| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 622 .. 1242 1243 1244 1245 1246 .. 2502 .. 3757
15.02.13 12:24
CoRa 

Re: Bräute 2013

@ Mona die jezigi version fendi au supi

15.02.13 13:01
Mona83 

dankä allnä. :-)

doch hanem am mittag woner hei cho isch alles zeigt und är meint s glichä wiä ihr. :-)
är redet mer halt bi dä gstalltig automatisch nöd dri will das mis metier isch. :-)

dä stock häter au z übertribe gfundä. janu jetzt hani ä dänkpausä igleit bin no chli go laufä und mach mi wieder ad chärtli. :-)

15.02.13 14:04
Canoa 

Mona du besch de e flissegi! =)
Wönsch der guets glenge...

15.02.13 14:16
Emma13 

Ich han jetz grad min Kalender agluegt für nöchst Wuche und han gseh, das ich am nöchte Fritig tatsächlich scho ufem Standesamt chan alüte für d Ameldig vode zivile Trauuig.

-3 Mönet und mir sind verhüratet, glaubs ja nöd

15.02.13 14:18
Lus

nicht registriert

@Emma
I cha am 25. alüte... aso ou scho bau S macht mer scho itze chli buchweh dasi de ou dä Termin verwütsche woni wott
Zyt isch graaset gäu! No vor churzem hani gseit: das geit no sooooooo lang... u itze chani säge: ime haube jahr bini scho fasch verhüratet Wahnsinn

15.02.13 14:22
Emma13 

Ja gäll, isch scho unglaublich wie die Ziit rast, und doch hämmer scho so viel erledigt

Ich han de Termin ufem Standesamt eigentli scho lang reserviert, de 23.5. staht sowiit, bi eus muess mär sich aber 3 Mönet vorem gwünschte Termin amelde fürs Ehevorbereitigsverfahre, nimm a denn chömer en Termin mache, di nötige Dokument verbibringe und denn staht nüd meh im Weg :)

15.02.13 14:23
CoRa 

@ emma & lus: Jo das esch so! ha au dänk womi der gg gfrogt het- manno no 14 mönet und jetzt?!
geits no keini 6 mönet me und mer si verhürotet!!!! aiaiai!

hey heiter der scho musig för am hochzitsfescht? das esch e punkt womer no bez buchweh bereitet

15.02.13 14:28
Lus

nicht registriert

@CoRA
Am Apero wird vorussichtlich d Musiggsellschaft vo dr GG mitspielt cho spile.... Das wird de d überraschig si für üs
U am abe heimer bis itze nüt und wärde äue ou nümme mache. Mir si so weni lüt wo niemer tanzbegeischteret isch..... Da muesi ehrlech gseit säge röit mi ds gäud chli... die musige und djs choschte derna ja es vermöge!

15.02.13 14:33
Emma13 

Cora mir werdet en DJ ha, bi 80 Lüüt findi muess scho chli Stimmig si :) mir hend am 24.2. de Termin mit ihm, ich hoffe es passt.

Während de Trauuig würemer gern ä Sängerin ha, ä Gschäftskollegin vo mim Fründ (vo sowieso am Fescht iglade isch) singt imene Gospelchor, wär schön wenn sie das für eus wür mache, min Fründ het sie aber nonig gfröget...

15.02.13 14:37
elea 

jo d ziit rast! bi eus goht no 7mönet! i zocke jez no zeme wenn mer weder i senn chont dass mer verlobt send (und das semmer jez au scho set 5mönet)! vor emne johr hetti nie denkt dassi om die zit am HZ vorbereite be! :)

cora wege de musig eschs bi eus eso, das mer während de trauig en sänger hend vo 5lieder werd senge (er spellt akkustischi gitarre und werd vo emne bassspeler begleitet)
und do mer ned eso dtänzer send ond au nome 20lüt, lömmer de zobe eifach echli musig ab CD laufe. sel meh echli es hendergrondgrüsch si!
i stells mer so vor das eusi HZ meh es gmüetlichs zemehocke esch met esse ond trenke und ebe ned so typisch no met tanze ond so!
cora aber falls no musig suech de meld di doch uf www.plan-dein-fest.ch a (jez hani scho uh of werbig för die gmacht die mönd mer jez de öpis zahle för das )!
i ha au ned gwösst wo i öper sel fende wo zo eus passt und vor allem i euses chline budget!
det chasch dis budget age und wasd suechsch! ennerhalb vo 2täg hani 3 mails becho! 2 send gar nüt gsi ond eine esch eusi Musiker!
mer zahle ene jetzt 400.- plus fahrspese! het nie denkt dassi so gönstig musiker fende! ha u freud!
probiers doch au us cora, verlühre chasch nix! ;)

1 .. 622 .. 1242 1243 1244 1245 1246 .. 2502 .. 3757
natürlich   eigentlich   einfach   gspannt   eigentli   schaffe   natürli   wirklich   Kollegin   Zeremonie   Zuletzt   irgendwie   schnell   Hochzit   vorallem   langsam   richtig   bearbeitet   Problem   himbeer