| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 602 .. 1202 1203 1204 1205 1206 .. 2482 .. 3757
11.02.13 11:51
valey 

Re: Bräute 2013

jaa ich ha vo afang ah gseit wasi möcht und wa ned

mer au sicher kei Tube!!!!!
und au nüt med auge verbinde chume suscht panik über hihihi

11.02.13 11:55
elea 

Re: Bräute 2013

auge verbende wetti au ned! het angst dass d schmenki verschmiert :)
uahle doch ned so vell das die mer nächetene mini gschmenke auge dödn verdecke

nei ond tube... horror... het angst dass die mer ofs chleid schisset

11.02.13 11:55
Canoa 

Re: Bräute 2013

Mer hend eusne Gäscht gseid sie chönd cho wies wend, aber wiiis esch z onderloh! =) Mer send det döre ned kompliziert, söu jede so cho wies em wohl esch, aber so wie mer eusi lüt könned chömeds schön agleid!!!! =)

11.02.13 12:01
Emma13 

Re: Bräute 2013

Mir werdet für de Abig nüd selber organisiere... ich hoffe aber uf es paar Überraschige vode Trauzüge :)

Spieli an sich möchtet mir kei, han kei Luscht zum mich zum Aff müesse mache, ich setz da lieber uf de DJ, das er Unterhaltig macht und dass sich alli idem Sinn zäme amüsieret. Ich glaub mit guete Musik chan mär vieles zude Stimmig biträge, das langet für eus :)

11.02.13 13:02
Mime 

Re: Bräute 2013

Hey zäme

@chickpea:härzlech willkomme... super, wenn das für euch so stimmt mit dere blitzaktion! zum glück liest mi gg nid do, er hett scho es paarmou gseit, er wöug mi jo hürate, aber wenns scho verbi wär, wärer no glücklecher... jänu, geit jo nid mou me 70 täg...

@angita/canoa: ha äbe ou sones problem mit schue finde... und nachdäm i nach wuchelanger suechi immer no nüt gfunge ha (ha nid mou meh uf d farb gluegt... si jo einlech eh ungerem rock) hanis de haut glich mit zalando probiert... am sa isches rieeeesssse päckli cho. drü modell, jewils in 38 und 39. und eis passt jetz guet jtz muessi se eifach ganz guet iloufe... wie machet dir das?

11.02.13 13:12
Mime 

Re: Bräute 2013

und wiiter im teggscht:
@spiili: spiili gits gaaaanz sicher, es si z vüu pfader iglade... aber für das heimer tz's

@us:am sa simer am GG si azug go sueche und finde... wiener scho immer gseit hett, innerhalb vore stung hetter die kompletti usstattig gha, mit azug, gilet, hemd und gurt... jtz fählem no d schue (söuem jo ou so goooo)
denn isch mini schwimu mit irere schwoscht uf züri go shoppe, ob si ächt öppis z alegge fingt ("i finde eeeeehhh nüt, wo mir passt") und siehe da, sie hett was gfunde, wore extrem spass macht! ha grad mega freud mit ihre
denn gangi morn mini tracht go aprobiere, woni jo de as zivile alege, wo jo uf mi umgschnideret worde isch

und denn hani no e frog: mir dörfe d lieder relativ frei bestimme, und i ha jo s glück, dass mi brueder hochzitsänger isch... jtz seit är aber, i müess ihm nur säge, wasi wott, er würs de üebe...
heit ihr mer es paar schöni lieder für ad trouig, apero und fescht?????

11.02.13 13:25
elea 

Re: Bräute 2013

@snet, hmm be grad öbere mettag im reisebüro gsi. ha eifach es paar katalög wele hole. ond de het er mer grad gseit individual reise en japan wörd er mer grad abrote. das sig sprochlech absolut ned machbar. wenn de müesste mer en rondreis mache. aber rondreise fende mer zom ko**e
het mer jetzt grad weder en mega dämpfer ge...
fletterwoche z organisiere fendi schweriger as d hochzit z organisiere

@mime, hend du ond di frönd de ned es gmeinsams lied oder es lied woner spezielli erennerige dra hend! mer hend erst 2 usgsuecht, aber halt nach de prinzip!

11.02.13 13:50
Mime 

Re: Bräute 2013

auso bis jtz hani so chli die lieder:
i'm a believer the monkees
nothing else matters metallica
canon in d pachelbel
L.O.V.E Nat king cole
when you're smiling louis armstrong
you are so beautiful joe cocker
when a man loves a woman percy sledge
truly madly deeply savage garden
to be with you mr. Big
paradise city guns n'roses
sweet child o'mine guns n'roses
hallelujah jeff buckley
lucky jason mraz
will you still love me amy winehouse
at last etta james

nothing else matters wird vilech dr hochziitswalzer ;-)

11.02.13 14:06
Angita 
Re: Bräute 2013

ja bi ezt auf uf zalando go luege und ha döt es paar gfunde wo evtl. chöntet go... bstells ide nechste täg mol... mus eifach üebe mit dene absätz... .min schniider hät gmeint i söll unbedingt 10cm mit plateau neh.... aber ebe de absatz möst scho chli dicker si... gits fast nix
ezt üebi dihei halt mit dene umezlaufe wennis denn ha..... ha ebe scho no es päärli gfunde im internet aber die chömed vum usland und trau dere sach nö so.. mit em zoll und wenns nö gönd hät me de zoll für nünd zahlt, wenns es denn überhaupt zruggnehmet...

zude spieli: mini tz frogt au di ganz ziit was i nö möcht, ha ere gseit mir wönd eifach nö singä oder üs gross blamiere lönd ene aber sust frei wahl.. wo i tz gsi bi händ mir währed em obig genau 2 spieli + gästebuech mit föteli gmacht (vorbereitet hämmer öppe 6) aber wenn alli am tanze sind, isch es eh doof wenn me unterbricht für es spieli.. mir werdet au än dj vo swissdj ha wo hoffentlich chli stimmig macht!

zude torte: mir händ üs für ä ganz anderi entschide als mir eigentlich wöllä händ.. mir het au so ä englischi torte mit schönem bluemefall gfalle... ezt isch es was ganz anders und meeeeega kitschigs worde.... aber min fründ hät uu freud a dere... ha no ä foti aghängt.. üsi deko gseht anderst us, me is grüe mit andere blueme... aber de stil isch dä

Zuletzt bearbeitet am 11.02.13 14:21

Datei-Anhänge
11.02.png 11.02.png (9x)

Mime-Type: image/x-png, 223 kB

11.02.13 14:27
Canoa 

Re: Bräute 2013

Angita ond eifachi Ballerinas? Wenn ned wetsch met Absätz ha? Es geht jo au sehr schöni Ballerinas...ech ha äbe emmer en höche welle...also mine hed jetzt 6 cm Absatz, fendi grad no okay...=)

t Torte hemer no ned usgläse, aber ha au nochli Ziiit! =)

 1 .. 602 .. 1202 1203 1204 1205 1206 .. 2482 .. 3757
schaffe   eigentli   eigentlich   gspannt   einfach   Kollegin   schnell   himbeer   richtig   irgendwie   Hochzit   Zuletzt   wirklich   vorallem   bearbeitet   natürli   Problem   natürlich   langsam   Zeremonie