| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 608 .. 1213 1214 1215 1216 1217 .. 2487 .. 3757
13.02.13 11:06
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ja nöd lang guet 3 wuche denn düemer noma was dezue das heisst weni mi afangs mai entscheide würd... hetis sicher endi juni! und susch hani hald pech gha :D

ja no 19 täg... wird au langsam ziit mini chugle isch RIESIG

13.02.13 14:26
zibesa

nicht registriert

ahja no e frag... weiss eich öper was mit de valeria isch???

13.02.13 15:53
Emma13 

Ich han mir chli Gedanke gmacht für under s Chleid...

Hend ihr ä Corsage? Ziehnd ihr Strümpf a, halterlosi, mit Halter oder ganzi? Bin mir eifach chli am überlegge öbs denn nöd definitiv zheiss isch... ä Corsage bruchi, da ich mich sicherer fühle als mitemene trägerlose BH, halterlosi Strümpf hani no nie agah, sind die bequem? Rutscheds nöd immer abe? Und Strümpf mit Halter, tja... recht viel War drah :) normali Strümpf möchti aber vermide, vorallem in Bezug uf ufd Toilette gah, isch eh scho gnueg kompliziert mitem riesige Chleid :)

Wie machet ihr das?

13.02.13 15:56
valey 

Hey Emma

das beni mer au mega am überlegge

i ha mer ganz en schöne trägerlose BH bstellt vo Victoria Secret..

bi mim Kleid gohts med em Trägerlose BH ...

und ebe halterlosi strümpf beni mer au am überlegge... hani au no nie treit hoffe die hebed..

13.02.13 16:00
Canoa 

Also ech bruche kei Corsage, mis Chleid hed scho stäbli denne, ech werde en trägerlose BH alege, e Schinderin hed mer de Tipp gäh dass mer sell am CHleid zwe Schlaufe anähie wo mer de BH cha ifahre, denn eschs Chleid ond de BH verbonde ond de rötscht nüt abe und ufe...weisch wini meine?

Hmm jo werde wohl Strümpf met Halter alege, aber bestemmt kei Wissi...fende das gseht ned schön us...aber muess mi zerst mou no go loh berote...

E Kollegin hed mer eifach gseid, wenn gosch ines Gschäft go froge wäge Onderwösch förs HZ de nähmets t "Gold-War" före, sprich BH för 200 CHF! =O
Eifach probiere ned zsäge dasses förs HZ esch! =)

13.02.13 16:05
elea 

i werde e halterlose BH aha wo super setzt! ha de scho oft agha!
i ha normali strömpf mol postet wels gheise het me sell strömpf dronder aha wells eim sosch emmer elektrisch ufladed vom chleid ond emmer eis botzt!
ossert wenns jez mega heiss werd si de schissi druf! ;)
halterlosi strömpf hebet guet! de hesch e sone gommi em bond enne! aber wenns heiss esch esch das ned super bequem ehrlichgseit!

13.02.13 16:05
Emma13 

Meinet ihr müesstis mitemene trägerlose BH probiere? D Idee mitem amache am Chleid chönt no guet funktioniere, ich han im Chleid selber en Art "Corsage" zum zämechnüpfe und denn chamers eh no zämeschnüere, vicht wür en BH lange... ä Corsage gitt halt zuesätzlich Wärmi ab...

Ich wird au kei wissi Strümpf aha, find das au nöd so hübsch, wird eifach normali chaufe, aber ebe wahrschinli mit Halter... muess mi wohl au no berate lah... was hend ihr jetz für de BH zahlt? Ischs eifach en normale wisse? Isch glaub gschieder wenn mär s Thema Hochziit denn weglaht :)

13.02.13 16:06
valey 

uii 200 Fr. für en BH :)

scho no tür..

i ha de kauft
http://www.victoriassecret.com/bras/ange...talogueType=OLS

LOVEEEEEEEEEEEEEEEE

13.02.13 16:08
Mona83 

@zibesa: ich weiss es au nöd, gäll diä isch immer so aktiv gsi und jetzt uf eimal nöm. und sie hät ja mit dänä hochzeitsengel uf facebook öpis z tuä gha. det hani ja mal äs shooting gunnä und nacher hani nachegfröget wän das isch und niä meh öpis ghört. gspässigi sach das

hui ihr dänked wieder mal a alles, han mer no kei gedankä gmacht. aber dänke im juni bruchts kei strümpf, han sicher viel z heiss.
ev. so söckli damit d schuä nöd so stinked bim schwitzä :-)

13.02.13 16:11
valey 

Mona, was?? du hesch denn doch nümm chönne as shooting? hani ned gwüsst..

1 .. 608 .. 1213 1214 1215 1216 1217 .. 2487 .. 3757
Problem   bearbeitet   vorallem   schaffe   wirklich   richtig   himbeer   Zeremonie   einfach   schnell   langsam   eigentlich   natürli   eigentli   natürlich   Kollegin   Zuletzt   Hochzit   irgendwie   gspannt