| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 591 .. 1180 1181 1182 1183 1184 .. 2471 .. 3757
06.02.13 10:52
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Ich hans mit de schär gschnitte :)

06.02.13 10:53
Lula 

Re: Bräute 2013

Super danke. Muess iwenn mau e Prototyp mache, für zluege wies chunnt...

06.02.13 11:19
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Wow, ihr sind ja hüt Morge wieder mega fliessig gsi mit schriebe

@ Ihladige: mir Händ de Text selber usdruckt und drum all persönlich ahgschriebe (Liebe X, Lieber Y) und dementsprechend au du oder ihr gschriebe.

@ Pocketsfolds: mir händ d'Charte nöd selber usgschnitte sondern bstellt. Ha d'Ihlagblätter selber zuegschnitte und es brucht echt scho sehr viel Ziit. Aber es hät ich lohnt, sie sind supe worde und d'Rektione sind nur positiv gsi. Händ au so RSVP Chärtli gmacht mit Chline passende Couverts...

06.02.13 11:40
Mona83 

Re: Bräute 2013

@maza: ja heti glaub au söllä machä oder halt ä anderi chilä. närv mi momentan chli ab mir dasi dä gedankä nöd färtig gmacht han. eigentli söti ja wüssä, bi z rappi ufgwachse und weiss dass det alles kompliziert isch.

also ei location hetet mer scho: s circusmuseum bim touristäbüro undä. s problem isch det: azahl personen maximum 100. uf minärä listä gits 130. hmm mit chürzä und allem chömtet mer uf 112. wän no paar absäged und paar schmugglät dänki gahts scho.

händ jetzt eifach no bi de reformierte kilägmeind agfröget, wens det nöd gaht langets mer langsam und dän gömmer halt is circusmuseum und dän düämer halt d azal chli abeschrubä. päch gsi.

06.02.13 11:46
maza 

Re: Bräute 2013

ich bin zwar zerst au chli verschrocke wägem pris. aber letztlich hani müesse säge, janu.... und vom üppig her findi gahts im fall no. mer chan us verschiedene sache uswähle und chan so au de pris bestimme...

ah ok. ou 130 sind aber au no viel mir sind zwar au zwüsched 90 bis 100!!!

06.02.13 12:08
Manokasa 

Re: Bräute 2013

derfi fröge was den de Apero priis vom Dieci isch? Ich het jetzt nie denkt das de tüür wär!

06.02.13 12:13
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

also bim apero han ich nüüüüt mit zrede =) de chömed mer gschenkt über =)

06.02.13 12:54
Nemo 

Re: Bräute 2013

hey liebi mitbrütlis!!!
han doch letschti mis menu posted da. jetzt hani grad no mitem chef vom resti gred, wili no paar frage zur offerte gha han.
und isch mega cool!! sie händ im pauschalpries au d'verlängerig und s'tanzparkett usw.. alles scho igrechnet!! sprich es chömed kei chöste meh dezue! juhuuu, han mega freud!!!

06.02.13 12:58
Nemo 

Re: Bräute 2013

da nomal min itrag fr die wos dehte nöd gseh händ...

Nemo:
hallo zäme!!!
ihr sind sicher scho alli wieder weg..

mir sind letscht dunnstig gsie go menu bespreche und jetzt hani d'offerte scho übercho. ich bin mega zfriede..usserd de apero...isch mega tür!!! menu isch voll im rahme, deht hetti echt meh grechnet, aber bim apero defür mit weiger!!!

Aromatisches Gazpacho mit Knoblauchbrötli

*******************

Kräuter-Blattsalat mit Groutons, Speckwürfeli, Sonnenblumenkernen, Champignons und Balsamicodressing

********************

Swiss Prime Rindssfilet am Stück rosa gebraten mit Trüffeljus oder Sauce Bernaise (je nach Wunsch vom Gast)
dazu gibt es beim 1. Servise gebratenes Gemüse und gebratene Rosmarinkartoffeln
im 2. Service dann das gleiche Fleisch und dazu wieder Gemüse (aber anderes) und Nüdeli

*************************

Legendäres Ochsenträumli (Schoggimousse, Kugel Vanille Glace, Rahm und warmes Schoggichüechli

*************************

Dann noch die Torte, aber erst so um 23.30 oder so....

und, wie findet ihrs???

06.02.13 13:00
Nemo 

Re: Bräute 2013

und das isch de apero.....

Nemo:
Zum Apero hämmer folgendes:

Käse und Spinat-quiche
Blätterteiggebäck
Melonenschnitze mit Landrauchschinken
Kalbfleisch-Meatballs mit Cocktail-Dip
(das wird alles serviert auf Tablars)

Chips und Nüssli (stehen auf den Stehtischlis)

Zum trinken gibts Weisswein, Prosecco, Mineral, O-Saft, Bier und Süssgetränk

 1 .. 591 .. 1180 1181 1182 1183 1184 .. 2471 .. 3757
schnell   bearbeitet   einfach   Problem   natürli   himbeer   irgendwie   Zeremonie   eigentli   Zuletzt   schaffe   langsam   natürlich   eigentlich   Hochzit   richtig   vorallem   gspannt   Kollegin   wirklich