| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 614 .. 1225 1226 1227 1228 1229 .. 2493 .. 3757
14.02.13 10:13
maza 

Re: Bräute 2013

mis kleid kostet 2000.- ohni änderige und zuebehör. isch scho chli oberi gränze, aber ich muen eu ehrlich säge, ich han nöd sooo uf de pris glueget sondern eifach mich für das entschiede, wo mir am meiste gfalle hät. luschtigerwies isch es s'erste gsi wo ich agha han und ich han dänn nachher no gaaaanz viel anderi agha und bin wieder ufs erste zrug... bin sogar no is chez janine go luege obi det allenfalls no öppis wür gseh, aber letzlich hani glich s'allererste bstellt... ich zeigs eu gern, aber nur per pn, mer weiss ja nie, nachher triebt sich min fründ no da ume

mir würed, wämer turte würed extern organisiere au gabelgeld zahle. mir händ es paar locations gnauer aglueget und mir hettet überall gabelgeld zahlt, wenn mer d'turte extra bracht hettet. bi de einte 5.-, bi de einte 3.-! ich finds aber au voll kacke, will wie ihr säged, mer laht ja suscht scho gnueg geld liege.

ich muen aber ehrlich säge, bi eus wirds nume turte geh zum dessert! ich bin bi de kollegin am hochzit gsi und sie hät au beides gha, buffet und turte und sbuffet isch nöd mal halbe gässe worde und dturte au nöd. sie hät no dermasse viel vorig gha, dass sie fast alles verschänkt hät am nächste tag... das wür ja no gah, aber de dessert vom resti, also sbuffet zahlsch ja, egal obs gässe wird oder nöd und das wanderet dänn eifach in kübel. findi chli schad. drum gits das bi eus nöd. und die wo nöd gern turte händ die händ halt päch gha

14.02.13 10:17
elea 

Re: Bräute 2013

jaaaaa maza ich wells chleid gseh!

jo i mer hend au nome torte welli au s gfüehl ha die sele esse was of de tesch chont. wer schad wenis müsst fort rüehre. ond torte het jede gern! ebe eifach no es paar chäs platte hemmer wele för die wo ehner loscht of öpis salzigs hend :)

14.02.13 10:19
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ohhh ja gern ä PN maza Ich han zwar au nöd uf de Priis glueget aber am Schluss bini froh gsi dases nöd eis vode türere gsi isch, han au sottigi agah für 3500.- aber wenns denn mitem einte Chleid stimmt, denn stimmts, muesch dich wäge dem nöd schuldig fühle. Wers dir schenkt het sowieso Freud drah und s Geld staht da nöd im Vordergrund :)

Ich finds halt schön wenn mär öpis zum aschnide het, au nur symbolisch und d Turte chunt ja viel spöter als di übliche Gäng und darum hend mir eus au für es Dessertbuffet entschiede, werdet aber ä chlineri Turte ha für nödemal d Hälfti vode Lüüt, wie gseit, s blibt wahrschinli so oder so viel übrig.

14.02.13 10:19
Canoa 

Re: Bräute 2013

maza wörd gärn dis Chleid gseh! =) Wundernase...

Eus hed äbe au en Conditor gseid är wördi keis Buffet mache genau us dem Grund dass es denn zvell oder zwenig hät, zwenig wohl eher ned! aber jo...schliesslech esch es ässe ond das set mer jo ned wäg rühre...

14.02.13 10:20
Lilly4 
Re: Bräute 2013

mir au maza, PN

also mir werdet ebefalls nur e turte ha, dänk au dass das langet
und vorallem nachem apéro und 5 Gänger werdet vorallem
nöd emal all es stuck turte möge, isch doch amig immer so en kampf!

14.02.13 10:26
Manokasa 

Re: Bräute 2013

wuaa hend ihr viel gschriebe i dene zwei stund!!

Vale
Dini Torte choschtet ja es chlises vermöge!!

Ich wirde t Torte selber mache, isch nid so schwer.. Hoffe es liit eifach ziitlich drin..

Maza
Oh ja mir au eh PN bitte :P

14.02.13 10:26
valey 

Re: Bräute 2013

Mazaa möcht dis kleid au gern gsehh :) wend glaub all do hihihi
mer send emmer gwunderig und wend ALLES gseh hehehe

mis kleid isch au das gsi woni als erstens probiert ha.. :))

ich has au gschänkt becho vo mim mami soo herziiiig



ha jez dem vom restaurant mal gschribe ob me das gabelgeld cha loh wel mer ja no sorbet hend..
mal luege waser schribt..


send glich no 190 fr wo me cha spare

14.02.13 10:32
maza 

Re: Bräute 2013

so, hans glaub allne gschickt. falls nöd, eifach bitte melde....

verstah das all gwunderig sind, gaht mer nöd andersch

14.02.13 10:34
valey 

Re: Bräute 2013

Manokasa was machsch eigendli für en torte? gschmäcker?? :)

ja eusi kostet scho chli was

14.02.13 11:02
Nemo 

Re: Bräute 2013

ich au maza!!

 1 .. 614 .. 1225 1226 1227 1228 1229 .. 2493 .. 3757
eigentlich   irgendwie   Hochzit   schaffe   natürli   Zuletzt   eigentli   vorallem   gspannt   Kollegin   wirklich   himbeer   einfach   schnell   langsam   bearbeitet   richtig   Problem   Zeremonie   natürlich