| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 604 .. 1205 1206 1207 1208 1209 .. 2483 .. 3757
11.02.13 15:15
Canoa 

Re: Bräute 2013

ah cool merci!!! =) Aber das passt leider alles ned...=O
Muess mou bi de Drockerei nochefroge was das för en Schreft esch wo mer im Chärtli enne hend...

11.02.13 15:19
Lilly4 

hihi canoa, hauptsach es stimmt für eu ... eusi überleggig isch eifach gsi,
dass die meischte doch s kuvert eifach ufrieset und dä abfall vom kuvert
dänn im chübel landet, t iladig wird dänn eher no ufgstellt ... drum hämer
meh det dri gsteckt über s kuvert han ich mir gar nöd so gedanke
gmacht, nur ebe es herzli vorne druf ...

11.02.13 15:24
Emma13 

Mir werdet s Couvert au nöd speziell verziere, es isch eifach s schöne Papier wie d Iladig in perlwiss und ich wird d Adresse vo Hand drufschriebe, meh Ufwand steckt denn im Couvert :)

A propos, ich han vor 2 Wuche alles eusere Druckerei fürd Gstaltig gschickt, han bis hüt no nüd ghört, müessti langsam mal nahfröge oder wieviel Ziit brucht mär in etwa zum en Vorschlag zgstalte?

11.02.13 15:25
Canoa 

das stemmt ech ha au "nome" de Inhalt ufbewahrt und nie t Couvert...I have to think about...ond weni mi GG froge seid dä eh, mach doch du nome ...kkkkk

chönt jo no es härzli uft Ettikette tue, ond äbe s Föteli bi de Briefmarke...set länge, muess mou e Probedrock mache...

11.02.13 15:27
Canoa 

Emma13:
Mir werdet s Couvert au nöd speziell verziere, es isch eifach s schöne Papier wie d Iladig in perlwiss und ich wird d Adresse vo Hand drufschriebe, meh Ufwand steckt denn im Couvert :)

A propos, ich han vor 2 Wuche alles eusere Druckerei fürd Gstaltig gschickt, han bis hüt no nüd ghört, müessti langsam mal nahfröge oder wieviel Ziit brucht mär in etwa zum en Vorschlag zgstalte?

Also noch zwe woche darfsch secher nochefroge, öb met de öbermettlig alles klapped hed...=) So chli als vorwand! =)

11.02.13 15:31
Emma13 

Ebe gäll... find ich also au lüt denn spöter mal a...

11.02.13 15:37
snet 

@Elea: Lass dich doch von diesem Reisebürofutzi nicht verunsichern. Wir waren ebenfalls in Tokyo und sind sogar selbst nach ausserhalb Tokyos auf die Landseite gefahren. Sprachlich ist es etwas schwer, aber sie geben sich ebenfalls Mühe. Du kannst dir auch eine App runterladen, die den Satz den du sagen möchtest gerade auf Japanisch übersetzt, falls du dich nicht traust zu sprechen. Ausserdem existiert überall WLAN und um mich zu orientieren habe ich vor allem Google Maps eingesetzt. So habe ich auch das Gefängnis Izakaya in Shibuya gefunden, wo ich essen wollte. So lange du Konichiwa, Aregato, Sayonara und Oishii sagen kannst, läuft doch alles.

Wir waren alleine in Kambodscha, Vietnam und Tokyo und sind heil wieder angekommen. Manchmal braucht es halt ein wenig Mut, aber genau das gestaltet die Ferien spannend.

Mir hat mal ein Reisebürofutzi gesagt St. Lucia sei doof, da Regenzeit und teuer und ich habe mich nicht davon beirren lassen. Es waren meeeega Ferien! Günstig (Bier = 1 Dollar), ganzer Aufenthalt pro Person 2'200 (Flug + Hotel 2 Wochen) und Regenzeit existierte nicht.

@Torte: Wir heiraten in 2 Monaten und haben die Torte noch nicht bestellt. Aber am Mittwoch Abend haben wir eine Besprechung dafür.

11.02.13 15:40
MsJenaya 

Hat niemand interesse an dem Mery's Gutschein?

http://www.heiraten.ch/forum/board/ich-s...ein-10_478.html

11.02.13 15:48
elea 

@snet!
danke för dini ufmonternde wort! das macht mer jetzt grad weder echli muet!
er het gmeint ohni en reiseführer chont me ned emol zom floghafe oder us de stadt! do beni scho grad echli baff gsi!
japan esch scho emmer mol en traum gsi vo mer ond i fende met reisegroppe reise öpis schrecklich! loh mer ned gern vo andere vorschribe wenn i wo zsi ha! maches lieber of eigeti fuscht!
ond of en art denki mer cha sech doch emmer met händ ond füess verständige! ond wenn s hotel ond de flog scho buechet esch de esch doch s wechtigste gmacht! esse fendet me doch emmer ergend wie
muss mol metm mim frönd rede was er so dröber denkt!
aber hesch scho recht wie met dim bispel vo st.lucia! i be mol 1monet metem auto dord USA greist ond em reisebüro hends gseit mini route sig e rese stress aber weni da so well dehalt. ond es esch absolut kei stress gsi för me! ha aso recht bhalte!
ond i ha gseh i dem reisebüro woni gsi be, vo dene esch nonie eine en japan gsi, aso wiso wet denn de wösse ob me det met english dorre chont oder ned! do glaubi lieber der wo schomol det gsi besch!

11.02.13 16:04
Manokasa 

Elea
Also i bin nie z Japan gsi, aber ich han mal bime Japan Spezialist gschaffet und ich chan dir nur sege das mer viel lüüt ga hend wo elei sind go reise!

Lg
Reisebürofutzi

het eigentlich irgend öperd s chärtli vo hand gschriebe oder macht mer das nöd? :P

1 .. 604 .. 1205 1206 1207 1208 1209 .. 2483 .. 3757
eigentlich   irgendwie   eigentli   Zeremonie   schaffe   richtig   Problem   wirklich   bearbeitet   Zuletzt   Kollegin   schnell   Hochzit   natürlich   einfach   langsam   vorallem   himbeer   natürli   gspannt