| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 590 .. 1177 1178 1179 1180 1181 .. 2469 .. 3757
06.02.13 09:07
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Mona
No zur Chile: Schön! Ich het t Trauuig au gern i dere Chile ga, aber mir sind reformiert.. Jetzt hüratemer z Jona aber au inere Katolische Chile.. Det derfmer den wieder Jänu die isch ufjedefall au schön.. Isch no lässig, z Rappi chamer jede Samstig go Brautschau mache :P

Mir schriebed ufd Chärtli au nur s wichtigste, hend aber sones RSVP chärtli dezue, wos zrug schicke selled zum ahmälde..

06.02.13 09:09
Canoa 

Re: Bräute 2013

be ou scho ganz chribelig, aus Lozärnerin chamer t Fasnacht haut ned omgoh...Freu miiii scho risiiiisig....bzw. rüüüüüdiiig =O

Also mer hend ned vöu Infos ufem Chärtli

Datum, Ort, Ziit, Adrässi, ond Homepage...

06.02.13 09:18
Mona83 

Re: Bräute 2013

ja demfall bini ufem richtige wäg. :-) han au öpe das druf. jetzt söti eifach mal äntli wüssä wägem apero wo dases isch und dän chanis in druck gäh.

wiä lang gäbet ihr ziit zum amälde? han dänkt nur 3 - 4 wuchä. entweder weiss märs oder nöd.

@manokasa: nei würkli? isch ja ächt schlimm, das isch chli schad a rappi, diä sind immer so kompliziert und nüt dörf mer. ich würd d chilä im fall nömä det näh, wil vornä ussä dörfsch kein apero machä, ufem schloss muäsch dä dieci näh (tür und viel z üppig da üsä apero erst am 4i isch und nacher gömmer ja no go ässe) drum hämmer mega s getto wägem apero.

häsch z buskirch d chilä?

06.02.13 09:25
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Ja genau, mir hend d Chile im Busskirch und chönt det au gad de Apero mache.. Sie isch tip top, uh schön.. Ich finds eifach speziell das beidi Chile zur gliche Gmeind ghöret aber mir derfet nur die eint bruche.. Oh wo macheder den etz de Apero?

06.02.13 09:25
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zämmä

So meld mi au wiedermol.. isch zwar nid viel glofe bi eus usser natürlich das im hintergrund fliessig a de Polteröbe organisiert wird... Mir si je 13!!! Göh mit em Flugi noime hi.. bi soo gspannt..

isch zwar es paar dag alts Thema aber gib mi Kommentar glich drzue...

Chinder a dr HZ:
wenns nach mir gechi dörfte alli kinder bis as Apero cho und denn isch dr Obe nur für die Erwachsene, do aber mi Schwöschter und au mim Schatz sini Schwöschtere no chlini chinder hei isch jo klar dass si drbi si! und vo de Kollege ihre Kinder.. mäh het mir meh as einisch dütlich zverstoh gäh, dass wenn d Kinder nid igalde wäre si au nid an es Fest göh! Ig akzeptier das, und ha jetzt en ruum drzue gmietet, mach dört dr Tisch parad für d Kinder will ig weiss us erfahreig, dass kinder nie lang am Tisch sitze...

Canoa: bi eus foht au d Fasnacht morn a.. Mi schatz will tatsächlich ad Chesslete, ig muess aber schaffe,.. Das git mir ein, mi Vater chunnt scho immer ersta m Nomi hei und denn isch nüm viel z welle :-) Und grad das Joohr gönn igs dene, isch doch mi Papi uf dr Fasnachtsblaggete abbildet..

Test Kärtli: Schiebe s Datum zyt Ort ahne und natürlich dr Hiwies uf d HP. Im Hütige Zytalter hei alli e PC mit Internet!

06.02.13 09:27
Nemo 

Re: Bräute 2013

morgä ladies!!!
ich biin grad dra a de kreiirig vo eusne iladigschärtli!
ich glaub es isch scho mal thema gsie, aber wie händ ihr das gmacht mit singles und so?? händ ihr da anderi charte drucke lah mit: wir laden dich herzlich ein oder so?? ich möcht das mitem du/ihr dich /euch usw... wenn möglich umga. hät öper e gueti idee??

06.02.13 09:28
Nemo 

Re: Bräute 2013

denn hani no e anderi frag: mir würded gern turte vo http://www.sweet-treat.ch/index.cfm?dolp...;title=Hochzeit
mache lah. hät öper erfahrige mit ihre?? es wär ebe grad 2 dörfli näbed eusere location, also perfekt gläge....

kennt sie öper?

06.02.13 09:33
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ooh zu ihladigskarte hani au e frag. mer hend no keini in ahgriff gnah... well ich denkt ha ich warte bis de chlii chnopf da isch (übrigens hani grad es telifon mit de hebamme gha, die nacht mega wehe und sie het gmeint ich müss warschinli nüme lang warte)

was meined ihr, prislich isch günstiger pocketfolds selber bastle oder kaufe?

06.02.13 09:34
Nemo 

Re: Bräute 2013

hey zibesa, isch ja voll cool!!! huuuuiii, das isch so schnell gange...jetzt chunsch du denn scho din chnopf über....wahnsinn!!!!
zude charte chan der leider nüt säge, ich han mich nie mit pocketfolds beschäftigt...

06.02.13 09:37
Nemo 

Re: Bräute 2013

mir händ eus de text ungefähr so vorgstellt:

Nach 10 Jahren Probezeit wird es nun ernst

-

wir trauen uns.


Am Samstag, 24.08.2013, werden wir heiraten.

Gerne möchten wir diesen Tag mit Euch teilen.

Die Trauung findet auf Schloss Lenzburg statt. Zum anschliessenden Apéro seid Ihr herzlich eingeladen.

Wir bitten um Zu-oder Absage bis zum 31.05.2013.


Alle wichtigen Infos findet Ihr auf unserer Homepage:


das wär jetzt ebe pärli version. aber ich find die chammer doch anere einzelperson nöd schicke, oder?? deht müesst mers ja denn scho mit dich und du ha, oder??
mir händ denn no so es ilagechärtli, womer dene dri tüend, wo am ganze fest debie dörfed sie.

 1 .. 590 .. 1177 1178 1179 1180 1181 .. 2469 .. 3757
schnell   himbeer   Kollegin   wirklich   Problem   langsam   einfach   natürli   gspannt   Zuletzt   schaffe   vorallem   richtig   Zeremonie   irgendwie   Hochzit   bearbeitet   eigentli   natürlich   eigentlich