| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 609 .. 1216 1217 1218 1219 1220 .. 2489 .. 3757
13.02.13 17:08
Canoa 

Re: Bräute 2013

ech hät au en BH deheime wo super esch zum träge, nome beni eifach pingelig, es sell alles glich usgseh ond darum muessi halt uft Suechi nocheme neue BH! =)

Ech könne mech, ech ha au im Sommer chaut, darum werdi definitiv Strömpf alege...=) Froge nocher grad no mini Fröndin was föregi sie agha hed...

Au en schöne Fürobig, ech muess no bezli... =(

13.02.13 17:30
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ja 700 chf füres kleid gaht scho aber ich han afach de wow effekt nid. wenis gseh den wirdi scho verrukt und es isch überhaupt nüt wo ich stolz bin wo ich will zeige..

und das wo so günstig isch im internet chani ja au i mine mass ahfertige lah... und es gseht ähnlich us...

ich warte no ufe nachricht vonere kolegin sie het ihres kleid binere chinesin in glattbrug schnidere lah, kennt das öper?

13.02.13 17:38
elea 

Re: Bräute 2013

zibesa, aber wemmer ehrlich send fendis chli komissch das das wonderschöne chleid nome sell 170.- choschte! ond det esch jo recht vell stoff dra so wis usgseh! i chönt mer no vorstelle das d qualität ned eso de hammer escho, oder emo ned ad qualität vo dim 700.- chleid he chunt! muss aber ned si! das weiss me halt nome em vorus nie.
wenn der de wow effekt fehlt wie wers de wend dis chleid echli wördsch ufpeppe. bim neue chleid hesch jo sones hellrosa band dra. wie wers wond dis jetztige chleid met so eim wördsch ergänze?

13.02.13 17:59
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@toluwu
Ich bin auch etwas fülliger und habe eine etwas grosse oberweite. Auf der Suche nach einem Trägerlosen BH wurde mir in sämtlichen Geschäften in Bern gesagt, das gebe es nicht und ich könne es eh vergessen, ein Kleid ohne Träger anzuziehen! War recht deprimiert
Als ich dann mein Brautkleid aussuchen ging, bekam ich eine tolle Corsage. Und he, die häbt bombenfest! Zudem gibt si eine wirklich tolle Figur, stützt sehr gut und ist zudem auch bequem!! Mein Traum von einem trägerlosen Brautkleid konnte ich somit erfüllen! Klar, der Spass kostete mich 160.-- Fr., aber die kann mann ja zu anderen Gelegenheiten auch noch tragen...
Zum Thema Strümpfe: Ich muss auch etwas zwischen den Oberschenkleln haben weile sonst rippst... ich werde wahrscheinlich hautfarbene strümpfe anziehen, trotz der Hitze im August... Ich hoffe nur, dass dies auch langt... Eine Radlerhose wäre sicher auch eine alternative....So oder so werde ich auf dem WC es huere Gschleipf ha

13.02.13 18:04
snet 
Re: Bräute 2013

Eeeendlich ist es geschehen! Ich habe mein Jäckchen gefunden!

13.02.13 18:28
Lula 

Re: Bräute 2013

Rasch wöue frage, ob wär vo öich weiss, wo dHimbeer isch. Si het doch so ne Hochzytsblog online gstellt, u derte isch ebe ou scho lang nüme glüfe. U hie hani se ou scho ewigs nüme gläse.
Oder isch si mit dr Valeria verschwunde?

13.02.13 18:30
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Hallöchen
So, melde mich au wieder emal. Haha, eini vo dene wo einisch im Monet de Sänf dezue git
Mir hend im Mom ziemlich Stress im Gschäft und wenni denn 10 Stunde vorem PC hocke, magi ame gar nüm so am Abig. Aber mitläse dueni immer flissig

@snet: S Jäggli bitte zeige
@Zibesa: aso ich finde beidi Chleider sehr schön, aber i hät au chli Angst wegem Internet bstelle und de ebe no zu dem Priis ob de d Qualität würkli guet isch...? Andersiits wennd mal bstellsch. I dänke 170 Fr. hesch sicher au scho dümmer usgeh.. Wenns denn nid passt, chasches sicher immer no witerverchaufe..

@drunder: Aso ich han au en trägerlose BH kauft. Hanen im Bon Prix für 30Fr. bstellt, aber dur das das ich nid so mega Oberwiiti han, passt das und Strümpf wird ich keini alegge well mir im Juli hürate und denne hani ja no en Reifrock drunder und ich denke, mir wird das vell zheiss..

So, zu allem min Sänf dezue geh, drum isches au chli länher worde, sorry.

Wünsche eu en schöne Abig.

Grüessli

13.02.13 18:33
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Lula:
Rasch wöue frage, ob wär vo öich weiss, wo dHimbeer isch. Si het doch so ne Hochzytsblog online gstellt, u derte isch ebe ou scho lang nüme glüfe. U hie hani se ou scho ewigs nüme gläse.
Oder isch si mit dr Valeria verschwunde?

Hey Lula
Aso, wenn mir jetzt uf Sherlok mache, bi "Mitglieder" gsehsch, dass sie am 08.02. s letschte Mal im Forum isch agmeldet gsi, aso doch no da inne, allweg eifach nid am schriebe

13.02.13 18:36
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Hello Ladies

vale
De BH hani au welle chaufe! Han mi schlussendlich für en andere entschiede bruche chli Push-up bin nid so guet usgstattet

zibesa
Also es git au en onlineshop de heisst jasmine's bridal (musch mal google) die mached so replica. De online shop isch bi de Amis recht beliebt.. Ich han mis chleid ja au online bstellt.. Has uf einere siite für 150 dollar ufnere andere für ca.400 pfund gfunde.. Han mi den au fürs türere entschiede, will ich mir eifach nid vorstelle chan das t qualität bi 150.- guet chan sii? Aber das für 400.- isch perfekt.

13.02.13 19:34
Mime 

Re: Bräute 2013

hey ladies
seeehr spannend, die unterwösch-diskussion im momänt. ha vormne wiili hie scho mau gfrogt wäge bh aber isch de nid so druf igange worde.
mis problem isch, dassi nid vüu oberwiiti ha (75-80 A oder B, je nach schnitt) und ou süsch "e fiini" obedüre bi. has brutchleid ou scho ohni bh annegha, s wür go. es stützt de eifach nüt me. hamer e trägerlose bh kouft, aber dä isch mega tüür gsi (80 euro) und hebt gar nid würklech, bzw. ohni träger null stützwürkig. ig macher jtz vüu dekollte-training und studiere drann ume, entweder doch e corsage oder de haut äbe nüt.

 1 .. 609 .. 1216 1217 1218 1219 1220 .. 2489 .. 3757
schaffe   himbeer   eigentli   bearbeitet   Hochzit   Problem   Kollegin   gspannt   natürli   schnell   vorallem   Zuletzt   richtig   eigentlich   langsam   wirklich   Zeremonie   irgendwie   einfach   natürlich