| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 598 .. 1194 1195 1196 1197 1198 .. 2478 .. 3757
08.02.13 10:02
Mona83 

Re: Bräute 2013

so ich chumä wieder mitem altä Thema Iladigä fürä. :-)

bin sit ärä wuchä immer wieder dra chli öpis ändere und machä und tuä. jetzt söti mal zum abschluss cho und s gfallt mer mega. würds aber gärn öpertem gäh wäge fähler und ä meinig meh.

bi dä save the date chärtli hät mer no mini chefin ghulfä aber da sie zum apero igladä isch weti ihrä nöd s chärtli scho zweigä. wem zeiget ihrs?

08.02.13 10:08
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ich han de Text mit mim Fründ gmacht, sött sowiit verhebe und di erste Versione vode Chärtli wirdi denn eusne Trauzüge zeige, da mir ä 2-sprachigi Karte hend, findis umso wichtiger dass mehreri Auge drüber gönd... mir hend ja 4 Trauzüge, wird wohl lange :)

08.02.13 10:34
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hallo Mona83
Bi üs isch ds Thema Iladigscharte Ändi Februar aktuell. Denn nämlech hani hoffentlech dr Wunschtermin ergatteret und d Iladige chöi use Mir hei fang e Wunschcharte usgläse, am 17.2 machemer d Föteli für druf und i ha fange chli afa Text schribe, so dasses de relativ zügig geit für fertig z mache. I wirde sicher dr Prototyp vor Charte üsne Trouzüge zeige (die wette vilecht ou no e Info druffe) und ev. no mim Mami. Die isch so guet was Sprüchli u Dichte abelangt...
Mi würds äbe mega ergere we die druckte Charte chöme u när hets e Fähler dinne

08.02.13 10:41
Mona83 

Re: Bräute 2013

ja ebä mich würd das au ärgere und wän ebä sälber diä chartä scho viel z viel agluäget häsch gsehsch d fähler nömä.

Glaub ich zweig d chartä zerst mal no am trauzüg. finds zwar schad wän d lüt dän kei üebrraschig meh händ aber s muäs sie. .-)

dankä für eueri hilf

08.02.13 11:13
Emma13 

Re: Bräute 2013

Nehmet ihr d Wunschgschänk id Iladig?

Ich han mehrmals gseh, dass mär en chline Satz schriebt wie z.B. euse Huushalt isch scho komplett, mir freuet eus uf Geldgschenk oder was au immer. Wer ä Homepage het, chans sehr guet det dripacke, wie machet die das wo kei Homepage hend? Tüend ihr das irgendwo ide Charte erwähne? Ich hans mit mim Fründ besproche und er findet das ide Iladig echli "ufdringlich" aber irgendwie würi das scho gern kommuniziere...

08.02.13 11:19
Mona83 

Re: Bräute 2013

also mir händ ä homepage aber wänn nöd würdis im fall scho uf d iladig duä. wo dän sust. will sobald sich d lüt amäldet wänds wüssä was mer sich wünscht.

und vorallem wän nüt schribsch dän chunsch vilicht alles so sachä über wo nöd bruchsch.

08.02.13 11:29
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@emma
Das Problem hei mir ou...
Mir wohne sit 10 Jahr zäme, hei aues dopplet u drüfach Uf Glettise, Pfanne u Töpf chöimer verzichte Mir wünsche üs eifach e Batze für ad Renovation vo üsem Hus (mir gö nid id Flitterwuche). Üse TZ het zwar gmeint, dass mer sech gschider zB mau nöis Gschirr etc. wünsch und nid Gäud... aber i findes chli doof.....
Da mir kei Homepage wärde mache, dümer sicher üse Wunsch imene Sprüchli uf d Iladig, haut grad mit Agab vom Konto. Isch scho chli ufdringlich - gibi zue - aber wemers lieb vormuliert söttes d Lüt doch verstah... finde ig!

08.02.13 11:33
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Amene Hochzyt womer mau gsi si het ds Brutpaar vorgängig e Wunschliste verschickt mit gaaanz komische Sache (Limpistole etc.). Für die wo nüt ir lischte finde wosi am Brutpaar wette schänke hets no izahligsschine im Wunschbüechli gha.
I gloube, 99% vode lüt hei e Izahligsschin zückt Gloube, hüt isch doch das scho gang u gäb dasmer e Batze schänkt...
Mini Mueter het ou gseit, si heigi zu ihrem Hochzyt bääärgewis Sache becho, derna Sache si no hüt originalverpackt !!!!!!
I wett dr Spruch aber sicher so formuliere, dass niemer z Gfüeu het, er müesi öppis gäh, sondern dass ihri awäseheit a üse fescht scho gschänk gnue isch (so isches ja eigentlech ou). Wesi aber glich öppis wette schänke würdemeris überne batze für die planti renovation wo üsem gmeinsame daheime sehr freue.

08.02.13 11:33
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Wir haben keine Homepage und haben's auch in die Einladungen geschrieben.

08.02.13 11:36
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Bin au gad ade chärtli dra :P mir mached sone informations ihlag (wo es parkplätz het, abigprogramm etc.) und det schriebemer au es sprüchli druf für flittergeld :)

frage: findet ihr es tönt blöd wenis chärtli so ihleite: Noah freut sich bekannt zu geben, dass Mama und Papa heiraten. Ich wür ihn ebe au gern erwähne im chärtli :)

 1 .. 598 .. 1194 1195 1196 1197 1198 .. 2478 .. 3757
bearbeitet   Zuletzt   himbeer   gspannt   eigentli   irgendwie   vorallem   Zeremonie   natürlich   Problem   natürli   langsam   eigentlich   richtig   einfach   schaffe   wirklich   schnell   Hochzit   Kollegin