| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 617 .. 1231 1232 1233 1234 1235 .. 2496 .. 3757
14.02.13 15:25
valey 

Re: Bräute 2013

jaaa bi de vorspis fürd kids hani voll ned gwüsst

was gehts no so für Kinder-Vorspise?? aso ich as chind hans gern gha melone schinke xD
i weis ebe ned was no geht

die vom Hotel hend mer Kinder Salat vorgschlagee
hahahaha wenn Chind scho grüen gsänd laufeds defo hihihi

Jaa ebe weis ned Manokasa wegem Zitronesorbet :) drum wend ich mich ah eu hehe

Seli für Kinder es Erdbeer Sorbet neh??


elea ja ebe wens lönd de isch au ok send so günstigi täller die vo de chind

14.02.13 15:26
valey 

Re: Bräute 2013

Canoa:
Valey du dänksch eifach ah alles wahnsennnnnnn

hahahahahahahha wen ich was plane de mues alles im klinste detail gmacht si xD

14.02.13 15:26
Muamba 

Re: Bräute 2013

hey liebi brütlis

puuuh, jetzt bini meh oder weniger chli noche mit läse.

bi mir het sich einiges doh; ich ha mitlerwile es chleid fürd ziviltrauig (nid in wiis aber glich wunderschön) - s isch grad s erschde chleid gsi woni aprobiert ha. also s erschde und s letzte

ha no e frog an euch; mir sind jetzt am umeluege wäge restaurant und übernachtigsmöglichkeite. wie isch da bi euch, grieget ihr d nacht im hotel gschänkt? ich meine, immerhin ässed mir ja au dört und wahrschinlich wärde faschd alli gäst (sind ja bi eus bim zivile nur 9) dört übernachte? findes eifach chli "schäbig" chömed sie uns bi dr offerte mit dä zimmerpriise gar nid entgege sondern händ die ganz normale.....

14.02.13 15:27
Emma13 

Re: Bräute 2013

valey, also ich persönlich wür fürd Chind keis Zitrone-Sorbet neh, das isch zsuur :) wenn bim Sorbet wetsch blibe denn eher Erdbeer oder sucht ä Glacechugle (das chöntets ja suscht selber wähle)

wasi suscht no han isch, Taglietelle, meinsch nöd wär besser wenn ä 'chlini' pasta nimmsch, z.B. Penne? Bide Tagliatelle bruchets bestimmt d Hilf vode Eltere, Penne chönds au selber 'normal' esse

14.02.13 15:28
Canoa 

Re: Bräute 2013

ech be scho au so, imfall ganz schlemm...
aber do mer kei chend debi hend gehts au keis Chendermenu...ond au gar kei äxtra wörscht...euses kollegepäärli hed letscht Sommer för gwössni Gäscht äxtra Wörscht gmacht, das esch mer egal, entweder ässets das wo brocht werd oder ned, aber nüt äxtras... =)

14.02.13 15:29
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Vale
Ja erdbeer hend eifach fast alli chind gern ;) Zitrone bini nid so sicher :) Vorspiis für Chind? hmm ich lueg schnell wases bi eus als vorschläg git

14.02.13 15:29
elea 

Re: Bräute 2013

valey, as chend hani emmer cool gfonde wen mis mami us em gmües ergendwie stängeli oder chogeli gschnetzt het. aso wenn de choch us de melone so chlini bälleli macht de fendes das eh cool! :)

jo erbeer sorbe tönt emo super! denke das esch eher frd chender als itrone hani so sgfüehl!

@muamba, mer chönte theoretisch gratis dete schlofe jo, aber i wet lieber hai go schlofe. füehl mi det am wohlschte und ha ke bock en öbernachtigs täsche zpacke!

14.02.13 15:31
Canoa 

Re: Bräute 2013

Muamba hesch es foti vom Chleid? Wo hesch es gfunde?

Hmm mer send imene Resti ohni öbernachtigsmöglechkeite darum chani der i dere Sach ned häufe! =(

14.02.13 15:33
Manokasa 

Re: Bräute 2013

hmm salat oder bouillon.. nid so de hammer.. janu, mir werdet es salatbüffet ha, den chönds det chli usepicke..

14.02.13 15:39
Muamba 

Re: Bräute 2013

ich würd au säge, dass chind erdbeeri bevorzuge. aber ich ha frühner sorbet zum bispiel gar nid gärn ka- denn lieber rahmglace

s chleid hani in aarau gfunde. es bild hani au, aber getrau mi nid das do inezstelle- wäge mim GG

hmm, heime go schlofe wär scho au e idee, aber ha denn s gfühl dass d gäst wo müend fahre nid richtig chöne astosse und dr obe nid so chöne gniesse wenns immer no ans heimfahre müend dänke, oder?

 1 .. 617 .. 1231 1232 1233 1234 1235 .. 2496 .. 3757
himbeer   irgendwie   gspannt   schaffe   eigentlich   bearbeitet   wirklich   richtig   Zeremonie   vorallem   langsam   natürli   eigentli   Hochzit   schnell   Problem   natürlich   einfach   Kollegin   Zuletzt