| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 620 .. 1237 1238 1239 1240 1241 .. 2499 .. 3757
15.02.13 09:17
CoRa 

Re: Bräute 2013

@happy- esch schön doof!!! wo suech denn ganu im bärneroberland?

15.02.13 09:22
maza 

Re: Bräute 2013

ich muen der ehrlich gseit säge, nei... es hät nöd soooo viel uswahl und ich han keis abigmodekleid unter 500.- gseh. es hät no s paar churzi wissi kleider gha und eis vo däne hä 2000.- kostet... ich wünscht ich chönt der positivers säge, will d'btreuig isch würkli genial. aber hochzitskleider hends meeeggaa schöni, vo ehner günstig bis ganz tür!!!!! (mis kleid isch vo det )
betreffend abigmode wür ich ehrlichgseit entweder uf züri in zoro, de shop isch grösser und suscht id modissa au in züri. det sind d'prise au, find ich, ok, han det mal eis kauft für 350.-. und d'uswahl ich nomal grösser....

15.02.13 09:26
Emma13 

Re: Bräute 2013

Danke maza, mega hilfrich! Demfall isches ehner fürd Hochziitskleider... hesch dis scho zeigt?

mmh denn wirdi wohl andersch müesse luege, möcht fürs zivile nöd sooo viel Geld usgeh und halt es Kleid chaufe woni suscht au nomal chan träge, het gern öpis churzes wele, ehner es Cocktailkleid. Hets im Zoro demfall au Abigkleider? Wär vilicht öpis für mis mami...

15.02.13 09:29
elea 

Re: Bräute 2013

@azug, mi frönd het si azog us em schild! ond er gseht super us! sone ganz moderne grad gschnette! fende er gseht us wines model ;)

er het för alles (hose, hemd, jacke, gravatte, boschettli, gort ond ds omeneh vode hose) glaub öpe 1200.-! ond d qualität vom azog esch super! mer send sehr zfrede gsi¨!
er werd de azog am zivile ond am HZ aha (eifach anders Hömmli, gravate ond boschettli!
freu mi scho mega ehn weder em azog zgseh!

15.02.13 09:36
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Guete Morge Mädels

Also zerscht muess ig euch vo gester verzelle.. bi jo mi Chleid geschter s 1. mol aprobiere mit Accessoires etc. Und wow es het mi eifach umghaue.. s Kleid passt perfekt und es isch immerno soooo schön.. au mit em SChmuck vo mim Mutti hets wunderbar passt und ig muess jetzt nur no es Chetteli ha füre Ahänger. denn isch d Chefin vom Dolce Vita mit em Schleier cho.. Ha ihre gseit ig het gern en Lange aber ganz schlichte wie uf em Katalog Foti vo mim Kleid... und denn chunnt si mit mene mega lange Shcleier genau so wie ig ha welle (guet er isch chli buschiger) ig ha scho denkt de wird wieder es vermöge choschte.. und denn seit doch d chefin zu mir tatsächlich er sig abegschriebe bechem en für 60 Euro !!! Wow.. ig bi so happy... jetzt cha d HZ cho mi Outfit isch perfekt.. ha grad wieder tränli und Gänsehuut becho...

@Azug Zivile: Mir göh nächscht Wucheend uf Stuttgart eusi Ring goh ussueche und göh denn no id Outletstadt. Dört hets Boss Outlet udn Armani etc. irgendöber vom Forum het mol gschriebe dr GG heig e Boss dört für 150.- gchauft.. min will ebe unbedingt e Boss Azug.

@Wohnig verschönere: ig ha gseit ig well nid dass si i dr Wohnig seich mache, will mir hei e chatz und ig ha kei lust as er denn verstört isch wenn plötzlich Balön ummeliege und so.. si dörfe aber gern vor dr Wohnig öbis mache und wenn inne goh denn nur um öbis harmloses zmache wo nid mi Chatz verschreckt.

15.02.13 09:38
maza 

Re: Bräute 2013

emma13: ich han der doch gester es föteli gschicht per pn

es hät abigkleider im zoro, aber ebe, die händ all mind. 600.- kostet.... i de modissa häts beides, coktail und abigkleider!

15.02.13 09:39
Canoa 

Re: Bräute 2013

Elea i welem Schild semer gseh? Mini Schwöschter schaffet in LU im Schild! =)
Super Berotig! =) *gg*

Mi GG hed 1000 CHF för sine Boss azog zahlt, esch halt scho vöu, aber är hed en dailierte welle wo eifach total passt, är esch sone dönne, darum muesses eifach guet passe! =)

15.02.13 09:43
Emma13 

Re: Bräute 2013

maza: ihihi sorry stimmt... bins grad nomal go aluege

ja... findi scho no tür 600.- gang morn mal is Modissa, han ade Hochziitsmess en Guetschi übercho, vilicht chanen ja grad bruche :)

15.02.13 09:45
CoRa 

Re: Bräute 2013

@ happy lueg mol:

http://www.google.ch/imgres?q=grillraum+...x=149&ty=62

http://rosegghof.ch/about/gastronomie-events/

http://www.google.ch/imgres?q=hochzeit+t...x=128&ty=31

15.02.13 09:45
Canoa 

Re: Bräute 2013

ech ha för mis zivile Chleid 300 budgetiert, hoffe das längt! =)

 1 .. 620 .. 1237 1238 1239 1240 1241 .. 2499 .. 3757
schaffe   vorallem   wirklich   eigentli   bearbeitet   irgendwie   Kollegin   natürlich   richtig   langsam   gspannt   natürli   schnell   eigentlich   einfach   Zuletzt   Hochzit   Zeremonie   himbeer   Problem