| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 606 .. 1210 1211 1212 1213 1214 .. 2486 .. 3757
13.02.13 08:48
valey 

Re: Bräute 2013

ja hoffe meldet sich meh
ja han au ameldefrist endi april :)


ja i be mal med minere schwöster und mis mami zemeghoghet und hed eifach mal ufgschribe wer mer chöntet zemetue...

mer hend rundi 3 rechteckigi 6er tisch (wel i eusem saal bi de fänster eso geg inegoht de hend dett rechteckigi tisch grad platz) und de räst send alles rundi 8er tisch :)

13.02.13 08:54
elea 

Re: Bräute 2013

@lus, nei ned onbedengt es hochzitstüüf. aber momentan beni so idee-los. i öberlegge au scho ewisg lang ade lieder ome (ha erst 2 vo 5) genau s gliche wege de fletterwoche. emmer weni e gueti idee ha de gohts ned wegem wetter wo denn em september esch oder sosch öpis. ke ahnig momentan beni grad so inere "jojo machi de i paar woche"-Lune.... genau glich met de iladige, det wösse mer zwar was mer wend aber cha mi arsch ned ufraffe zom entli mol mi frönd zsege so jetzt mache mer das höt!

teschordning:
werd ned so kompiziert bi eus. mer hend ei lange tesch do gehts ned endlos möglichkeite. ond da mer eusi gästelischte i weniger als 5min gha hend machi mer do omd setzordning au ned so reese gedanke ;)

13.02.13 08:54
Canoa 

Re: Bräute 2013

be eusem letschte Hochzig hani eus au vergässe azmäude wöui s gfühu gha ha es goht joooo nooooo sooooo lang!!! =O Esch auso ganz eifach passiert!!!
Aber mer darf jo de au mou noche froge...wenn mer nüt ghört!

Be au gspannt uf eusi Reaktione...aber wie gseid zerst müends verscheckt wärde...

13.02.13 08:59
Emma13 

Re: Bräute 2013

Cool hend ihr eui Iladige scho dusse und erhaltet scho di erste Reaktione :) ich han geschter de Druckerei aglüte, han ihne alles Endi Januar zur Gstaltig gschickt gah und tatsächlich seit mir d Grafikerin geschter, oh sorry, han no gar kei Ziit gah zum das aluege. Ja super, jetz isch das alles 2 Wuche umegstande, debi hemmers Afangs März wele verschicke... tzzz sie het mär zwar gseit dass sie's die Wuche no fertigstellt, aber ich weiss scho dases Änderige wird geh etc.. bin jetz grad chli frustriert...

Elea, gitts halt, und du hesch ja no lang Ziit, ich han au sone Phase gah, wo halt vieles nöd so gloffe isch wie ichs mir vorgstellt han und denn machts grad nöd so Freud. Chutn scho wieder guet :)

13.02.13 09:00
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@elea
Da die Ideenelosigkeit kenni ou, bi mir isches zwar mängisch schieri Überforderig wüus mängisch eifach z vieu Uswahl het!!!!!
I bi froh, mues i weder Lieder ussueche no Flitterwuche usläse.. Phuuu i gloub, i wär total überforderet Bisi geschter scho nume e Stämpu usgsuecht ha woni usse ufs Kuvert wott
was wettisch de für lieder? I weli richtig söus gah?

@tischordnig
Mir si nume 24 lüt und drum mache mir äue 3x8er oder 4x6er tisch.. mau luege. Eifach wirds glich nid wüu die nöi fründin vom vater debi isch und mis mami nid grad bi dere wett hocke.... aber weni überlege, weni über 50 gescht hätt oder so... läääk mir

13.02.13 09:23
Mona83 

Re: Bräute 2013

ja d tischornig isch nöd eifach. han mal bevor mer d save the date chärtli uselah händ, grob agfange. will ich han dänkt vilicht bringts eim witer mit wär ladet mer i und wär nöd. isch nöd schlächt ufgangä obwohl mä händ müäsä chli kompromiss igah und ein tisch bini no nöd so überzügt öb das würkli passt. aber dänke das gits immer und allefalls nimmt üs d amäldig no irgend ä entscheidig ab. :-)

13.02.13 09:23
Mona83 

Re: Bräute 2013

ja d tischornig isch nöd eifach. han mal bevor mer d save the date chärtli uselah händ, grob agfange. will ich han dänkt vilicht bringts eim witer mit wär ladet mer i und wär nöd. isch nöd schlächt ufgangä obwohl mä händ müäsä chli kompromiss igah und ein tisch bini no nöd so überzügt öb das würkli passt. aber dänke das gits immer und allefalls nimmt üs d amäldig no irgend ä entscheidig ab. :-)

13.02.13 09:25
Lilly4 
Re: Bräute 2013

und mir sind 100 persone lus !!!! stell där vor ... han mal so zetteli gmacht
und grob ufklebt! gaht also hine und vorne nöd uf muessi mal no mit
mim schatz aluege, dä chan das sicher besser ufteile

13.02.13 09:28
elea 

Re: Bräute 2013

@lus,
gönd ehr den ned id fletterwoche ond organisiert das eifach din frönd?
i ha jetzt ehm mol gseit er sell chli google, i ha alles googlet wome cha! jetzt esch er dra

lieder hemmer fang 2:
beach boys: wouldn't it be nice (wels euses lied esch)
U2: one (well mer schöni moment gha hend wo mer met dem lied in verbindig setze)

i ha ned gern so kitschigi standart lieder wie zb when a man loves a women (sorry wenn das öper het )! i wet schöni lieder met emne text wo öpis bedütet! aber das esch schwerig weld grenze zom kitschige esch dönn!

wiso musch de denn ke lieder ussueche lus?

13.02.13 09:36
valey 

Re: Bräute 2013

Ja mer hend ebe au 115 persone und de hani chli müesse luege wer ich eig. med wem chönt zemetue hehe..

eifach so grob :)


Lieder isch au so en sache..

bi welem hender de hochzitstanz? hender überhaupt eine?

 1 .. 606 .. 1210 1211 1212 1213 1214 .. 2486 .. 3757
richtig   natürli   gspannt   eigentli   himbeer   wirklich   langsam   irgendwie   einfach   Problem   eigentlich   Zuletzt   Zeremonie   bearbeitet   natürlich   vorallem   schnell   Kollegin   schaffe   Hochzit