| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 599 .. 1195 1196 1197 1198 1199 .. 2478 .. 3757
08.02.13 11:41
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ok, denn isch das doch nöd so schlimm... weiss eifach nöd wienis söll formuliere, dases nett und nöd ufdringlich tönt, wie wär z.B. das: Wir leben seit einigen Jahren zusammen, unser Haushalt ist soweit komplett. Das grösste Geschenk für uns ist die geteilte Freude an unserem Hochzeitstag. Falls ihr uns trotzdem etwas schenken wollt, würden wir uns über einen Beitrag an unseren Flitterwochen sehr freuen.

Manokasa, ich find das uu herzig :)

08.02.13 11:41
Lus

nicht registriert

@Manokasa
Findi e uuuu härzegi Idee

08.02.13 11:48
Lus

nicht registriert

@emma
gang mau hie ga luege
http://traumhochzeit.com/Hochzeitssprueche/Geldsprueche/8/
het e huuufe uswahl

08.02.13 11:53
Emma13 

Danke Lus :) ich möcht ebe kein Spruch, suscht muessi de denn no uf italienisch übersetze, chönt no schwierig werde

08.02.13 12:01
Manokasa 

Merci, den schrieb ich das doch! :) Emma ich finde das tönt guet! Weiss au nonig gnau wieni das formuliere :)

08.02.13 12:15
Lus

nicht registriert

@Emma
hihi ou ja, das wird scho schwiriger Aber das wo du gschribe hesch findi ou guet. D Lüt früündlech uf sini Wünsch ufelüpfe

08.02.13 12:34
Angita 

Hoi zämä mir händ au so en spruch uf d iladig gno... hanen aber nö i di italienische u spanische iladige gschribe
Will es ischvso, dass zitalie und spanie sowieso eher geld gschenkt wird und
Es i dene länder gar nö gern gseh wird wenn so öppis stoht... bi üs tönds scho kompliziert will mir ine gschribe händ
Dass mir üs wünschet, dass dame kei schwarz sölet alegge

08.02.13 12:52
Emma13 

Oh isch dass so Angita? Das hani jetz nöd gwüsst... meinsch demfall dases schräg achunt z'Italie? Aaach das isch so schwierig, mär chans eh nie jedem Recht mache...

08.02.13 15:22
elea 

@iladige, aso i ha generell emmer echli müeh zom geld schenke.
letscht johr het de brüeder vo mim frönd ghürote ond die verdiene dopplet ond drüfach so vell wie mer. ond do hani eifach müeh zom geld ge. dorom hemmer si lieber of en städtetripp iglade. choschtet zwar au geld, blibt aber onvergässlich ond mer hend 3 tolli täg met ehne chöne verbrenge!

bi eus werds so usgseh, do mer au ke HP hend hani mer do au gedanke gmacht.
i wet aber d lüt ned om geld bette. die wo wend geld ge döfet das gern aber ebe do i au ned gern geld schenke wet i eusne gäst au no en alterntive abiete. id iladig werde mer schribe dass si sech för gschänk idee gern a mis mami dörfe wende. mer werde de e lischte mach womer paar sache ufschribe wo mer eus wönsche (ganz gönstigi sache bis hi zo türere sache) ond so cha jede das chaufe wo er möcht. damet mer aber sache ned dopplet bechöme, chöne de ebe eusi gäst mim mami sege was si werde schenke. so cha sis vode lischte striche ond het en öberbleck! be öberzoge vo dere idee

08.02.13 15:40
Summervogel 

zu Iladige:
Ich finds eifach wichtig, dass es irgendwie kommuniziert isch was mer wie wet gschänkt ha. Wo min Cousin ghürate hät isch überhaupt niened öppis gstande was sie sich wünsched. Und irgendwie wett mer ja em Bruutpaar öppis schänke und au so dass es ine öppis bringt. Mir wärded e Homepage ha mit ere elektronische Wunschliste. Aber es git ja au na die Variante mit em Wunschbüächli wo umegaht, isch wahrschindli eifach chli en heisse, dass es irgendwo steckebliibt. (Oder wie händ das die Lüüt vor em Internetziitalter gschafft?) hehe Elea dIdee, dass sMami dGschänkli koordiniert findi au na cool.

1 .. 599 .. 1195 1196 1197 1198 1199 .. 2478 .. 3757
Kollegin   bearbeitet   natürlich   eigentli   eigentlich   Hochzit   irgendwie   natürli   schaffe   langsam   Zuletzt   himbeer   vorallem   schnell   Problem   einfach   Zeremonie   richtig   wirklich   gspannt