Bräute 2013 |
|
1 .. 589 .. 1175 1176 1177 1178 1179 .. 2468 .. 3757
|
|
|
05.02.13 15:32
Mime
|
Re: Bräute 2013
Auso wenn me scho ching ir familie hett (nichtene/näffe), de ghöre doch die dezue? mir hei s glück, dass nur d cousine vom GG es ching hett, bzw. ide nächschte tage becho wird bi üsere location hetts de sone näberuum/lounge, wo sech die chli chöi zrüggzie, wo mou chli rue bruuche... auso ou die äutere lüüt oder äbe de die junge eutere und s baby. wär das bi euch nid ou e möglechkeit? wie machet dir de s mit de grosseltere? i ha zwe grossmüetere, GG no eini. eini isch guet zwäg und chunnt sicher ou cho feschte, aber die andere zwöi... si haut ou scho rächt aut, verstöh nümm aues, bzw. hei müeh am gspräch z fouge... die einti hett scho gmeint, si chäm nid wett se doch soooo gärn debi ha. und i nime jo ou würklech rücksicht uf se, es wird überall gnueg sitzglägeheite ha,etc....
|
|
|
|
|
05.02.13 15:43
steffi84
|
Re: Bräute 2013
Also nit das dir mich falsch vrstöndet. Wie gseit mir hei unseri Neffe und nichtenä sehr gern. Und mir wei sicher alli am Apéro dr bi ha. Dört lauft au viel. Wie gseit es het ä Spielegge und ä Spielplatz und mir sind ufemä Buurehof wo d Chinder au Tierli chöne go aluege und evt. strichle und so... Mir hei jedä Sunntig äs Esse mit dr ganz Familie vo mim GG zämmä (ca. 10 Erwachseni und 4 Kinder) mir sind au scho alli zämmä in dä Ferie gsi. Ich weis wie mini Nichten und Neffä chönä due wenn sie nüm würkli Lust hei und meistens isch es in de Freie am asträngenstä gsi wenn d Chinder nüm hei möge esse und mir nonig fertig gsi sind. Am Fest selber wäre mir ca. 60 Erwachseni und 10 Chinder und das isch uns zviel au vom Buhet.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 589 .. 1175 1176 1177 1178 1179 .. 2468 .. 3757
|