| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 602 .. 1201 1202 1203 1204 1205 .. 2481 .. 3757
11.02.13 11:37
elea 

Re: Bräute 2013

@nemo, gsehsch so wit hani ned emol gluegt. ha gmeint es sig öpis gstande ganz one bide priisliste ab 8.- s stöck (je nach verzeirig etc.)
was hend ehr euch denn so vorgstellt wie euchi torte sell usgseh? ganz klassisch oder chli öpis speziells?

@valey, aso selber speli dömmer ned organisiere. wenn de selet das d gäst mache. fende ned das das s brutpaar selber sell / muss mache.
set jo amigs au no bez en öberrraschig si!

weiss aber ned ob bi eus öpis planet esch. gsehs jo denn ;)

11.02.13 11:39
Nemo 

Re: Bräute 2013

@spieli: bi eus wird maximum 3 gä. aber mir händ bedinnig gstellt, das es spieli müen sie, wo alli chli beteiligt sind, nöd mir immer im mittelpunkt stönd... suscht wird schnell langwielig und mir händ gseit, dass mir kei so spieli wend, wommer eus so voll zum afff müend mache....

11.02.13 11:39
valey 

Re: Bräute 2013

jaa guet das tüend bi eus au plane überraschige und so :))

hed mi wundergno ob er klar gseit hend nei kei speli oder mol chönd shco organisiere hehe

min schatz hed de wunsch gseit daser kei speli med ehm selled ha...

:D

11.02.13 11:42
elea 

Re: Bräute 2013

ah has demfall falsch verstande ;)

i ha gsiet speli send ok, aber kenni domme womer eus zom aff mönd mache! i ha gseit i due secher kei baumstamm dorresäge ond i schniide au ke dommi härzli us em ne bettlake
aso es paar bedengige hani scho au no gstellt! :)

11.02.13 11:43
valey 

Re: Bräute 2013

hihihihi jaa ebe so was wemmer ned

wär cool speli wo ebe wie nemo seit wo all chli beteiligt send :))

wasi mer no gwünscht ha isch hochzitszitig hehe

11.02.13 11:44
Canoa 

Re: Bräute 2013

elea das fendi au rechtig wemer seid was mer wet ond was äbe ned. Euses Tätschmeisterpäärli wönsch das au vo eus, sie welled för eus es Fäscht mache wo eus gfallt ond ned dassmer eus müend ufrege! =)

11.02.13 11:44
Nemo 

Re: Bräute 2013

@spielei: bi eus mached das tätschis, mir organisiered für de abig nüt, usserd d'himmelslaterne.

@elea: eusi turte wird sicher e englischi hz turte, wo direkt ufenand staht. sie sött i eusne farbe rot/wiess sie. mir möchte gern e wiessi turte mit rote zuckerrose, wo so wie e rundi treppe obenabe chömed.... ungefaähr so:

Datei-Anhänge
wedding-cake-50.jpg wedding-cake-50.jpg (7x)

Mime-Type: image/jpeg, 53 kB

11.02.13 11:45
valey 

Re: Bräute 2013

ganz schöni torte nemo :)))

eusi isch au wiss...

de flüsst en rosefluss abe med wisse rose und zwüschedinne heds roti herzli us rote blüemlis :D
(bi mim thread heds es foti hihi)

11.02.13 11:46
Nemo 

Re: Bräute 2013

das spieli findi soooooooooooo witzig!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=mSRGQtm-90g

11.02.13 11:47
elea 

Re: Bräute 2013

hochzitszitig werde mer ned ha denkt, wösst ned wer vo dene fuhlpelze da setti mache

i ha au ganz klar gseit dasi kei kutschte wet ond kei tuube!
mini zuekönftig schwegermueter het bim ältere sohn e kutsche gmietet ond denkt si macht ne e freud aber ene eschs eher onwohl gsi! de hani ere klar gseit das geld cha sis sech spare weli das doof fende!


jo fendes wechtig dass me grad seit was me wet! sosch döf me sech em nachhinein au ned ufrege wens anderst chont!

be au scho anere hochzit gsi wos brutpaar gseit het ehne sig egal wie sech d gäst alege. ha das so doof gfonde, si hend eim so kei rechtig vorge. jo de eschs halt so cho das ei frau en wiis cho esch ond die andere jeansshort.. tja selber schold!

 1 .. 602 .. 1201 1202 1203 1204 1205 .. 2481 .. 3757
wirklich   eigentlich   irgendwie   Hochzit   Zeremonie   natürlich   bearbeitet   Zuletzt   richtig   natürli   himbeer   Problem   schaffe   schnell   gspannt   vorallem   langsam   Kollegin   eigentli   einfach