| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 588 .. 1174 1175 1176 1177 1178 .. 2468 .. 3757
05.02.13 14:50
Muamba 

Re: Bräute 2013

ich verstands wenns eltere git, so sich e chli vore chopf gstosse fühle... aber ich dänk wenn me drüber nochedänkt, denn verstoht me d gründ, wieso s brutpaar das so möcht. und e obe ohni chind cha jo au öppis entspannends fürd eltere ha

oh, wenni das jetzt säg, denn länged sich sicherlich alli chli an chopf! :) ich bi mit mim GG fangs es halbsjohr zäme- s het aber igschlage wie e blitz und mir wüssed beidi, dass mir fürenander gschaffe sind. wohne au scho so lang zäme und es passt eifach uf allne ebene.
bi dr hochzyt simer denn ziemli genau es johr e paar.

05.02.13 14:54
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Also da muss ich dir leider wiederspeche zibesa, ich find wenn mer de Wunsch hat das kei Chind am Abig däbi sind, den söll mer das au chönne de Eltere säge, mer muss denn halt eifach mitere absage rechne, das isch ois nämli passiert. Mir wennt kei Chind däbi ha, das isch nöd bös gmeint aber bi oisem Fründeschreis sind all Chind zw 7 Mte - 2 jährig, viel z'chli für es HZ. Mir möchtet es Fest eifach so ha wies für ois stimmt, und das isch nun mal ohni die Chline. Wie viel ois Wege dem na werdet Absage werdet mer na gseh, bis jetzt isch es öper.

05.02.13 14:55
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ich find das au sehr heikel mit Chind debi ha oder nöd. Ich bin zwar no keis Mami aber ich het scho chli es Problem demit wenn mär mir wür säge, dass mis Chind nöd erwünscht isch. Es ghört zu mir und ich würs nur sehr ungern abgeh... Au ich wür idem Fall lieber nur churz verbi cho, gratuliere und halt früeh wieder gah. Das isch aber jedem selber überlah, ich denke jedes Eltereteil gseht das au andersch... mir freuet eus uf jede Fall ufd Chind ade Hochzit, obwohl mir au nöd unbedingt en Spielecke im Restaurant hend, aber es sind eusi Nichte/Neffe und ich wür nie wele das sie dihei mitere Babysitterin oder so sind...

05.02.13 15:03
Mime 

Re: Bräute 2013

Muamba:
mir hürotä uf schloss thunstette (weder AG no BL)! :) dört hets e gartepavillon und ich bätt scho jetzt, dass s wätter am 2.8 mitspielt! :) und du, wo wirdsch du fiire?


oh schön muamba, s schloss thunstette heimer ou mou no aglueget gha aus location, üs aber de angersch entschiede. hesch de ä bezug dörthäre?

05.02.13 15:09
Mona83 

Re: Bräute 2013

mal ä frag, a alli wo säged s isch eltärä sach oder s chind ghört zu eim etc... mä wots dä eltärä nöd wägnäh und hät au nüt gäg diä chind.

aber gönd dänn ihr alli mit eunä chind immer furt? ich mein wän ihr mit fründä is theater gönd nämet ihr d chind mit? wänn doch irgendwo än event isch wo alles erwachseni sind isches doch au dä chind gägäüber nöd fair. däne isch ja langwilig und diä gönd doch lieber zumä gspänli go übernachtä.

@maka(oh han din ganze namä vergässe, sooorry)

ja ich hüratä idä chilä im schloss obä diä gross. :-) ja isch halt ä katholischi das stimmt aber da ich halb italo bin, bini (zumindest ufem papier) katholisch!

05.02.13 15:11
valey 

Re: Bräute 2013

ja das med de chind geht die wo lieber ohni fired und die wo gern med... isch ja au jedem selber überloh...

aso ich be bes jez nur a hochzite gsi wos vel chind gha hed und keine hed blöd toh... und au wens müed gsi send und no so 2 jährig send od so schlofteds denn im chinderwage...

und die chli grössere maged au länger und hend au spass an tanze und so..

wenn ehr würkli kei chind debi ha möchtet de findi de text vo de Steffi guet.. isch ja euchi Hochzit und ehr döfed ja schlussendli entscheide wie es für euch mues si..

müend eifach demet rechne das velecht einigi absäge wo ned wend s chend abgeh..
oder velecht öpper chli komisch reagiert..

mini eltere send au mal iglade worde anere HZ ich be dett 11i gsi... und mini schwöster 4 und isch gstande ohni chind.. und de hends au ned lustig gfunde und ich scho gar ned dasi ned ha döffe medgo :(

05.02.13 15:17
Emma13 

Re: Bräute 2013

Mona, ich find eifach das vorallem wenns no es Baby isch, und 7 Mönet isch ja scho recht chli... denn find ich sött mär Prioritäte setze, segets Ferie, Öbige mite Kollege oder ebe halt ä Hochziit vomene Kollegepäärli, wenn Chinde nöd erwünscht sind.

Ich chan das verstah, dass mär als Paar entscheidet dass mär kei Chind am Fescht wett ha, aber denn muess mär, wie d LucyLu seit, au Absagene erwarte und respektiere.

Vorallem i eusem Fall, wo ebe d Babies/Chinde vo eusne Gschwüsterti sind, findi ghörets genauso zude Familie und es chunt halt auf ufs Alter a... aber zwüschet 7 Mönet und 2 Jahr sinds scho recht chli, da chönds doch no gar nöd bimene Gspönli übernachte... da muessmär fast en Babysitter organisiere (da ja Tanti/Onkel/Grosi au am Hochziit debi sind) ich verstahns wenn mär denn nüm so Luscht het...

Zuletzt bearbeitet am 05.02.13 15:19

05.02.13 15:19
Lou259 

Re: Bräute 2013

Also bi mier sin kits herzlich willkomme! Immerhin sött e hochziit doch öppis sie wo jede uf sini koste chunt, alli glücklich sin und: es goht doch um d familie!!!

05.02.13 15:21
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Danke Mona, das überleg ich mir ebä au, es isch doch au schön fürd Eltere mal ohni Chind öpis unternäh, hät nüd mit wegnäh z'tue aber ich denke mer werdet da eh nie gleicher meinig sih, isch ja au okay. Ich find jeder söll dörfe sin Wunsch üssere, min Schatz und ich werdet ah oisem Wunsch hebe. Mir händ lang drüber gred, vorallem nachdem die erst absag Innecho isch aber damit mümer halt rechne. Mir sind überzügt das mir's richtige machet für oises Fest!

05.02.13 15:22
steffi84 

Re: Bräute 2013

Ich gseh das ä chli wie d mona83. I muess das nomol mit mim GG aluege. Wenn uns den öber abseit isch das ok für mich...

 1 .. 588 .. 1174 1175 1176 1177 1178 .. 2468 .. 3757
Zeremonie   natürli   eigentlich   wirklich   schnell   Kollegin   vorallem   gspannt   Hochzit   einfach   Problem   langsam   himbeer   eigentli   natürlich   Zuletzt   irgendwie   schaffe   bearbeitet   richtig