Bräute 2013 |
|
1 .. 609 .. 1216 1217 1218 1219 1220 .. 2489 .. 3757
|
|
|
13.02.13 17:30
zibesanicht registriert
|
Re: Bräute 2013
ja 700 chf füres kleid gaht scho aber ich han afach de wow effekt nid. wenis gseh den wirdi scho verrukt und es isch überhaupt nüt wo ich stolz bin wo ich will zeige..
und das wo so günstig isch im internet chani ja au i mine mass ahfertige lah... und es gseht ähnlich us...
ich warte no ufe nachricht vonere kolegin sie het ihres kleid binere chinesin in glattbrug schnidere lah, kennt das öper?
|
|
|
|
|
|
|
13.02.13 18:30
Sterndli04
|
Hallöchen So, melde mich au wieder emal. Haha, eini vo dene wo einisch im Monet de Sänf dezue git Mir hend im Mom ziemlich Stress im Gschäft und wenni denn 10 Stunde vorem PC hocke, magi ame gar nüm so am Abig. Aber mitläse dueni immer flissig
@snet: S Jäggli bitte zeige @Zibesa: aso ich finde beidi Chleider sehr schön, aber i hät au chli Angst wegem Internet bstelle und de ebe no zu dem Priis ob de d Qualität würkli guet isch...? Andersiits wennd mal bstellsch. I dänke 170 Fr. hesch sicher au scho dümmer usgeh.. Wenns denn nid passt, chasches sicher immer no witerverchaufe..
@drunder: Aso ich han au en trägerlose BH kauft. Hanen im Bon Prix für 30Fr. bstellt, aber dur das das ich nid so mega Oberwiiti han, passt das und Strümpf wird ich keini alegge well mir im Juli hürate und denne hani ja no en Reifrock drunder und ich denke, mir wird das vell zheiss..
So, zu allem min Sänf dezue geh, drum isches au chli länher worde, sorry.
Wünsche eu en schöne Abig.
Grüessli
|
|
|
|
|
13.02.13 19:34
Mime
|
hey ladies seeehr spannend, die unterwösch-diskussion im momänt. ha vormne wiili hie scho mau gfrogt wäge bh aber isch de nid so druf igange worde. mis problem isch, dassi nid vüu oberwiiti ha (75-80 A oder B, je nach schnitt) und ou süsch "e fiini" obedüre bi. has brutchleid ou scho ohni bh annegha, s wür go. es stützt de eifach nüt me. hamer e trägerlose bh kouft, aber dä isch mega tüür gsi (80 euro) und hebt gar nid würklech, bzw. ohni träger null stützwürkig. ig macher jtz vüu dekollte-training und studiere drann ume, entweder doch e corsage oder de haut äbe nüt.
|
|
|
|
1 .. 609 .. 1216 1217 1218 1219 1220 .. 2489 .. 3757
|