| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 593 .. 1184 1185 1186 1187 1188 .. 2473 .. 3757
06.02.13 14:41
valey 

Re: Bräute 2013

Hallo Lady

ohhh jee tuet mer leid..

i be früher vel i de Basler Region gsi... kenn es paar gueti Restaurants...

Gasthaus zum goldenen Sterne
essisch mega guet


und min absolute favorit in basel Les Trois Rois
http://www.lestroisrois.com/Bilder-Les-T...4df5a01a.0.html

wunderschön, heddi au gern welle neh...
de saal isch uu schön


Safranzunft sett no schön und guet si, d Cousine vom Kolleg hed det ghürote ha nur mal fötelis gseh
be selber ned gsi


Hotel Zum Ochse in Arlesheim beni anere Komunion gsi essisch mega schön und mer send imene schöne saal gsi..


mmm was kenni noh

Schloss Binningen
aber be nonie denne gsi weis ned wies esch

soooo :D

06.02.13 14:44
maza 

Re: Bräute 2013

ach soooo mona, alles klar. da ich de nöd kenn ischs mer egal
aber es isch ebe scho so, dlocation isch de hammer. mir sind scho immer viel uf rappi und händ scho mänge sunntig namittag miteme glace bim schloss obe verbracht

06.02.13 14:46
maza 

Re: Bräute 2013

ah und übrigens, mona: ja mir händ hussene. ich han zerst wele druf verzichte, wägem pris. aber irgendwie isch es scho immer chli min chindertraum gsi, alles in wiss... und die location wo mir jetzt gnoh händ, händ hussene zu ihrne stüehl und denn au no relativ "günstig" (8.-/Stuehl)! drum hämer jetzt hussene

06.02.13 14:48
maza 

Re: Bräute 2013

ich wür ehrlichgseit suscht au nie is dieci.... bini eigentlich gar kei fan devo. aber janu.... was sölls! ich han denn mal no offerte grad vo restis i de umgebig agforderet und es wer nöd würkli günstiger cho.
wenn mer neumets chan en rum miete oder sogar eifach de vorplatz vo de chile chan neh und irgendeis catering chunts sicher günstiger...

06.02.13 14:49
Muamba 

Re: Bräute 2013

so super mit däm forum und dä viele idee wome cha zämesammle.

hüt söttet d fötteli vom GG und mim fotoshooting acho und denn chöne mir endli au an unseri iladigschärtli dänke! bi scho ganz gspanne

valey, les trois rois wird aber wohl eher au inere tüüre kategorie si, oder? getrau mi ja nid mal dört ihne go e kaffi drinke

06.02.13 14:54
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@Lady Wolverine
Oh nei das duet mir dein leid.. nimm a willsch im Oberbaselbiet bliebe? Suechsch öbis mitmene schöne Garte oder eifach es guets Resti? Anzahl Pers? Kenn es paar.. chasch mr au e PN mache..


also mir si am Apero um die 150 Lüt.. und bi eus isch das s Minimum.. Mir chönnt no vielviel meh lüt i lade will alli sich so für eus HZ intressiere und will mir halt nid i dr Kirche hürote...
Ig rechne pro Pers. um die 15.- excl. Getränk aber die dörfe mir selber bringe und s Personal schenkes us. Die sie eh dört vom Beck.

@me
am 14.02 gang i mis Chleid goh probiere und d Accesiores Probiere.. bi jo gspannt, also allzuviel bruch i jo nüm, ha jo shco dr Schmuck und vermuetlich aud d schueh.. Bruch no schleicher unterrock und Corsage.. Het soo gern en Lange Schleier aber die choschte e Vermöge, aber so wie ig mi kenn nimm i trotz em stolze pris ein!
Wie gsehts bi euch us, stohts komplette Outfit scho??

06.02.13 14:54
Mona83 

Re: Bräute 2013

@Manokasa: hihi ja dän wird der dis mami sicher di eint oder ander story verzellt ha? :-)
wo händ ihr scho wieder euä apero? sicher käni dä brönnima, det här chunt au üers fleisch. :-)

@maza: ja das chunt scho günstiger aber in rappi schribt dir jedä rum vor mit welem caterer du cho muäsch und det sind meistens nur di zwei bekanntistä wo gnau so tür sind dinä. isch schad dass mer z rappi sozäge nöd eifach än ruum chan miete. han mer das au eifach vorgstellt.

naja mit würgä und machä bringet mer das scho ane.

üsers bütets ebä au ah, finds no cool, isch au immer min traum gsi. und mit violette bänder hindedra so wiä da: http://www.chaircoverfactory.com/product_p/sash_taf_crki.htm

06.02.13 14:58
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@muamba
jo chasch ad Teatime goh choschtet NUR Fr. 75.- mi Kollegin het en Guetschin becho und mir göh denn zämmä...

@valey.. he hesch du verwanti im Baselbiet?? Übrigens mi Kollegin het mir d Mandle mitbrocht vo Italie.. Ha mi für Kokosnuss, Waldfrucht, Nuss und Erdbeer entschiede meinsch 5 kg. länge???

06.02.13 15:03
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Mona
Mir hend de Apero direkt am See bim Busskirch! Aber es stimmt, ich han gar nid chöne wählä.. Bim Busskirch derf nur de Brönima apero mache, aber de isch scho easy..

Dieci
Ne mis mami het mer nid gross was verzellt, aber ich bin bim einte oder andere Dieci Catering au scho ihgsprunge und han chli ghulfe.. Ich han mir eifach mis Bild zeme gmacht.. Ich mags ganze "konzept" vom Dieci nid, au wenns esse nid schlecht isch..

Schmetterling
Ich han grad mal s chleid.. :P ich weiss no gar nid was ich will.. Blueme im Haar? Schleier? Tiara? Perle, Swarovski? :P

06.02.13 15:05
maza 

Re: Bräute 2013

ja das hät mich au chli verwunderet/schockiert. han mer das mit de apero location au chli eifacher vorgestellt.... aber wie du seisch, dass isch eifach rappi

cool wäg de hussene. eusi sind eifach nur wis, ich will nöd dzviel farb. han das nöd sooo gern und irgendwie passts am beste zu dem rum! was zahled ihr fürd hussene?

 1 .. 593 .. 1184 1185 1186 1187 1188 .. 2473 .. 3757
Kollegin   eigentli   bearbeitet   einfach   schaffe   natürlich   wirklich   natürli   Zuletzt   gspannt   eigentlich   himbeer   schnell   Zeremonie   richtig   vorallem   irgendwie   langsam   Problem   Hochzit