Bräute 2013 |
|
1 .. 614 .. 1225 1226 1227 1228 1229 .. 2493 .. 3757
|
14.02.13 10:13
maza
|
Re: Bräute 2013
mis kleid kostet 2000.- ohni änderige und zuebehör. isch scho chli oberi gränze, aber ich muen eu ehrlich säge, ich han nöd sooo uf de pris glueget sondern eifach mich für das entschiede, wo mir am meiste gfalle hät. luschtigerwies isch es s'erste gsi wo ich agha han und ich han dänn nachher no gaaaanz viel anderi agha und bin wieder ufs erste zrug... bin sogar no is chez janine go luege obi det allenfalls no öppis wür gseh, aber letzlich hani glich s'allererste bstellt... ich zeigs eu gern, aber nur per pn, mer weiss ja nie, nachher triebt sich min fründ no da ume
mir würed, wämer turte würed extern organisiere au gabelgeld zahle. mir händ es paar locations gnauer aglueget und mir hettet überall gabelgeld zahlt, wenn mer d'turte extra bracht hettet. bi de einte 5.-, bi de einte 3.-! ich finds aber au voll kacke, will wie ihr säged, mer laht ja suscht scho gnueg geld liege.
ich muen aber ehrlich säge, bi eus wirds nume turte geh zum dessert! ich bin bi de kollegin am hochzit gsi und sie hät au beides gha, buffet und turte und sbuffet isch nöd mal halbe gässe worde und dturte au nöd. sie hät no dermasse viel vorig gha, dass sie fast alles verschänkt hät am nächste tag... das wür ja no gah, aber de dessert vom resti, also sbuffet zahlsch ja, egal obs gässe wird oder nöd und das wanderet dänn eifach in kübel. findi chli schad. drum gits das bi eus nöd. und die wo nöd gern turte händ die händ halt päch gha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|