| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 626 .. 1250 1251 1252 1253 1254 .. 2506 .. 3757
18.02.13 11:55
valey 

Re: Bräute 2013

Voll schöns Kleid ich würds bstelle

aso mis mami hed au es kleid bi milanoo grad bstellt und ehres isch quali au mega guet
isch au hinde zum schnüere so schön

sie hed das gno
http://www.milanoo.com/de/p27982.html

18.02.13 11:58
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ohh das isch megaaa schön, au d Schnüerig

jetz bini echt froh das ich dich no gfrögt han

18.02.13 13:05
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

uh froue, mängisch bini zu euphorisch wemer öppis gfaut u bi de immer uu enttüscht wenns bi öpperem nid so achunt...
Ha e sehr e guete Kolleg und uf sini Meinig chani mi immer verlah. I ha so freud gha a mine wägwiser woni gmacht ha und hanim es föteli gschickt.
de seiter nume: er chön das nid verstah... das heig gar nüt zäme z tüe. ir ehe heig mer immer no freiheite, er findi das vieu z krass. Er würd das NIE mache" Bi grad chli us allne wolke gheit. I meine mir meine das als Gspass "Freiheit oder Ehe" u sicher nid aus Ärnscht!!!!!! U i hoffe sehr, dass d Lüt üse Humor verstöh.... I meine, jede kennt ja die Sprüch: We ghürate bisch hesch nümme z säge... etc. oder?
Findet dir das ou so schlimm? Oder het mi Kolleg eifach grad e schlächte tag verwütscht?

18.02.13 13:23
Canoa 

Re: Bräute 2013

Lus ech gloube wenn ehr au schöscht so Spröch chlopfed werded euchi Lüt das au so verstoh!=)
Be eus esch das ned anderst, mi GG seid au emmer, jo mer MÜEND hürote aber emmer no metem Lache hendenoche...ond bis jetzt heds nimert fausch verstande!!!!

Also ech fends en wetzegi Idee, ned so stier...


Ech ha grad gueti News becho, mer hend jetzt en Apéroservice wo eus t Sache parat macht för 15.00 CHF pro Person förs Apéro ond Getränk mer müend eifach för s Personal luege...ufff no einisch glöck gha! =)

18.02.13 13:31
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@canoa
Lach nei mir ghöre äbe ehnder id region vode sprüchchlopfer ;-) so die oberromantische föteli wäre gar nüt für üs gsi und das wäre ou nid mir gsi Aber i dänke scho, dass d lüt das verstöh U schüsch heisi eifach ke Humor

He super wägem Apero! Hesch de scho e Idee wär aus "Personal" wettisch näh?

18.02.13 13:36
Canoa 

Re: Bräute 2013

Lus denn esch jo das guet, wemer weiss dass das typisch ehr send chond das au rechtig öbere! =)

Mim GG sine Eltere ehres Kollegepäärli häufed öbe mou a so Apéroservice us, darum frogemer denn mou die ond denn bruchemer denn no öbe zwe Lüt ond das set länge! Be grad extrem erliechtert...ha gmeint das gäbi scho die ersti Ehekriese vorem Hochzig! =)

18.02.13 13:37
elea 

Re: Bräute 2013

lus, i denke er het doch eifach e schlechte tag! wel das chami jo nor als wetz verstoh! wer meint das sigi ernst, de het jez aber gar nix tschegget
i miechs glich! aber verstoh di mega guet! wennd vo öpis mega öberzoge besch langet mengisch scho nor ei komentar ond de henderfrogsch di ganz sach! so beni au aber ebe glaub mer, die schelder chame jo ned falsch verstoh!

18.02.13 13:41
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ech be eher en ärnsti Person...ond ech verstoh die Schöuder auso au ned fausch! =)

18.02.13 13:45
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Canoa
Hihi phuuu de hesch ja no mau glück gha
U e vorehelichi Ehekrise tönt nis so agnähm Aber i chas scho verstah... Bi so vieu planigssache und Wünsch womer het gits haut ehnder mau chli ribereie.

@elea
gäu dä het e schlächte tag verwütscht.... i fa eifach de immer grad afa hinterfrage wenn sone bemerkig chunnt, wie so bi vielem! Aber äbe: fausch verstah chamers ja fasch nid und es isch ja klar, dass mir das im Gspass meine.... schüsch würdemer ja chuum hürate wenns so wäri oder ?

18.02.13 13:58
elea 

Re: Bräute 2013

@lus, jo i gsehs genau so! wenn ers ernst meine würdet, de wörde der jo chum hürote. ossert er hassed freiheit i wörd sosch mol no öper anders froge vo dine kolege ob sis scheld au falsch verstönd!

soooo jetzt muesi no rasch öpis i eigener sach los werde! freue mi drom grad brutal! bi eus eschs jo emmer es mega thema gsi wohe mer ed fletterwoche gönd ond eeeeentli wösse mer wohe. send am SA es reisebüro ond i be galub e schwerigi chondin jo of all fell hämmer öpis gfonde wo super i euses budget passt und mim frönd ond mer gfallt!
mer gönd zersch för es paar täg of singapore ond nacheten no of ko samui! freu mi meeeeggggaa! juhu weder öpis woni cha vo de lischte striche ;)

 1 .. 626 .. 1250 1251 1252 1253 1254 .. 2506 .. 3757
eigentli   natürlich   Zeremonie   irgendwie   Problem   gspannt   langsam   schnell   bearbeitet   himbeer   Zuletzt   eigentlich   natürli   einfach   Kollegin   Hochzit   schaffe   richtig   wirklich   vorallem