das mit de torte hät bi mir zwar no gaaaaaannnzzz viel zit, aber ich weiss, dass ich au eini wott! und zwar e englischi, ohni abstand dezwüsched! prislich han ich au scho alles mögliche ghört, vo 7.- zu 15.- pro stuck.... bi eus im resti hät aber de choch gseit, sie chönd die au im hus mache, wänn mer das möchtet. sie chönd au englischi mache. mal luege.... det im resti chostets glaub 9.- pro person oder so... aber wür mi au interessiere, vo wo das ihr euri turte händ snet?
ich han eu no wele fräge, was händ ihr so zahlt für euri brutkleider? das wo ihr i de chile a händ? ich chumes gschänkt über, aber han so es schlechts gwüsse wägem pris, isch leider ehner chli es türs, aber es hät mer eifach sooooo gfalle und hät so hammer usgseh
hey zibesa! danke vielmal fürd iladig. ich han leider no kei mai dienstplan. ich wür aber sehr gern cho. chasch mir bitte s'definitive datum mal duregä, denn chani luge, sobald id de plan han.. am 11.5. chani sicher nöd, deht hani geburi
maza das isch guet wen s restaurant selber torte macht euses machts ebe ned
frog a all anderi zahleder au gabelgeld für torte? wenn ja wievel? ich fend das sooo öppiss domms me loht ja suscht dett mega vel gäld loh ligge de chöntet die sich ja s gabelgeld spare
mer zahled bi de kirchlich HZ fr. 2.50 p.P. gabegeld und am zivile fr. 3.00 p.P
@maza: ich han mis bruutchleid au gschänkt übercho, mis schwiegermami häts mer zahlt sie hät das vo afang a gseit und au dasi nöd uf dä priis muess luege, sondern eifach das näh wo mir gfallt und es isch dänn aber glich nöd soooooooo es tüürs worde, hät 1'800.- koschtet! wie viel isch dänn dis? inkl. unterrock und schleier chumi uf ca. 2'000.- ...