| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 589 .. 1175 1176 1177 1178 1179 .. 2468 .. 3757
05.02.13 15:23
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Ahja, mir i de Familie händ ebä na kei Chind, sind alles nur usem Fründeschreis....

05.02.13 15:32
Mime 

Re: Bräute 2013

Auso wenn me scho ching ir familie hett (nichtene/näffe), de ghöre doch die dezue? mir hei s glück, dass nur d cousine vom GG es ching hett, bzw. ide nächschte tage becho wird
bi üsere location hetts de sone näberuum/lounge, wo sech die chli chöi zrüggzie, wo mou chli rue bruuche... auso ou die äutere lüüt oder äbe de die junge eutere und s baby. wär das bi euch nid ou e möglechkeit?
wie machet dir de s mit de grosseltere? i ha zwe grossmüetere, GG no eini. eini isch guet zwäg und chunnt sicher ou cho feschte, aber die andere zwöi... si haut ou scho rächt aut, verstöh nümm aues, bzw. hei müeh am gspräch z fouge... die einti hett scho gmeint, si chäm nid wett se doch soooo gärn debi ha. und i nime jo ou würklech rücksicht uf se, es wird überall gnueg sitzglägeheite ha,etc....

05.02.13 15:38
Lilly4 
Re: Bräute 2013

das isch sehr es heikels thema!
bi eus werdet au all chind herzlich willkomme si
sie händ dänn sogar es extra spielzimmer ...

05.02.13 15:41
Emma13 

Re: Bräute 2013

Mime, das isch doch super dass ihr en Neberuum hend, wo mär sich echli chan zruggzieh, meinsch fühlt sich dis Grosmami nöd sicherer wenn ihre das so seisch? Wär natürli scho Schad sie nöd debi z'ha... Mir hend ebe au en chline Saal nebeddrah genau für so Fäll, ich find halt au dass mär s Fescht ä bitz söll apasse wenn mär ide Familie Kids, elteri Lüüt etc. het, schlussendli wett mär ja alli debi ha und alli sölet sich chöne wohl fühle oder suscht ebe d Möglichkeit ha zum früehner heigah ohni sich müesse schuldig zfühle...

05.02.13 15:43
steffi84 

Re: Bräute 2013

Also nit das dir mich falsch vrstöndet. Wie gseit mir hei unseri Neffe und nichtenä sehr gern. Und mir wei sicher alli am Apéro dr bi ha. Dört lauft au viel. Wie gseit es het ä Spielegge und ä Spielplatz und mir sind ufemä Buurehof wo d Chinder au Tierli chöne go aluege und evt. strichle und so... Mir hei jedä Sunntig äs Esse mit dr ganz Familie vo mim GG zämmä (ca. 10 Erwachseni und 4 Kinder) mir sind au scho alli zämmä in dä Ferie gsi. Ich weis wie mini Nichten und Neffä chönä due wenn sie nüm würkli Lust hei und meistens isch es in de Freie am asträngenstä gsi wenn d Chinder nüm hei möge esse und mir nonig fertig gsi sind. Am Fest selber wäre mir ca. 60 Erwachseni und 10 Chinder und das isch uns zviel au vom Buhet.....

05.02.13 15:43
Emma13 

Re: Bräute 2013

Lilly, gischmär grad ä gueti Idee, mir chöntet de Neberuum echli fürd Kidis gstalte, vilicht mit Malbüechli, Stift, farbigi Ballöön etc.

05.02.13 15:50
Lilly4 
Re: Bräute 2013

super emma will t chind sind ja eh schnell fertig mit
esse, chömet ja nöd s gliche menü wie die erwachsene über,
dänn chönd sie i ihre ruum übere und det umetobe

05.02.13 15:53
Emma13 

Re: Bräute 2013

Säg nüd, zum Glück hemmer de Neberuum, han bis hüt nöd gwüsst wasi mit dem gnau söll mache, aber jetzt bini würkli super happy mit dim Hiwis

Sobald d Musik losgaht werdet ja eh alli umehösele und tanze

05.02.13 16:29
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Naja es isch ebe nid für alli eltere schön, öpis ohni chind z undernäh :) Min Sohn isch z.B jtzt 15 Monet aber no nie ohni mich go schlaf.. Ich finde ebe au, me sets de Eltere überlah.. Min Sohn ghört zu mir und ich wär ehrlich gseit chli beleidigt wenn er nid ihglade wär ABER es isch ja eues fäscht und wenn ich kei chind wend den isch das ok aber ich wür halt eifach demit rechne das es Absage chan ge.. :) Und de Text vo de Steffi fändi i dem fall guet.

05.02.13 16:37
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Fraue ich han nomal eh frag :) ich han gad welle Mint Farbigs Tulle fürd chile bstelle.. Jetzt frög ich mich gad ob das den nid zvil grüen isch? s Chleid vom Bluememeitli, t BJ Chleider, Cravattene vo mim Sohn und de Männliche BJ sind alli Mint grüen.. Selli bim Tulle echt lieber wiis oder Pfirsich näh? Ich füg no es Bild hinzue wie ich mir das vorstelle :) und es bild vo de bluemefarbe..

was meinet ihr?

Datei-Anhänge
5cf8fe680ce8b908_Church_Wedding_Decorations001.jpg 5cf8fe680ce8b908_Church_Wedding_Decorations001.jpg (27x)

Mime-Type: image/jpeg, 82 kB

MintBoard.jpg MintBoard.jpg (23x)

Mime-Type: image/jpeg, 32 kB

 1 .. 589 .. 1175 1176 1177 1178 1179 .. 2468 .. 3757
richtig   langsam   Kollegin   schnell   gspannt   vorallem   Problem   himbeer   natürlich   Zuletzt   Zeremonie   natürli   schaffe   bearbeitet   Hochzit   wirklich   eigentlich   einfach   irgendwie   eigentli