| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 591 .. 1179 1180 1181 1182 1183 .. 2470 .. 3757
06.02.13 09:58
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

also ich versuech eu mal z erkläre wie ich d karte möcht..

mer hend eus ja füre hochzit im stil vo "landliebe" entschide..

d karte sind hellgrüen und quadratisch. vorne chunt den so es band druf us so gschweiste fasere wener wüssed wasi meine. denn so herzli us holz wo sin name und ufm andre min name druffe staht. und obe mit embossing so prägt: "wir heiraten"

denn wetti inne imne dunkelgrüen es blatt ine chläbe wo ich mit somne martha stewart puncher schön rahme und det det druf es wiisesblatt wo de ihladigstext drufstaht.

im gliche stil, au wieder dünklersgrüen und wiis druffe so separati ihlagebletter mit andre informatione... wüssed er wie ich meine?

06.02.13 09:59
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ich wür ganz klar die grössere schuhe näh ... han ich au so gmacht
und mir no es leder söleli kauft, dänn passts perfekt!

mir händ das 'problem' zum glück nöd, da bi eus alli a allem werdet
teilnäh apero und abigesse / fescht ...

06.02.13 09:59
Emma13 

Re: Bräute 2013

Mir hend 2 Versione fürd Chärtli, eimal nur fürd Apérogäst und di ander für di gladene Gäst, mir werdet alles in ihr/euch Form schriebe us dem Grund, dass ebe au jede sin Partner söll dörfe mitneh und niemert uf d Idee chunt dass wenn mär id Einzelperson schriebt, de Partner usgschlosse isch. Mir wüssed au nöd unbedingt wer zu dem Ziitpunkt en Partner het oder ebe denn erst im August... finds eso eifacher für eus und klarer für de Gast.

Han Afangs Wuche euse Text und d Vorstellige zum Layout de Druckerei glieferet, bin mega gspannt, wenn mal de ersti Vorschlag chunt :)

06.02.13 10:18
Nemo 

Re: Bräute 2013

danke ihr liebe!!

han mich jetzt glaub entschiede. mache eifach zwei verschiedeni charte, eimal mit du eimal mit euch und denn gits da kei verwirrig.
d'ilageblättli für die wo as ganze fest glade sind chömed ja eh no dri, deshalb mueni ja nöd grad 4 verschiedeni charte mache, sondern nur zwei...

@schue: unbedingt de grösser neh!!! went denn no de ganz tag drin stahsch schwelled d'füess eh no ah!!

06.02.13 10:20
Nemo 

Re: Bräute 2013

@zibesa: das sind eusi chärtli: http://www.kartentrend.de/default.aspx?p...mp;command=5600

und übrigens zibesa: ich glaub da wär mini hz vorbereitig au in hindergrund grutscht!! isch doch öpis wunderschöns!! isch scho lustig, so lang wie du dis chind scho i dir treisch, bin ich am hz sache vorbereite

06.02.13 10:26
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

nemo, ja voll... aber ich han defür no müse s zivile irgendwie organisiere obwohl das isch afach so gsi wie sichs ergäh het haha da hemmer chi verschlafe a sache zdenke... aber jetzt womer wüssed das de wurm gli chunt freue mer ois beid ufd hochzig und ufd taufi =)

hoff nur, das mi de chli nöd zfesch beasprucht :D

06.02.13 10:28
maza 

Re: Bräute 2013

mona83: wie händ ihr das jetzt glöst mit em apero? mir hüratet ja im schloss selber, will mir "nur" standesamtlich tüend und nöd chirchlich. und eus isch wichtig gsi, dass mer für de apero nöd no mega müend verschiebe, drum händ mir eus glich für de apero direkt im schloss entschiede. aber ganz gratis isch es ebe nöd, dass stimmt! drum hetts mi wunder gno

mir händ nur eis chärtli und händ dänn halt du/ihr usw. dri gschriebe. das isch aber nur s'apero chärtli. das chunt zwar jede über, aber di gladne gäst händ dänn no e ilag, die machi sälber. det tueni dänn personalisiere und mir schriebed det au jede mitem name vo hand ah, also liebe ..... usw.

ich han gester s'probechärtli übercho und sgfallt mer mega

06.02.13 10:32
Lula 

Re: Bräute 2013

Manokasa:
Zibesa
Jee lässig!! Also ich han pocketfolds gmacht, und ich denke s isch günstiger als chaufe.. Ich han sones riseblatt usem McPaperland und det chasch öpe 5 drus mache.. s blatt het 4.- kostet.. s isch eifach au chli arbeit :)


OU das tönt guet, wie hesch es de närne gmacht? Mit Volag, Schnidmaschine oder Schäri? Oder hesch es gad im McPaperland lah zueschnide?

06.02.13 10:33
Manokasa 

Re: Bräute 2013

zibesa
Ich han kei Vorlag.. Han da vo hand echli umebastlet :) aber susch luegsch mal im google under pocketfold template :)

06.02.13 10:47
Lula 

Re: Bräute 2013

@Manokasa: Hesch de mit dr Schäri oder mit so me chline Schnidmaschinli (aso meh Lineal u Schnidredli) gschnitte??

 1 .. 591 .. 1179 1180 1181 1182 1183 .. 2470 .. 3757
Hochzit   Problem   natürlich   gspannt   bearbeitet   irgendwie   wirklich   schnell   richtig   natürli   Zuletzt   eigentlich   Zeremonie   eigentli   langsam   Kollegin   einfach   vorallem   himbeer   schaffe