| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 621 .. 1239 1240 1241 1242 1243 .. 2500 .. 3757
15.02.13 10:11
Canoa 

Re: Bräute 2013

Mer send 12 Lüt am zivile ond werded am Obig is Restaurant goh, mer hends aber no ned usgläse, müesst no alüte ond froge wägeme Termin...
Werd nüt grosses si, eifach normal halt! =)

15.02.13 10:13
valey 

Morge zäme :)

sender weder flissig gsi hüt morge :)

@ Azug vo GG
min Schatz hed sich zwei massgschniderti Azüg loh mache.. send mega günstig cho... und echt schön.. eine isch en Smoking mega schön
jetzt müemmer nur no Hämder finde.. und Kravatte und Schuhe hehe..

@ Wohnig verschönere nach HZ
jaa es wär mega schöns wens was herzigs würdet mache.. weis ned scho es guets z morge für de next tag parat mache oder weis ned roseblätter und so..
aber das med em Sand isch scho chli vel hihi.. aso ich würds ned welle ufrume!! hihi

@ Ich wo gnervt be
Ich weis ned ob ehr euch möged errinere ha mal verzellt wo sonere dommi wo mer mal gschribe hed ich sell ne ddenn hürote well sie hürotet und ich sell mini HZ verschiebe usw.. obwohl mer kei Kollegine send..
ganz en komisch.. ja uf jede fall kennt sie euse TZ und de heddi sie welle das er a ehre HZ goht und sie id chile begleitet.. und uf jede fall chunt ja euse TZ zu eus.. hed sie voll afo dumm tue und mich beleidige ich heg psychischi Störige usw.. weis au ned wa.. so quasi i mues do mini HZ verschiebe sie hegi scho alles..
und jez isch sie paar am ilade wo ich au iglade ha und dene am uere züg vo mir verzelle das ich do ehre s datum klaut ha usw.. und weis ned was... obwohl ich mis scho länger ha
echt ich well doch nur mis Fest gnüsse!! und ich tue niemert geg niemert.. sie isch so bösartig.. seit mer: ja werd eh niemert zu dir cho die wo chönd wähle echt so chindergarte

sorry has müesse useloh

15.02.13 10:14
valey 

zibesa:
oh gott ich bruch schnell en rat... es het nüt mit hz ztue aber ich weiss nöd was mache

ich han e kolegin, sie isch recht jung und het jetzt ihres zweite chind becho vo ihrem fründ. sie het scho mit 19i s erste vu ihm becho.. ihres chlinste isch noni mal en monet alt... und ez het sie mir gschribe am morge sie heg sich vu ihm trennt vorübergehend.. hilfe was söll ich da säge und mache?

ui nei zibesa no krass... treff dich suscht mal mit ehre zum rede?!

15.02.13 10:18
elea 

@canoa, mer send em scheld z aarau gsi! jo d beraotig esch super gsi!

allgemein fendi döf en azog au chli me choschte! er het sine kauft woner TZ bi sim brüeder gsi esch. ond jez chaners för s zivile ond euis HZ bruche! fende super so zitlos schöni azög wome de chli cha met andere gravate oder boschettli ufpimpe ;)
er het ke sone HZ azog welle, wel ehm gfallts ned ond es langet doch dassi i scho öpis chaufe woni nor eimol cha alegge! :P

@zibesa, vell sege chasch ned, wechtig esch dass du för si do besch ond ere jez halt gesch! gang zo ere, nemm si i arm ond los ere zue! biet ere helf a met em chend!

15.02.13 10:22
elea 

valey i ha vorher grad e sproch glese wo perfekt zo dinere situation passt!
weis nöm gnau winer gange esch aber d message esch gsi:
Lach ere is gsecht! entweder freut si sech dröber ond sie hasst di nome! egal was passiert, du gönnsch so oder so!

15.02.13 10:26
zibesa

nicht registriert

valey. lah di nöd verukt mache... wenn die gäscht wo lieber zu ihre wänd statt zu dier.. de söleds doch... du weisch gnau was sie verpasset und du musch somit au de "falsche" nöd no vil zale wie ässe und so... und die lüt wo dir wichtig sind dene bisch du sicher au wichtiger as so einere.

15.02.13 10:40
valey 

danke girls... ja mer isch sie egal und ebe die wo zu ehre gönd päch für die...
finds eifach nur uere lächerlich wie en mänsch cha so chindergarte verhalte ha weg so öppisem!! und so müesse all gegenenand ufhetzte... de mues de doch selber uere die problem ha??

Euses Fäst werd eh so megaa xD päch für die wo ned chömed hihihi

15.02.13 10:46
Emma13 

Genau so muesches denke valey!!!

Finds unglaublich dases so Lüüt gitt, gnüss du dis Fäscht mit dine liebste, die werdet nämli debi si :)

15.02.13 10:48
Canoa 

Puuri Iversocht, eifach probiere dröbert zstoh obwous mängisch ned eifach werd si...
Gwössni Lüt müend eifach met ehrem Getuhe uffalle ond probiered vo sech abzlänke...

15.02.13 10:50
Mona83 

hilfeeeeeeeeeeeeeeeeeee

ich bin so en dubel, han mini chärtli welä in druck gäh und nomal rasch agluägt zum kontrolliere und jetzt hani doch nomal ä anderi idee gah. grrrrrrr mängmal chönti mi, immer im letschte momänt umentscheidä.

chönder mal luägä was gfallt eu beser. s isch für uf dä zweitä sitä

Datei-Anhänge
Variante alt.pdf Variante alt.pdf (49x)

Mime-Type: application/pdf, 125 kB

Variante neu.pdf Variante neu.pdf (39x)

Mime-Type: application/pdf, 189 kB

1 .. 621 .. 1239 1240 1241 1242 1243 .. 2500 .. 3757
natürlich   einfach   schnell   Problem   richtig   wirklich   schaffe   Kollegin   gspannt   vorallem   natürli   irgendwie   Zeremonie   Zuletzt   eigentlich   langsam   eigentli   bearbeitet   himbeer   Hochzit