| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 601 .. 1200 1201 1202 1203 1204 .. 2481 .. 3757
11.02.13 11:15
elea 

Re: Bräute 2013

ha ebe no si gseh www.toerlifee.ch hend mi priise u no oke tönkt (si esch vo suhr)
tschegge aber halt das met de priise nonid so ganz (wie wo was bedütet)
aber be scho gspannt was de seisch! :)

11.02.13 11:17
Nemo 

Re: Bräute 2013

hmmmm, din link gaht nöd...

11.02.13 11:18
Canoa 

Re: Bräute 2013

Angita ech ha mini Schuhe vom Zalando! =) Schreiii voooorrr Glück *gg*

11.02.13 11:18
elea 

Re: Bräute 2013

sorry!
so jetzt set er go...

http://www.toertlifee.ch/en/

11.02.13 11:25
chickpea 

Re: Bräute 2013

@ Blitzaktion, hi hi hi dönt doch guet. Aber es hat nüt mit Nochwuchs ztue. S' chunnt halt für die meischte sehr überraschend. Mir sind aber scho sit 5 Johr verlobt, was aber vil Lüt gar nid wüssed. Durch diversi üsseri Umständ hätt aber e Hochzit eifach nid dripasst. Das isch jetzt aber alles scho es Zitli her und jetzt chönnt me das jo wider in Agriff neh. Drum han ich mim Fründ halt eifach zwei Date age und gseit wenn er mich immer no will hürote, sig ich an dene Täg hürotswillig.

Churz vor der Ameldig zum zweite Termin hett sich de Monsieur denn ins Züg gleggt und sini Dkoment uftribe und dorum goht jetzt alles e chli schnell. S Standesamt isch uns sehr entgegecho und hets denn au no möglich gmacht dass mir sini Papier au no nochträglich hän chönne abge und am Wunschtermin hürote.

Tja, in drei Wuche sin mir verhürotet. Isch nid ganz eso wie ich mir das vor es paar Jahr vorgestellt hett, aber ich finds ganz cool eso, passt eigentlich zu uns. Im moment planet mer nur es zivils Fescht mit Familie und eme Usflug am Nomi. Und am Obe gönn mir an e Charity party wo vo Fründe organisiert wird. Die finde das super, dass mir dört als Brutbaar uftauche. Wird denn au für einigi e überraschig, aber denn isch es eidütig offiziell. Hett sich jetzt eifach so ergeh.

Die churzi Zit chunt uns sehr entgege will mir nid sehr entscheidigsfreudigi sind und unter dem Zitdruck gohts super und mir chönnes aber glich no gniesse.

Gruss Chickpea

11.02.13 11:27
Nemo 

Re: Bräute 2013

gseht au no cool us elea, und wär für mich au no ide nöchi... aber hät gar kei priese uf de hp...schad..

11.02.13 11:29
elea 

Re: Bräute 2013

doch es het e kategorie "preise"!

http://www.toertlifee.ch/en/preisliste

aber ebe i tschegge ned was buttercreme ond fondante ond das sell bedüte kenne nome gugelhopf ond tirolercake

11.02.13 11:31
Nemo 

Re: Bräute 2013

ja die hani scho gseh elea, aber bi hz turte usw staht nur immer preis auf anfrage... ja nu, ich luege mal wie das hüt isch und denn luegi mal...

11.02.13 11:34
valey 

Re: Bräute 2013

chickpea :) tönt cool wens für euch so passt :))

ufff ich mues do uf jedes detail luege und alles mues passe, ich glaub i hed planig ned so schnell herebrocht hehe :D



hey girls
gehts eig. a euchem hochzitsfest spielis?? tüends organisiere?
i heds no lustig gfunde mit schatz wett aber ned hehe

11.02.13 11:37
Canoa 

Re: Bräute 2013

Chickpea ech fends das super so en Bletzaktion, ech be eher ned de Typ dezue, ech muess emmer alles plane...hed halt metem Bruef tzue! =)
Ond wenn das för euch so stemmt om so besser! =)
Soooo coool...


Valey beträffend Speli...mer hend eusem Tätschmeisterpäärli klar gseid das mer das gärn hätted so speli, mer hends au allne andere gseid, mer wönd uf kei Fall es längwiligs Fäscht, ech meine es geht jo verschedeni Speli...es müend jo ned nome sooo doofi si...

 1 .. 601 .. 1200 1201 1202 1203 1204 .. 2481 .. 3757
irgendwie   richtig   natürli   natürlich   Hochzit   Kollegin   Zeremonie   eigentli   schaffe   Problem   himbeer   bearbeitet   schnell   einfach   gspannt   Zuletzt   eigentlich   langsam   vorallem   wirklich