| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 590 .. 1178 1179 1180 1181 1182 .. 2470 .. 3757
06.02.13 09:40
Lou259 

Re: Bräute 2013

Hey mädels,

Hüt sin mini brutschue cho jetzt han i e doofi frog: 38 isch 4mm z gross, 37 isch ganz es bitzli eng... Was würen ihr ne?

06.02.13 09:42
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ja nemo d ziit vergaht, s trurige isch das mich i dere ganze ziit mini hz überhaupt nöd interessiert het und mier jetzt alles münd inetrucke! was machsch den du für chärtli???

de text findi guet, ich würd das mit euch/dir mache ich mein nacher ischs au wieder e frag vom pris.. meistens sind ja me chärtli günstiger wie einzelni

06.02.13 09:42
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

lou, die zgrosse und es söleli ine ;)

06.02.13 09:44
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Nemo

Also ich mache 5 verschiedeni Chärtli.. Apero - du & euch, Gladeni gäst - du & euch und no englischi chärtli.. ich finds blöd anre einzelperson euch schicke..

Zibesa
Jee lässig!! Also ich han pocketfolds gmacht, und ich denke s isch günstiger als chaufe.. Ich han sones riseblatt usem McPaperland und det chasch öpe 5 drus mache.. s blatt het 4.- kostet.. s isch eifach au chli arbeit :)

06.02.13 09:46
Canoa 

Re: Bräute 2013

Schmetterling...be eus heits ned chesslete obwohls do in Zog au so heisst woni schaffe, z Lozärn esch es de Urknall! =) Mini chli Schwöster esch inere Guggemusig ond sie esch jetzt scho soooo närvös! =)

Euse Text esch:

Mit Freude geben wir bekannt, dass wir uns am 31. August 2013
das Ja-Wort geben.

Die Trauung findet um 13.30 Uhr in der Bruderklausenkirche in Sigigen statt.
Zum anschliessenden Apéro und Hochzeitsfest bist Du/seid Ihr herzlich eingeladen.

Bitte gebt uns bis Ende Mai 2013 Bescheid, ob Ihr diesen grossen Tag mit uns feiert.

Wir freuen uns!


Mer hend eifach zwöi verschedene Chärtli...eis för Apérogäst ond eis för gladni Gäscht, aber nomou es anders Chärtli för Singels ond Päärli möchemer ned! Es wär de zuviel des Guten, fend ech....

06.02.13 09:46
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

manokasa, hesch en vorlag zum usschnide? und wie hesch de schlitz gliimet?

06.02.13 09:49
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@nemo
Weg de EInzelpersone.. also bi eus si immer d Päärli iglade, meinscht chunnt imene singel i sinn, eifach öber mitzbringe? Also eifach 2 azmelde? glaub nid, mir schriebe Ihr/du.. und wenn sich bis denn ein vo de single neu verliebt dörf er selbstverständlich au dr Partner mitbringe.. Mir isch das passiert, ig und mi Schatz si dört öbbe 3-4 Mönet zämmä gsi und si Cousin het ghürote, (de het gwüsst das scho lang bi eus sich öbis abahnt) und er het mi nid iglade mit dr Bergründig d Tischordnig stimmi süscht nüm. Ig ha das echt empfunde will 1. het er mi guet kennt und 2. hei si imene Vereinslokal es esse gha und es het KEINI Tischkärtli gah also gar kei Sitzordnig. Bi imfall nach 8 Joohr immerno beleidigt weg dem und ha mim schatz gseit ig well ihna u nid ilade.. Jäjä Wooge (sternzeiche) si halt nochtragend. Wäg dem isch für eus klar wenn öber en neue Partner het dörf er en au mitbringe.

@zibesa
Mir hei d Kärtli au selber gmacht. je nachdem wird s günstiger aber muess nid si.. chunnt ganz druf a was du dir vorstellsch.. ig ha mir e prägemaschine gchauft di isch halt shco tüür gsi aber dr rest drfür eher günstiger.. ig würd mol s drucke loh rechne loh und im Bastellade luege was s material choschtet und denn muesch halt eifach no d Zyt ibrechne..
und so wies tönt hesch no nüm lang ruh dahei. wünsch dir für die bevorstehend iGeburt alles alles gueti (viellicht gohts jo scho los...)

06.02.13 09:50
Canoa 

Re: Bräute 2013

Lou ech wörd au die zgrosse Schuhenäh, wenn denn de ganz Tag stohsch onds de hoffentlech au chli warm esch göhnd t füess eh no uf ond denn besch denn froh wenn bezali platz hesch...

06.02.13 09:50
valey 

Re: Bräute 2013

Lou259:
Hey mädels,

Hüt sin mini brutschue cho jetzt han i e doofi frog: 38 isch 4mm z gross, 37 isch ganz es bitzli eng... Was würen ihr ne?


Lou ich ha genau s gliche problem
be mer send 37 ganzz knapp gönd aber
und 38 paar mm z gross

06.02.13 09:51
Mona83 

Re: Bräute 2013

ou zum glück diskutiered mer das grad. ich han nur Dich gschribä au ade päärli. :-)
han agnah dass das beidi lüt einzel läsed und dän passts wieder. hihi typisch
janu ich wirdä d variante machä mit Euch/Dich. gaht nöd anderst.

machet ihr ä ilag oder zwei verschiedeni chärtli für aperogest und für abiggest?

 1 .. 590 .. 1178 1179 1180 1181 1182 .. 2470 .. 3757
natürli   Zeremonie   Zuletzt   Hochzit   langsam   schaffe   vorallem   natürlich   himbeer   schnell   eigentli   Problem   Kollegin   gspannt   einfach   richtig   bearbeitet   wirklich   eigentlich   irgendwie