| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 593 .. 1183 1184 1185 1186 1187 .. 2472 .. 3757
06.02.13 14:04
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

Dringend Locationvorschläge im Baselbiet oder angrenzendem Deutschland gesucht!!

Voilà, 5 Wochen vor der Hochzeit dürfen wir uns nach einer neuen Location umsehen, da es ein extremes Zerwürfnis mit der ursprünglichen Location gab (will das hier nicht breittreten jetzt, würde auch zu weit gehen).

Habt ihr Vorschläge?

Zuletzt bearbeitet am 06.02.13 14:08

06.02.13 14:16
maza 

Re: Bräute 2013

ja demfall sind 130 doch nöd so viel ich bin glaub eifach no nie debi gsi a somene grosse fest, oder es isch mer nöd ufgfalle

aber es isch scho so, mer isch uuu schnell uf so viel lüt. mir sind jetzt au 67 gladni gäst und mir händ eigentlich immer so vo 50 persone gred.....

also ich chume gar nöd so würkli drus, s'schloss-resti ghört irgendwie zwar zum dieci, aber sie händ dobe e eigeni chuchi, eignigs personal usw. uf jedefall zahled mir jetzt glaub 23.- oder 24.- pro person, aber ohni getränk. muen aber säge, es isch en guete apero, nöd nur chli salzstängeli und nüssli. aber es wer sicher gnüstiger gange suscht neumets.... mir händ jetzt halt eifach di bequem variante gwählt

06.02.13 14:18
Mona83 

Re: Bräute 2013

@maza: hetet mer au söllet im nachhinein. kän ebä dä wo d cholä bim dieci isackt und hanen nöd welä unterstützä, isch ei maffia. :-)

und ebä mir kännet üsä caterer und chömet än hammer pris über. so chömet mer uf ca 12 stutz pro person ohni getränk.

06.02.13 14:19
maza 

Re: Bräute 2013

ah ok. aber lauft das würkli über s'dieci?

06.02.13 14:20
Mona83 

Re: Bräute 2013

s dieci catering! oder kei ahnig wiä s catering heisst aber gaht id kasse vom glichä boss...
überall z rappi wo s grosse gäld flüsst gaht det inä... :-) aber rappi isch glich schöööön

frage, händ ihr stuhlhussä?

06.02.13 14:21
LucyLu 
Re: Bräute 2013

LadyWolverine:
Dringend Locationvorschläge im Baselbiet oder angrenzendem Deutschland gesucht!!

Voilà, 5 Wochen vor der Hochzeit dürfen wir uns nach einer neuen Location umsehen, da es ein extremes Zerwürfnis mit der ursprünglichen Location gab (will das hier nicht breittreten jetzt, würde auch zu weit gehen).

Habt ihr Vorschläge?

Ohoh... Das tut mir sehr leid LadyWolverine! Leider kann ich dir nicht helfen, kenne mich in diesem Gebiet gar nicht aus. Hoffe ihr findet bald die passende Location.

06.02.13 14:23
Lilly4 
Re: Bräute 2013

also mir machet dä apero ja au im schloss rappi (isch mer glich
wer das geld überchund) hauptsach die machet en guete
apero und t ussicht + allg. t lag isch ja en traum
mir händ eus halt sofort verliebt und au t chile ...

06.02.13 14:28
steffi84 

Re: Bräute 2013

LadyWolverine:
Dringend Locationvorschläge im Baselbiet oder angrenzendem Deutschland gesucht!!

Voilà, 5 Wochen vor der Hochzeit dürfen wir uns nach einer neuen Location umsehen, da es ein extremes Zerwürfnis mit der ursprünglichen Location gab (will das hier nicht breittreten jetzt, würde auch zu weit gehen).

Habt ihr Vorschläge?


He nei duät mir mega leid. An was hei ihr denkt? Wie viel lüt müend Platz ha? S i fratteli in Rheinfelden, D Grosstanne in Bubendorf fürs Fest isch ä Buurehof aber sehr schön... Kuhstall in Maisprach...

06.02.13 14:28
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Lady
We dir nid grad uf ahiäb öppis nöis fingät wäri de viläch glich no ä wedding planerin ä tipp... di kennä mängisch mega guäti gheimtipps...

06.02.13 14:38
Manokasa 

Re: Bräute 2013

hahaha Mona du hesch mega recht mitem Dieci! Ich kenne zwar de Chef (oder eher mis mami) er isch en nette, aber ich mags Dieci gar nid.. Ich finde die 23CHF ohni Getränk no happig.. Euse Apero macht de Brönimann, falls ihr de kenned..

 1 .. 593 .. 1183 1184 1185 1186 1187 .. 2472 .. 3757
natürlich   Kollegin   bearbeitet   gspannt   himbeer   schaffe   natürli   langsam   Problem   Hochzit   Zeremonie   vorallem   eigentli   Zuletzt   eigentlich   einfach   wirklich   irgendwie   schnell   richtig