| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 624 .. 1245 1246 1247 1248 1249 .. 2503 .. 3757
18.02.13 08:07
Canoa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

Eusi Chärtli gönd au höt Morge i Drock...Hoffemers es klappt alles so wie mer eus das vorstelled.

Im Momänt macht mer emmer nos Apéro chli Buchweh. Do mer oberhalb vomene Dorf t Chele hend ond det ned vöu ume hed, werdemer det inere Schüür euses Apéro ha, die hend das äxtra för so Events här gmacht. De einzig Hogge esch, dassi eifach extremi Prise hend. Rum, Fäschtbänk ond Stehteschli zäme choted 650.00 CHF...eifach wahnsenn...aber die ganz HZ-Gsöuschaft verschiebe?!? Esch au chli blöd...
Hoffed jetzt mer chönd metem Apéro chli luege, dasses denn alzo tür werd. Wot jo ned omeschmörzele aber eifach bezli luege...

18.02.13 08:08
schmetterling84 

Guete Morge

@Mona he super, jetzt isch das thema au fascht erledigt. Hesch s binere Druckerei in Uftrag gäh öder übers Internet?

Ig ha au mini Kärtli fertig gmacht.. die Wuche göh si uf d Post!

Am Samstig göh mir goh d ring bstelle.. juppiiee!!!

@valey: gäll die WE si eifach z kurz! has gfühl chum fohts a ischs fertig...
Hesch di eigentlich wieder chli beruhigt weg dinerä "bekannte" ? HA mi echt gfrogt was das für eini isch.. wie cha meh nur, guet isch halt hart für sie wenn du au denn hürotisch und gwüssi ihre absäge... aber egal, loh di nid vo ihre nerve... hoff gsehsch sä nid allzuviel..

18.02.13 08:09
valey 

HEy Canoa
chasch de ned froge obs der med em pris chli abegönd??

ich be momentan au mega am überlegge wegem apero nach de chile... es stoht noni so recht..
er hed vorgschlage so Fleisch Plattene mache... aber med öppe 180 persone und de ruum isch ned soo mega gross, alli am omenand laufe...

18.02.13 08:10
Sanis

nicht registriert

Liebe 13er... Diesen Freitag ist es bei uns so weit... deshalb dachte ich mir es ist langsam Zeit meinen eigenen Traumhochzeit-Threat zu eröffnen...

gesagt getan...

18.02.13 08:11
valey 

Hey Schmetterling, segs ned es goht emmer so schnell ome s weekend
ja ha mi chli beruhigt.. die werd sowieso ned so en HZ ha wie mer hend ;-) sell sie sich ufrege ned ich

18.02.13 08:17
Canoa 

Sanis ich freue mich für dich, am Samstag hatte ich zu meinem GG gesagt noch genau 6 Mt und ich gebe meinen Namen ab! Die Zeit läuft wahnsinnig! Gehe gerne mal auf deinem Threat schauen. =)

Valey super, freu mi dass du so gut damet omgosch. Du wirsch gsehe euches Fäscht werd super.

Hoffe sehr de Bsetzter vo de Schür chond eus chli entgäge...

18.02.13 08:20
Lus

nicht registriert

Guete Morge zäme... isch würklech scho wider mäntig?

Mir hei geschter üsi Föteli für uf d Iladigscharte gmacht. E gueti Kollegin vo üs, wo haubprofessionell fötelet hetsech anerbotte die z mache Mir si is töifschte ämmitau ufene hoger ufe - leider het d sunne no nid wöue schiine
U schön ufemne Hoger obe (e viertustund z fuess für fasch hüfthöche schnee... ächtz) bimene böimli und bänkli mit u schöner ussicht heimer de föteli gmacht... Ha no zwe wägwiser baschtlet gha.. eine wo druffe steit: EHE und ufem andere wo i die anderi Richtig zeigt: FREIHEIT... Hihi mi GG het natürlech immer dä mit Freiheit gha... Mir heis sooo luschtig gha und hei üs eine abglachet det obe.. Natürlech isch Hundi ou mit uf d föteli cho
I due de es paar Föteli da ine wenise bechume
Mir si när sooo verfrore gsi, i ha grad hei id badwanne müesse Aber s het uuu gfägt !!

Zuletzt bearbeitet am 18.02.13 08:23

18.02.13 08:21
valey 

Canoa ja wenn med ehm redsch chunter sicher eu chli entgege...

mer send momentan chli med eusem Budget am kämpfe.. send scho recht chli drübert as das wo mer hend welle

18.02.13 08:24
schmetterling84 

Klar Valey, dir cha si s Wasser nid reiche... aber nerve duet so öbis glich!
Ig frog mi eh, was sich gwüssi d Frechheit ussenehme. Wie cha meh nur öbberem säge er söll d HZ verschiebe?! Dämmlich echt...

@Sanis.. uiii die ersti 2013 Brut hürotet.. Jetzt foht eusi Saison a.

@Canoa Ig würd halt mol bi verschiedene Catherings afroge und ebe au mol e Beck. Die si us erfahrig recht viel günstiger und mache wunderbari sache.

18.02.13 08:26
sabrinella 

guete morggeeee

jo das Budget kenni:-(( mer hend jetzt no de hund müesse loh operiere!!und jetzt chunt das no alles isch so tür und veel sache chunt han au chli angscht das es ned langet mit em Budget aber ebe!!sind jo no 5 Löhn wo chöme:-)))
wie möche dir das hender scho alles zäme?

1 .. 624 .. 1245 1246 1247 1248 1249 .. 2503 .. 3757
schaffe   schnell   Zuletzt   irgendwie   bearbeitet   natürli   richtig   einfach   Problem   Kollegin   Hochzit   eigentlich   wirklich   natürlich   eigentli   vorallem   gspannt   langsam   himbeer   Zeremonie