| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 600 .. 1198 1199 1200 1201 1202 .. 2480 .. 3757
11.02.13 10:17
snet 
Re: Bräute 2013

@Elea: Uuh, Japan, das klingt aber toll! Ich persönlich war erst in Tokio, wie sieht denn deine Wunschreiseroute aus?

11.02.13 10:24
elea 

@lily! cool wend tiips för dubai bruchsch chani der helfe, be letscht früehlig e woche gsi! esch echt sensationell gsi! wörd sofort weder go!!

@snet wow besch scho z tokio gsi? i weiss be gar nonid recht weli route, esch erst e ganz e neue forz vomer! mer hend so lang nach öpisem gseucht nachdem (hend jo eigentli of island wele). ond japan esch jetzt erst set 2 woche aktuell. aso secher wördi gern es paar täg of tokio. ond denn am liebste nochli südwerts (kyoto oder so). was i ebe au mega gern wörd esch no of okinawa chli go bädele (koleg het gmeint es sig wie ide karbik ;)
aber ha chli ansgt dass die reis euses budget sprengt..

11.02.13 10:27
Canoa 

Guete Morge zäme...

be grad am nocheläse was alles gange esch! =)

beträffend Reng: mer tusches eusi Fröndschaftsreng am zivile ond am kerchleche die neue Ehereng, eusi Reng send sehr schlecht, send eus vo afang ah einig gseh...

Mer send eus jetzt doch nöme secher öb mer euse Apéroort grad näbe de Chele wend ha oder ned...am eifachschte wärs scho...hmmmm

beträffend Fletterwoche: Mer hüroted jo ändi August ond gönd denn im Dez/Januar uf Australie för 6 Woche! juhuiiii...

Datei-Anhänge
Furrer Jacot_H-62_52580_1_0.jpg Furrer Jacot_H-62_52580_1_0.jpg (14x)

Mime-Type: image/jpeg, 56 kB

11.02.13 10:29
Lilly4 

oh ja gern elea, bin um jede tipp dankbar
s einzig womer in dubai fängs organisiert händ isch
e namittags tour mit some bus ... aber suscht hämer
no nüd!! wenns dir nöd z viel umständ macht chasch
mer wüki gern es paar tipps duregäh, sache wo empfehlenswert
sind!

11.02.13 10:29
chickpea 

Hallo Ladies,

ich gib ab jetzt viellicht au hie und do min Senf derzue, mir hürote in es paar Wuche, in ere Blitzaktion sozusage. Bin also au e 13er Brut.

Mir hän am Samstig au unseri Ring besproche. Dr Goldschied giesst se bis am Samtag und denn düemr si probiere. Ich han au Ringgrössi 47 miesse ha. Ich reagier aber sehr stark uf Temperature und ich han chalti händ gha. Jetzt hoffi s passt no. Aber susch isch au nid schlimm, er chas no chli witer mache, eifach besser bevor no Steinli drichöme. Freu mi extreeem uf de Samstig. Mol luege öb ich mich denn für eins oder meherei farbigi Steinli oder für gar keins entscheide.

Gruss

Chickpea

11.02.13 10:30
elea 

@canoa hihi ehr hend e super gschmack was d reng betrefft! mer hend zemlech die gliche ;)

hette der denn en alternative för de apero-ort? aso wösste der sosch es guets restaurant oder so?

wow 6woche australie? hammer! wönscht i het au so lang ferie ;)

11.02.13 10:33
elea 

@lilyy i gebe der sehr gern es paar tipp! i schribe der sosch en PN dezue;)
wet au grad weder he weni a dubai denke

@chickpea, en bletzaktion? das tönd interessant, verzell ;)

11.02.13 10:37
Canoa 

elea: mer hend hufe reng agluegt ond send i zwe gschäfter gseh ond bedes mou semer uf die gliche gange!!! PS. ech ha au Renggrössi 48... Mi Verlobisreng esch Grössi 49 ond im Momänt rötscht er hin und här welli so chauti Händ ha...esch mer auso au chli es Problem...

Jooo mis Gschäft hed ohni witers zo 6 Woche Ferie zugseid...För Fletterwoche sowiso hends gmeint! =)

Hmm mi Frönd hed gmeint er seg mou amene Apéro am Sempachersee gseh inere Schüür, hend aber gester chli googled aber nüt gfonde...Es wärdi denn eifach so dass die ganz Hochzigsgsellschaft müesst weder is Auto ine hocke ond 20 Min fahre...das fend ech persönlech äbe dooof...

11.02.13 10:41
Lilly4 

ja gern elea, das wär uuuh lieb !!!!

11.02.13 10:42
snet 

@Elea: Ja, Japan ist sicherlich teurer, vor allem Tokio. Also wenn ihr ein paar Tage in Tokio bleiben möchtet, dann bevorzugt eher die Gegenden wie Ueno oder Shibuya, die sind wesentlich günstiger als z.Bsp. Ginza.

1 .. 600 .. 1198 1199 1200 1201 1202 .. 2480 .. 3757
Kollegin   Zuletzt   einfach   Hochzit   wirklich   Zeremonie   bearbeitet   eigentlich   natürli   himbeer   Problem   schnell   schaffe   richtig   eigentli   natürlich   langsam   gspannt   vorallem   irgendwie