| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 609 .. 1215 1216 1217 1218 1219 .. 2488 .. 3757
13.02.13 16:36
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

mona das bin sicher ich gsi wegem treff haha aber ich han ebe uf eimal en dicke ranze becho und andri sorge :D

13.02.13 16:39
valey 

Ahh ja jamira meinsch..

Ha sie au nie me ghört :/

13.02.13 16:44
toluwu

nicht registriert

Ich werde auch eine Corsage tragen. Ich glaube, bei etwas "fülligeren" macht das eine bessere Figur.

Strümpfe... Da bin ich auch noch etwas überfragt! Habe auch mal gelesen, dass man etwas drunter ziehen soll, weil man sich sonst auch schnell wund läuft... *aua* So ne Art "Radlerhose" wäre je nachdem gut, aber wohl sehr umständlich beim auf's WC gehen. Ne normale Strumpfhose (keine weisse)?

Halterlose Strümpfe halten sehr gut. Aber da ich ja etwas fülliger bin und die Oberschenkel ja aneinander reiben wird es mit der Zeit recht unangenehm. Da wären Strumpfhosen schon besser...

13.02.13 16:46
elea 

jo schmetterling dasi hani au scho denkt... es geht sooo vell wo sech au ameldet ond ei oder zwöi mol öpis schribe ond de niemeh... fendi komisch!
oder ebe de zo jedem alte fortz thema nomol de senf dezue ge...
i gebe wenigstens regelmässig min senf dezue

13.02.13 16:48
zibesa

nicht registriert

ich hürate glaub imne wiise bikini... bi räge cha nöd vil nass werde und wens heiss isch han ich chi luft ;)

ich bin immerno am überlege wege mim chleid obis online kaufe söll ... mhhh

13.02.13 16:53
Canoa 

höt hani au gseh, dass öber öbis vom 2008 kommentiert hed!
Komisch...

Aber ech muess au säge am Afang hani mi au chli müesse iläbe do, be nonie imene Forum gseh!

Zibesa jo genau es Bickini...=)
Das wäri doch de hammer! =)

Um was för e Betrag gohts Zibesa? Evt muesch vellecht eifach s Risiko igoh?!?
Ech ha mis Chleid im Lade kauft darum chani persönlech ned vöu dezue säge...

13.02.13 16:54
valey 

Bikini xD das wärs

13.02.13 16:58
zibesa

nicht registriert

zibesa:
es wer das chleid: http://www.weddinginspirasi.com/wp-conte...ction-jaspe.jpg

kostet ohni zuebehör ca. 700 CHF den chunt ja no de reifrock und was der sus no alles ahdrähed...

und das isch das wo mer gfalle würd online

http://www.amormoda.de/A-linie-Princess-...02015495-g15495

ich han irgendwie wo ich das probiert ha im juni so s gfühl gha ich MUESS jetzt eis finde well ich bin nacher schwanger den hani ke ziit meh... han mich so under druck gsetzt und au die vum brutlade het mir das gfühl geh... und ich han nie das schwärme gha wo mer sött ha =(

das isch das woni mein

13.02.13 17:02
Canoa 

ond för weles hesch di entschede?
Ech fend bedi sehr schön!

Also ech fende 700 CHF goht werklech no...
ech tue zb. de Reifrock vo minere Fröndin uslehne, das gseht mer jo ned öb dä scho brucht esch oder ned, ond loh abändere esch au ned alli wält!
Aber es chönt au si, dass die Chleider kei Reif bruched...die send so Tüllig! =)

13.02.13 17:04
Lilly4 

also ich wird au en trägerlose bh alegge, bisi mal eine gfunde han womer passt hät,
mein gott!!! han ca. 80.- zahlt, find gaht no, vorallem chanen au guet nachher no
bruche, isch eigentlich ganz en schlichte und vorallem uh bequem, wie e zweiti huut!

strümpf: weiss ich leider voll nöd was mache :-( im auguscht chönd recht heiss si und
finds halt suscht au nöd so schön ... ich glaub wenni im märz mis chleid gahn go ab-
stecke frögi grad mal schnell t beraterin, gib eu dänn bscheid was die gmeint hät
also wenns eim dänn die ganz ziit eis 'butzt' dänn überlegg mers also au no ... git ja
au so ganz fiini, viellcht würet sottig scho lange !?

wünsch allne en schöne fiirabig

1 .. 609 .. 1215 1216 1217 1218 1219 .. 2488 .. 3757
Zuletzt   Hochzit   einfach   natürli   eigentlich   eigentli   richtig   bearbeitet   wirklich   Problem   natürlich   schnell   gspannt   schaffe   Zeremonie   himbeer   vorallem   Kollegin   irgendwie   langsam