| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 598 .. 1193 1194 1195 1196 1197 .. 2477 .. 3757
07.02.13 15:14
elea 

Re: Bräute 2013

@lilly, de chlii heisst Ryan! fendes en ganz e tolle ond schöne name!

@canoa, naja paar hend glöck metem gotti anderi ned , mis gotti lütet mer nor a zom vo sech öpis z verzelle, mech frogt si aber nie wis mer goht.. i werde si au ned ad hochzit ilade. das werd no recht trouble ge. aber was sölls...

07.02.13 15:20
Canoa 

Re: Bräute 2013

Mis Gotti hed mer letscht Woche aglütet, well ech ehre en Guetschin uf de Gebori letscht Johr gschänkt ha zum 60. ond jetzt hät sie gärn de Guetschin met eus zäme iglöst!!!! Ha scho gmeint seg öbis passiert!!! =O

Aber sie hed mer vorhär no NIE aglütet!!!! Wemer älter werd ond kei eigeni Chend hed werd mer vellecht be de Gottechend ahänglech?!? =)

07.02.13 15:30
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Ich habe auch keinerlei Bezug zu meinen Paten. Ich hab "nur" 2 Götti (der eine war mein Grossvater, welcher schon verstorben ist und der andere mein Onkel, zu dem hab ich keinen Kontakt). Aber seit fast 2 Jahren bin ich auch stolzes Gotti und ich lieb die Kleine über alles! Leider seh ich sie nicht so oft wie ich gerne möchte, aber wenn, dann geniesse ich's total. Und wenn man sie dann fragt "Wo isch's Gotti?" dann zeigt sie auf mich! Sie kann seit einigen Monaten die Menschen zu den Namen zu ordnen. Das ist schon ein tolles Gefühl wenn sie weiss wer's Gotti ist! Ich freue mich auch schon darauf wenn sie älter wird, dann kann man viel mehr unternehmen zusammen.

Ich gratuliere Dir ganz fest elea!

07.02.13 16:08
elea 

Re: Bräute 2013

@canoa, hihi be mer eschs ame au so, so bald si alütet nemmi grad ab welli s gfüehl ha es muss öpis passiert si wels so selte vor chont

@toluwu, so toll, freu mi au scho wenn mis gottichend denn weiss wers gotti esch!
ebe zo mim gotti hani ke gueti bezihig ond min götti kenni ned (koleg vo mim vater wo de ergend einisch is niergendwo versonke esch... )
de götti vom chline ryan hani au scho kenne glehrt. er esch en ganz en lässige typ. fendi esch au no wechtig, de chöne mer au mol zeme de öpis ondernäh! :)

07.02.13 17:12
Manokasa 

Re: Bräute 2013

elea
Hee gratuliere zum Gotti sii! :) Ich han leider keis Gotti, da ich in Afrika tauft worde bin.. eigentli no schad..

Hach ich chume gad vonre wiitere Location.. Die hend so eh schöni Terasse! Leider het er mir de saal empfohle wills uf de Terasse z windig isch.. und wenns regnet isch au blöd.. aber ich wär so gärn duss gsi.. sind ihr alli ime saal?

08.02.13 08:33
Emma13 

Re: Bräute 2013

De Apéro isch bi eus dusse (bi Schönwetter natürli) esse tüemmer imene Saal, aber d Turte würdi uuu gern au dusse mache, mit Laterne, Fackle oder was au immer erlaubt isch, muesses no abkläre... :)

08.02.13 08:53
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Bei schönem Wetter sind unsere Trauung und der Apero draussen, bei schlechtem Wetter in einem grossen weissen Zelt. Zum Essen abends gehen wir dann rein.

Ich fänd's jetzt auch schöner wenn man draussen sein kann wenn das Wetter mitmacht. Aber eine Alternative ist immer gut zu haben.

@Manokasa: Woher will er denn wissen, ob's dan dem Tag dann windig ist?

08.02.13 08:56
Mona83 

Re: Bräute 2013

morgä mädels

@elea: gratuliärä zum gotti wärde, isch äs cools gfühl. heti au niä dänkt bis ichs wordä bin. :-)

bim ässe simmer dinä, hät aber ä terassä wo mer immer wieder usä chönt. apero isch dinä und chönt bi schönem wätter au dussä sie.

da mir im juni hüratet weiss mer niä rächt. chan 30 grad sie (wiä im 2012 a üsem tag) oder s chan au nur 10grad sie

08.02.13 09:42
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Toluwu
Ja s resti isch ebe direkt am See und er meint das seged ihri erfahrige.. muess demfal glaub wiiter sueche, de saal het mi nämli nid so beeidruckt.. :( ja hoffentlich hemer alli schöns wetter :P

08.02.13 09:51
elea 

Re: Bräute 2013

bi eus eschs genau glich wie bide toluwu ;) trauuig + apero dosse ond bi schlechtem wetter em zelt! be happy met dere lösig, denn au s zelt esch mega schön ond so werri ned trurig wenns jett wörd störme.

gester beni mi chli göttibuech zom erste mol go bsüechle. hami grad verliebt!

 1 .. 598 .. 1193 1194 1195 1196 1197 .. 2477 .. 3757
richtig   natürlich   bearbeitet   irgendwie   Zuletzt   eigentli   natürli   eigentlich   himbeer   Hochzit   Zeremonie   einfach   wirklich   schaffe   schnell   langsam   Problem   Kollegin   gspannt   vorallem