| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 606 .. 1209 1210 1211 1212 1213 .. 2485 .. 3757
12.02.13 19:37
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Uhuu Froue
Ha grad u Freud!
Ha bi Vistaprint Absänderetikette gstaltet für uf d Iladigscharte hinde druf. Natürlech i mine Farbe blau/türkis. Natürlech het no es Härzli mit druf müesse
Da mir de ou wider dere Etikette bruche für uf Danksagige hani die gliche nomau bsteut, eifach mit em nöie Name grad No es speziells, aber schöns Gfüeu
Bi Portokoste vo 14.-- pro Sändig rändierts äbe scho aues grad zäme z näh

12.02.13 20:55
elea 

lus so cool! dasch es tolls gfüehl wenn me neumet degmeinsam name gseht
und danke dasi jez wege der vistaprint kenne het super schöni vorlage förd iladige... muss mer das merke !!!!!!!! ;)

13.02.13 07:36
Lus

nicht registriert

@elea
Mi dünke eifach die x verschidenen Vorlage super womer het u i ha de säuber no es Biudli chönne dritue.
Mir hei itze 140 Etikette mit em bishärige Name und 140 mit em nöie Name bsteut u zahle für das nume 15.--!! Defür isch ds Porto 14.-- u drum hani die nöie Etikette ou grad mitbsteut.
Für die wo no am luege si für Namensasteckerli für d Gest: Bi vistaprint chamer säubstchläbendi Namensetiktetteli mache... findi ou no schön! choschtet nid vieu und es git keni Löcher id Chleider Mir hei üs itze definitiv gäge Namensschildli entschide.
D Charle lömer bi kartenkaiser.ch la drucke. Ich ou sehr günstig und si machemer e guete Idruck

13.02.13 07:59
Mona83 

hey lus diä hani au bstellt. :-) han scho d save the date chärtli bi vistaprint machä lah und bin total begeistered. ich stah halt uf online druckereiä. wän bitzeli druschunsch mit gstalltä isches praktischer. jedoch wän kei ahnig häsch und irgendwiä gärn beratä wirsch isch ä druckerei immer besser.

s hät au voll di coolä sachä sust no, muäs immer luägä dasi nöd z viel chaufä wäni uf därä homepage bin. :-)

13.02.13 08:06
elea 

jo d vorlage send so schön met dene verschednige stile!
mi frönd chont drus bi pfotoshop drom werd er vell mache aber wenn de werde mers de auä bi so öpisem wie vistaprint lo drocke!
ha eigentli vor gha em februar d iladige zmache. aber momentan hani so gar kei loscht :) jäno mönd die gäscht halt no warte

13.02.13 08:36
Lilly4 

guete morge fraue!

mir händ scho super reaktione betreffend iladige übercho, uuuuuh herzig
das macht eim mega freud! im moment bini grad voll motiviert! wot drum mal grob e tisch
ordnig zämestelle hihi ich glaub ebe das wird au nöd ganz eifach, so dass alles schön ufgaht
mit dä 8ter tisch ...

vistaprint hani au mal dri gluegt und isch wüki super, aber wie scho t mona gseit hät, wenn
mer nöd wüki drus chund isch es no schwierig mir händ eusi drum mache lah ... isch
eifach gsi

e frag: wo händ eui schätz dä azug poschtet? händer es paar gueti läde tipps?

13.02.13 08:36
Lus

nicht registriert

@elea
Ui werum hesch de ke luscht? Hesch grad es Hochzytstief? (hani öppe die..... )
I freue mi itze no, mir wei am Sunnti d Föteli mache für uf d Iladige und am 25. chani dr Termin reserviere. De wetti äbe de grad d Iladige verschicke - bi doch sooo uf d Reaktione gspannt!
Hihi hei no grad erfahre dass 2 Wuche vor üs eine vor Musig ou hüratet und d Wuche vor üs am Fründ si Cousin Heimer no Glück gha ischs nid am gliche Tag Zwar, ds Apero und ds Ässe hätts exteeeeeem vergünschtiget eso
Bide Etiketteli geschter hani zerscht am GG si Name und när mine. D Kollegin het mi de gfragt, öb mer nid zerscht dr vorname vor frou düeg.... mir spilt ja das würklech ke roue! Ha de nume gseit, wenn IG scho d Hose aha ir Ehe, de darf mi GG zmingscht bide Etikette aus erschte cho

13.02.13 08:40
valey 

cool Lilly freut mii.. bi eus hend gester sich au 3 persone gmolde zum sich amelde :) ha au grad freud gha

be froh wenn sich de meh mäldet..

bis jez hends sich no paar vo mim GG sini familie.. vo minere eigendli nur 2 :-/

ich ha au scho mal grob en tischordnig gmacht :) hehe

13.02.13 08:44
Canoa 

Ech be froh wenn eusi Iladige äntlech dosse send...werd langsam ziit, wenn vo mer us gange wäri hät mer t Chärtli scho a Wiehnachte verscheckt! Naja, do hed leider no t Schwegermuetter müesse dri rede...

Teschornig machi erst wenn t Amäldefrest döre esch! =O
De machi nüt för söscht!

Mer hend 4 x 10er Tesch ond ei 12er Tesch leider kei Rondi...

13.02.13 08:45
Lilly4 

ja voll, han au freud wüki herzigi reaktione und sms

hoff für dich das es no paar meh werdet, aber dänks scho ... die wüsset
ebe glaubs gar nöd wie viel eus das bedütet und mir händ ja glaubs beid
ameldeschluss uf endi april gsetzt, du ja au od.? dänn dänket die sich doch:
ja easy, hämer no chli ziit ... und meinets nöd emal bös!

häsch tischordnig scho gmacht? han dänkt ich bin bitz am übertriebe dasi
das jetzt scho mache hehehe aber dämfall nöd und isch bi eu guet
ufgange? händer au rundi 8ter tisch?

1 .. 606 .. 1209 1210 1211 1212 1213 .. 2485 .. 3757
bearbeitet   natürli   einfach   Zeremonie   natürlich   eigentlich   langsam   gspannt   Hochzit   schaffe   wirklich   Kollegin   schnell   Zuletzt   himbeer   irgendwie   vorallem   eigentli   Problem   richtig