| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 620 .. 1238 1239 1240 1241 1242 .. 2500 .. 3757
15.02.13 09:46
Emma13 

Re: Bräute 2013

Guet, denn hämmer morn öpis vor ich hoffe mir findet en guete Azug, min Fründ isch ehner heikel wenns um so Sache gaht, chönt länger dure zum Glück bini bide Uswahl vom kirchliche nöd debi

15.02.13 09:49
Canoa 

Re: Bräute 2013

Emma min GG esch au zerst elei go luege met sim TZ aber är hed denn glich no mini Meinig welle wösse... *gg* aber das esch jetzt mou de Zivili Azog gseh! Mou luege wies werd bem kirchleche Azog...

15.02.13 09:54
Emma13 

Re: Bräute 2013

Canoa mir hends so abgmacht, dass mär fürs zivile alles zäme ussuechet und eus d Überraschig fürs kirchliche lönd, sini Meinig ischmär scho sehr wichtig, han bide Uswahl vom Brutkleid sooo müesse kämpfe das ich mich nöd mit ihm drüber unterhalte, tuen mär das nöd au no fürs zivile a

15.02.13 09:55
CoRa 

Re: Bräute 2013

@ anzug, min gg wird en zemmlech ähnleche träge wie dä:

http://www.heiraten.ch/brautkleider/brau...p;id=1331144886

fengi mega schön
sine esch au massgschnideret

15.02.13 09:56
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

mine chasch nöd elei schicke.. de dräht dure.. s het em zvil lüt.. zvil sache.. traut sich niemer z frage... isch übervorderet... und den lütet er ah mit gnervte stimm "hilf miiiiiiiiiiiiir" haha

vor wienachte hemmer eus trennt ide stadt, das jede cha gschenk fürenand chaufe... mier sind schlussendli beid iim niederdorf gsi in zh und ich bin hine es siitegässli duregloffe luegi übere ufd hauptgass wemer dem so cha säge de gsehni ihn wienes truurigslämmli weler nüt gfunde het ;) immer so herzig

15.02.13 09:58
Canoa 

Re: Bräute 2013

also mis zivile Chleid chaner au gseh, das esch mer glich! Aber s wisse bestemmt ned!!!! =)

15.02.13 10:02
Emma13 

Re: Bräute 2013

ahahah jööö zibesa, das hesch jetz mega herzig verzellt, chan märs genau vorstelle

15.02.13 10:05
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ja bim ahzug chaufe ischs genau so gsi... ischer im pkz gsi und het sich berate lah... de ahzug het uh vil kostet und er het usgseh wien chline bueb wo d verkeuferin so liebgmeint seit "de chaschen s nägsch jahr namal alege" hani gfunde gömmer... ich bin ebe die wo s zepter id hand nimmt und klar säge wasi wott :D jez heter en günstige wo ihm passt... :D

er gseht amel so verlore us :D

15.02.13 10:07
Angita 
Re: Bräute 2013

Min Fründ hät für sin Azug meh zahlt wie i fürs Chleid aber er isch echt uu schön (archetipo) dä hammer dä TZ hät gad au eine kauft.... chunt mit änderige uf knapp 3000.- brucht jetzt nur no schueh...
defür werdemo üs bim zivile recht zrugg halte... er wird än azug neh wo er scho hät, schlicht schwarz und i wöt au so wenig wie möglich usgeh... evtl. findi was bi zalando... mir werdet au noher nö is restaurant go.. mir händ nu üsi müettere und gschwüsterti mit chind und chegel iglade + natürlich tz.. sind au denn bi 20 persone und werdet bi üs dihei was mache... d muetter vo minere tz will undbedingt choche für üs a dem tag... findi mega herzig vo ere...

wie mached die das wo au no tüend chirchlich hürote noch em zivile?

freu mi uf hüt obig! mir händ di erst besprechig mit dä Fotografin!

15.02.13 10:10
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

oh gott ich bruch schnell en rat... es het nüt mit hz ztue aber ich weiss nöd was mache

ich han e kolegin, sie isch recht jung und het jetzt ihres zweite chind becho vo ihrem fründ. sie het scho mit 19i s erste vu ihm becho.. ihres chlinste isch noni mal en monet alt... und ez het sie mir gschribe am morge sie heg sich vu ihm trennt vorübergehend.. hilfe was söll ich da säge und mache?

 1 .. 620 .. 1238 1239 1240 1241 1242 .. 2500 .. 3757
Problem   gspannt   irgendwie   Hochzit   Zuletzt   eigentlich   natürli   natürlich   vorallem   schaffe   richtig   langsam   himbeer   schnell   wirklich   einfach   Zeremonie   eigentli   bearbeitet   Kollegin