| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 630 .. 1258 1259 1260 1261 1262 .. 2510 .. 3757
19.02.13 09:50
Emma13 

Re: Bräute 2013

Nei, ich bin us Züri :) und mir hüratet am 23.5. zivil, han geschter denkt ich probiers mal ufem Standesamt und sie hend nöd mal blöd tah :)

ou weiss au nöd wie denn das mite anderne Dokument gaht, hey nei, das gitt ja meeega viel ztue

19.02.13 09:52
Mime 

Re: Bräute 2013

mir hei üse termin ufem standesamt für s ehevorbereitigsverfahre ire wuche. chanechs de verzeue... und de muessi de ou grad dr neu pass bsteue, süsch chani nid id flitterwuche :-(.
machemer grad sone lischte, wo dassi überall muess säge, dass mi name änderet...

19.02.13 09:52
Nemo 

Re: Bräute 2013

ich alhn miich da mal überasche. a dem gspröch wird denn sicher einiges no dezue gseit. ich wird sicher mitem alte pass id flitterwuche. han scho müesse agä wie d'näme uf de reisepäss usw sind. da ich nöd sicher gsie bin wie denn das gnau isch mitem neue namensgsetz usw... und mir grad 3 tag nachem hz id flitterwuche gönd, hani das risiko nöd welä iga.

19.02.13 09:53
Canoa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge 13ner Brütlis, ehr send jo scho weder sehr flissegi gseh!

19.02.13 09:54
Lilly4 
Re: Bräute 2013

@elea: also so viel ich weiss chamer dä pass mitem neue name
erscht nachem termin ufem standesamt beaträge ... und dä termin
chasch ja 3 mönet vorher veribare, sobald dänn dä 'fötzel' häsch
wo det muesch usfülle, chasch en termin bim passbüro mache und
die schicket din neue pass dänn direkt zum standesamt + am zivile
chund mer dä dänn über!

bi mier muess das klappe, will eusi flittis sind uf dä name vo mim gg
buecht und s zivile isch e wuche vor dä chile, 2 täg spöter flügemer
dänn id flittis!

19.02.13 09:54
Emma13 

Re: Bräute 2013

Also mir het sie geschter gseit dass mir bis am 14.3. alli Dokument söttet parat mache (Wohnsitzbestätigung, Geburtsschii, Passkopie / Usländeruswiskopie, min Fründ isch en Italiener, da gebore und und ufgwachse, für die wo im Usland gebore sind, bruchts meh Dokument)

D Wohnsitzbestätigung und de Geburtsschii wird sie eus bis denn usdrucke und adem Tag geh. Ide Zwüscheziit chömemer en Frageboge über zum usfülle und bis denn mitneh. Det muess mär ageh wie mär denn wett heisse, wie d Kind sölet heisse etc. De Rescht besprechemer denn det, wird denn au wegem Pass/ID fröge, vorallem für die vo denn grad id Flitterwuche gönd isches scho no wichtig... und isch scho so, nienets stahts konkret, überall echli andersch... mega müehsam

19.02.13 09:54
elea 

Re: Bräute 2013

bi mer esch das thema ebe au wege de flitterwoche aktuell. i wet so gern met em neue name reise! ond mer gönd erst 2 woche nach em zivile ed ferie aso denki set das kei problme si! aber ebe wer natürli scho super wenn mes grad am ivile bechiem!! ha ke loscht demm züg de nochezsekle!

19.02.13 09:54
Nemo 

Re: Bräute 2013

da ich ide ferie sicher au no mini kreditcharte wird bruche und die i gwüsse länder nur mitem pass zäme chasch bruche, isch mir eifach alles chli en heisse gsie. und bide kreditcharte chasch de name ersch wechsle wenn de eheschie häsch.

19.02.13 09:58
Mime 

Re: Bräute 2013

ou nemo das stimmt... dä wäg de kreditcharte... oje, nomou öppis meh, woni muess regle...

19.02.13 10:00
elea 

Re: Bräute 2013

guet mi frönd het au no en kreditcharte. ond die neue chärtli chont em amigs relativ schnell öber, aso denki i mim fall chani das alles innerhalb vo dene 2 woche regle (dorom hani s zivile au es bezeli früehener welle).
ebe ond sosch wenn me mol öpis met kreditcharte muss zahele, ebe de sells de frönd zahle ;)

 1 .. 630 .. 1258 1259 1260 1261 1262 .. 2510 .. 3757
einfach   Kollegin   langsam   natürlich   eigentli   Zeremonie   richtig   Hochzit   irgendwie   himbeer   schnell   Problem   Zuletzt   eigentlich   wirklich   schaffe   vorallem   bearbeitet   gspannt   natürli