli schiss wäge grössi etc.

05.02.13 11:19
steffi84 

He Muamba

Bi uns im Baselland gits äs Bruthüsli in Thürnen. Die het jetzt grad Usverchauf und d Chleider zum Teil bis zu 70% reduziert. Isch aber nur ä ganz ä chlises Geschäft....

1 .. 587 .. 1171 1172 1173 1174 1175 .. 2466 .. 3757
bearbeitet   eigentli   richtig   natürli   himbeer   Zeremonie   wirklich   vorallem   irgendwie   gspannt   langsam   natürlich   Problem   Kollegin   eigentlich   schnell   einfach   Zuletzt   schaffe   Hochzit