| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 599 .. 1196 1197 1198 1199 1200 .. 2479 .. 3757
08.02.13 15:55
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Wir wohnen seit 5 Jahren zusammen, unser Haushalt ist komplett. Auf "Staubfänger" stehen wir beide so überhaupt nicht. Daher wünschen wir uns einfach Geld. Und ich finde, Wünsche sollte man respektieren. Umgekehrt mache ich's auch nicht wenn sich jemand Geld wünscht das ich dann z.b. eine Lampe schenke. Oder wenn sich jemand eine CD wünscht, dann schenke ich doch nicht ein Velo. Ebenfalls wenn ich frage "Was darf ich mitbringen" (bei einer Einladung z.b.) und derjenige darauf besteht, dass man nichts mit bringt, dann bringe ich nichts mit! Ein Blümchen, ja. Aber sonst? Nein. Wunsch ist Wunsch! Und ich finde, dass sollte jeder respektieren. Wenn man etwas anderes schenkt, dann freut sich derjenige vielleicht nicht so darüber. Wir wünschen und Geld für die Flittis. Das ist doch eine der schönsten Erinnerungen!

11.02.13 08:59
Emma13 

Re: Bräute 2013

Guete morge zäme :)

E chlises Update zu eusere Apéro-Location, mir sind am Samstig gsi und es isch eifach traumhaft. Es isch en Park mitemene Schaugarte und unzähligi Blueme, Pflanze und ä riiiiesigi grüeni Wiese. D Schönwetter-Variante wär natürli dusse mit Sunneschirm, Stehtischli und Sitzbänk für di eltere Lüüt, aber au d Schlechtwetter-Variante isch nöd schlimm und de Saal isch richtig schön und mitere grosse Glasfront, also trotzdem viel Tagesliecht :)

Mir hend jetz folgendes abgmacht:

- Tortilla Chips mit frischer Salsa (auf den Tischen verteilt)
- Spiessli mit Honigmelone und Rohschinken
- Canapés mit Philadelphia und Rauchlachs, mit frischem Dill und Zitronenschnitz
- Apéroplatte mit Chorizo, eingestochenen Parmesan- und Appenzeller-Möckli und marinierten Oliven
- Dazu grosse Körbe mit kleinem Brötchenmix (Laugen, Sesam, Weiss- und Dunkelbrot)

Fürs Esse Total 15.- pro Person, de Wiiswii nehmet mir mit und fürd Getränk rechne ich nomal mit 15.-, isch das realistisch?

Datei-Anhänge
schaugarten2.jpg schaugarten2.jpg (20x)

Mime-Type: image/pjpeg, 140 kB

11.02.13 09:04
valey 

Re: Bräute 2013

Morge zäme

woow emma gseht mega schön us dett :D :D

mmm cha leider au ned eso guet säge wie rechne mit de getränk, be au chli a dem dra...

:)

11.02.13 09:05
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Wow Emma das isch mega schön! Derfi froge wo das isch?

Und s ässä... MMMMHH Ich liebe Chips und Salsa! Tönt alles super!

11.02.13 09:11
Emma13 

Re: Bräute 2013

Mir gfallts au super, mir hoffet sooo fescht uf schöns Wetter :)

Ja klar Manokasa, isch im Botanica in Rafz, isch ganz neu und erst sitem letschte September offe..

11.02.13 09:11
Lilly4 
Re: Bräute 2013

wow emma, meeeeeeegaaaaaaa schön

mir händ am sa. entlich eusi ring bstellt und händ sooooooo freud
jetzt gahts aber bis im april bis si achömet

11.02.13 09:14
Emma13 

Re: Bräute 2013

Lilly yeaaahh super, Föteli? :)

Han ganz vergesse zsäge dass mir am Fritig eusi sind go hole, hend sie am Wuchenend scho treit.. ihihi ich weiss nöd ganz gschied, aber mir hend nöd andersch chöne, hend so Freud drah gah :) jetzt sinds aber wieder verstaut bis zude Hochziit :)

11.02.13 09:26
Lilly4 
Re: Bräute 2013

han leider keis foti :-/ aber sind ganz eifachi ... min schatz und ich
händ scho immer gwüsst das mer gaaanz normali, ohni gross öpis
dra wend! wiissgold (18 karat) matt und t gravur isch aber no speziel
mit eusere handschrift, also bi ihm han ich min name mitem datum
vo hand gschriebe und das isch dänn i sim ring igraviert und umge-
kehrt händ uh freud, und hättets au am liebschte sofort agleit!
wenns dänn im april chömet tüemers grad i euses schächteli und gibis
mim mami, suscht chömemer nur in versuechig ...

11.02.13 09:32
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ohhh das tönt guet Lilly, sind sicher uu schön und das mite Handschrift find ich machts sehr speziell. Mir hend au drübernah denkt, aber min Schatz het nöd würkli ä schöni Schrift ihihih

Ja, genauso müenders mache, isch richtig schwierig d Ring nöd azlegge wenn sie scho dihei hesch :)

11.02.13 09:35
Lilly4 
Re: Bräute 2013

bi eus hät min schatz sogar di schöner schrift als ich, aber er
findet mini wunderschön drum hämers gmacht und so
machts eusi eifache ring irgendwie glich no speziell ... händ uf
jedefall uuuh freud

wie lang müend ihr dänn no warte bisers chönd alegge?
mir gebets gnau us däm grund mim mami, wärets bi eus dihei
würemers sicher immer und immer wieder alegge hihi ...

 1 .. 599 .. 1196 1197 1198 1199 1200 .. 2479 .. 3757
schnell   Hochzit   einfach   langsam   Problem   vorallem   Kollegin   bearbeitet   natürlich   natürli   Zuletzt   Zeremonie   gspannt   wirklich   eigentlich   schaffe   himbeer   richtig   eigentli   irgendwie