| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 617 .. 1232 1233 1234 1235 1236 .. 2497 .. 3757
14.02.13 15:40
himbeer 

Re: Bräute 2013

haaaaallo ihr alli, alti und neui gsichter!

oh so schön, ich bi sogar vermisst worde :-)
ja es isch chli e längeri gschicht, ich bi i de letschte 2 mönet mit jobsuechi beschäftigt gsi, eigentlich ziemlich unerwartet... drum isch s thema hochzit gar nöd aktuell gsi (und au de blog hät chli müesse liide). jetz hani aber die wuche en neue job übercho und au da scho kündt und ich cha mi wieder de schöne sache im läbe widme... für de blog sind neui biiträg scho in arbet :-)

läck da isch ja viel gloffe... ich glaub ich muess mer s nahläse spare und hänke eifach da wieder ii.

14.02.13 15:43
Emma13 

Re: Bräute 2013

Gratuliere zu neue Job himbeer, han letscht Monet au kündt

demfall freuet mir eus wieder uf vili unterhaltsami Iträg im Blog

14.02.13 15:44
Canoa 

Re: Bräute 2013

Welcome back himbeer...gratuliere zum neue Job...=)
Meistens wenn eis Törli zue goht denn goht es anders uf...

Muamba darfsch es au gärn per PN schecke?
Demfall muessi doch no uf Aarau go luege wägeme Chleid! =)

Blog adrässi ?

Zuletzt bearbeitet am 14.02.13 15:45

14.02.13 15:45
elea 

Re: Bräute 2013

muamba jez musch halt allne en PN schecke met emne beld vo dim chleid¨ höt esch chleider-zeig-tag ;)

mer werdet denn metem taxi hai go! werd de ca. 50.- choschte aber dassch mer doch glich. wet ned dass eus extra öper muss hai fahre.. aber i gseh jo denne wis chont. ha ned so angst dass mer ned hai chömet

14.02.13 15:45
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha ja ich hoffes, läck ich ha eifach mini energie müesse bündle irgendwie... und januar/februar isch au da im büro immer mega viel los...

warum häsch du gwechsled emma? häsch gseit das hüratisch am neue ort? ich ha d flitterwuche grad agmeldet am vorstelligsgspräch aber ich ha nöd gseit dasses en honeymoon isch. ha chli angst gha dass bi dene grad de babyalarm losgaht...

14.02.13 15:46
Canoa 

Re: Bräute 2013

elea mer nänd aus Taxi werd aber einiges meh choste för eusi Strecki aber weisch was egal, uf das chonds de au nöme drof ah! =)

14.02.13 15:49
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ischmär genau glich gange himbeer, han darum gar nüd gseit vo wäge Hochziit, wirds aber bald müesse säge da mir ja zivil bereits im Mai hüratet :) Ja also chum, das söll doch kein Grund zur Sorg si :)

Han gwechslet will ich letscht Jahr en Ussbildig abgschlosse han und mis Wüsse am jetzige Ort überhaupt nöd chan isetze. Hans zwar mehrmals platziert, s isch nie öpis zruggcho und darum hani en Entscheidig müesse treffe, bin aber glücklich so, fang am 2. April a :) und du?

Zuletzt bearbeitet am 14.02.13 15:50

14.02.13 15:53
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich fang am 2. mai ah, freu mi meeeega! ja bi eus isch hochzit und fest und flittis grad nach de probeziit, aber ich has im erste gspräch au nöd welle a die gross glocke hänge. guet ich denk das wär i dem fall nöd so schlimm gsi aber me weiss ja nie...

14.02.13 15:57
Emma13 

Re: Bräute 2013

Oh denn hesch aber grad Glück, bi mir liits nöd so glücklich, ich hoffe aber nöd dass das öpis änderet, ich chan ja denn im schlimmste Fall au säge dases öpis churzfristigs gsi isch und das ichs im Dezember bim Vorstelligsgspröch nonig gwüsst het... und muess ja nöd heisse dass mär grad es Baby wend, oder?Janu, ändere chanis ja nüm, freu mi eifach mal uf de neui Job :)

14.02.13 16:03
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja ich au... nei ich ha zum glück das grad chöne im gspräch amelde und ha au gseit ich seg september/oktober leider grad 3.5 wuche i de ferie, wo au scho plant und zahlt sind. aber sie händs ok gfunde und au grad iitreit und so... und schlussendlich händs mich glaub unbedingt welle, drum isches nachher nie meh es thema gsi.

 1 .. 617 .. 1232 1233 1234 1235 1236 .. 2497 .. 3757
eigentli   natürli   natürlich   langsam   einfach   Zeremonie   wirklich   Kollegin   Hochzit   schnell   schaffe   richtig   Problem   eigentlich   himbeer   Zuletzt   bearbeitet   vorallem   irgendwie   gspannt