| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 607 .. 1212 1213 1214 1215 1216 .. 2487 .. 3757
13.02.13 10:11
valey 

Re: Bräute 2013

So lustig med Gangnam Style :)))

13.02.13 10:11
Mona83 

ah würkli? sooo geil.

stelled eu mal vor tanzisch so zume mega romantische langsame lied und zmitzt im liäd voll de kulturschock chunt gangnam style und s brutpaar fangt ah tanze däzuä. hihi

s gaht ich find jetzt 250 für 4 mal no viel. vorallem wän mers nur eimal im läbe bruchet. ich dänkä mä chönd ja scho chli tanzä und dän mached mer eifach irgendöpis, wird scho schiäf gah. :-)

13.02.13 10:17
zibesa

nicht registriert

hey zäme!!!!!

oh man ich han mir im juni im liluca oder wie mer das schribt mis kleid usgsuecht... nonig zallt... aber es gfallt mer nüme... es isch mer ztüür für das wases isch... het öper erfahrig mit:

amormoda PUNKT de

??

ich han eis gfunde für knapp 200 euro wo mer total wür zuesäge

13.02.13 10:29
elea 

@zibesa, solangs chleid nonid zahlt hesch esch alles guet!
i ha au vell so stemmigsschwankige was schleid betrifft!
wie tür wers denn?
hesch jez eifach grad e krise oder hesch scho paarmol so denkt?

13.02.13 10:31
schmetterling84 

Hallo Mädels

Ig mled mi au wiedermol... bi jetzt 4 Dag chrank gsi und zwar so heftig, dass ig nid mol ha möge mitlese oder schriebe .... drfür ha ig alli HZ sendige gluegt vo Perfekte Hochzeit über das Perfekte Hochzeitskleid.. bi voll verblödet.

@Tanzkurs: mir wette au eine mache, vorallem aber wege de Standtart tänz dr Walzer chönne mir, aber wett en glich no chli istudiere mit eusem Lied.
das mit dene crazy dance find ig no luschtig aber passt nidzu eus. mir hei eus eifach entschiede ganz klassisch dr HZ tanz und denn eifach drnoch es schnellers lied wo alli föh afo tanze.. eigentlich wett ig gern as Highlight zum lied vo time of mi life dr tabnz istudiere will ig sooo dirty dancing fan bi aber mi schatz findets nid so es super idee:-) mol luege

langsam glaub ig mir lauft d zyt drvo.. ig ha im Feb. kei Wucheend wo nüt los isch und mir sötte unbedingt eusi iladige usseloh, hoff ig schaffs dä sunntig se fertig zmache!

@tischordnig: isch au bi 130 göäst nid soo schwer!

@zibesa
kenn die site leider nid. sorry

13.02.13 10:34
zibesa

nicht registriert

es wer das chleid: http://www.weddinginspirasi.com/wp-conte...ction-jaspe.jpg

kostet ohni zuebehör ca. 700 CHF den chunt ja no de reifrock und was der sus no alles ahdrähed...

und das isch das wo mer gfalle würd online

http://www.amormoda.de/A-linie-Princess-...02015495-g15495

ich han irgendwie wo ich das probiert ha im juni so s gfühl gha ich MUESS jetzt eis finde well ich bin nacher schwanger den hani ke ziit meh... han mich so under druck gsetzt und au die vum brutlade het mir das gfühl geh... und ich han nie das schwärme gha wo mer sött ha =(

13.02.13 10:42
elea 

zibesa i weiss genau wied di füehlsch! hader en PN gschickt.....

13.02.13 10:46
Lus

nicht registriert

@tanzkurs
Mir hei denn für total 20 Lektione (Grund- und Fortgschrittnigekurs) pro person 360.-- zahlt. Findi völlig ok Aber sit denn heimer nieee me tanzet und alles isch wider vergässe

@Zibesa
Hmmm blödi situation. Aber i dänke ou, wenn ds Chleid no nid zahlt hesch sötts nid soo es Problem si. U glich, i hätt haut chli angscht via Internet z bstelle (ha da ja so mini erfahrig gmacht... ). Wenn hüratisch du de?

I mues säge, mir gfaue beidi Chleider Aber i kennes Problem, i chas nid lasi witerhin Katalög z choufe und Brutchleider azluege.. u de chöme outomatisch zwifle. s git immer eis womer besser gfaut
Aber so oder so... mir si eh de die schönschte a üsem Tag Ladi aso nid z fescht la verunsichere!

Wärs ev. ou e Option, zB es Occasion Chleid z choufe? oder wettisch es nöis?
I weiss nid us welere Region dass chunnsch aber i ha scho sehr vieu guets ghört vo http://www.budget-brautmode.ch/

13.02.13 10:50
zibesa

nicht registriert

so mit occasion han ich so chi mini meinig.... ich bin nonie öper gsi wo so occasion sache het wele... ich wett MIS chleid wo MINI erlebnis mitmacht und MINI treum speichere cha :D weisch wini meine?

ich hürate am 13.07.13 aber es isch ja no so das ich bis i 19 täg schwanger bin (ohje scho bald ischer da de chli) und ich nöd weiss wie mini figur sich no wird ändre bis det ane...

13.02.13 10:57
Lus

nicht registriert

@zibesa
Ja i cha das vou verstah... i wott ou MIS chleid
I ha vieu itze ds Gfüeu - weni es Föteli vo mir mi Chleid aluege - dasi dänke: lääk mir wie längwilig! S git so wieu spannenderi Chleider.... U glich, wenis anne ha bini eifach wou und es isch mis Mer darfsech da gar nid z vieu Gedanke mache, das duet nid guet
Jööö nume no 19 Täg? De wünscheni dir scho itze toi toi toi für d Geburt und ganz e schöne Start ds 3.!!!
Da nid weisch wiesech d Figur entwicklet bis i Juli würdi uf au fäu luege das es Chleid hesch womer gäbig cha inäh oder uslah oder umenäh oder wie ou immer
Wie lang het de das Gschäft im Internet Liferfrischte?

1 .. 607 .. 1212 1213 1214 1215 1216 .. 2487 .. 3757
bearbeitet   Kollegin   natürlich   schaffe   irgendwie   Problem   langsam   eigentli   wirklich   gspannt   einfach   schnell   vorallem   eigentlich   himbeer   richtig   Hochzit   natürli   Zeremonie   Zuletzt