| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 631 .. 1259 1260 1261 1262 1263 .. 2510 .. 3757
19.02.13 10:00
valey 

Re: Bräute 2013

Aso ich werd de neu pass au am tag vom zivile becho
ha letsch mal am passamt aglüte, die hend mer gseit wenn ichs gspröch ha bim Zivilstandsamt, aso weni papier bringe usw... de mueni en Trauungsermächtigung verlange und am Passamt schicke...

19.02.13 10:02
elea 

Re: Bräute 2013

valey da muess me extra verlange... ääh die sele doch eim eifah alles id döbbli dröcke wome brucht! aber demfall muss me das de sege dete he...
oke da helft mer emo scho witer.
hends der gseit du chonsch de pass am zivile öber?

19.02.13 10:06
sabrinella 

Re: Bräute 2013

be ois ischs so:

Ich CH bürger muess nur de Wohnsitzbestätigung bringe de rescht luege sie.
denen mi fründ italo muess Geburtschin bringe wel er i de CH gebore isch denen wohnsitzbeschtätigung und de aktuielli ossländeruswiis und denen muess er vom consulat
cerifikato libero mitneh!!

denen gömer ufs standesamt det lueges alles a düend mit ois de termin fixe ( jetzt afangs prov reserviert) und alles bespreche name und so und denen chum ich das paoier über mit dem muess i de pass beatrage und au alli andere uswiise vo de banke und so sache!!!
und de klappet das scho!!nur ke angscht sind ned die erschte wo hürote:-)))

19.02.13 10:10
valey 

Re: Bräute 2013

elea, ja die in aarau hend mer gseit i mues das dett verlange bim Standesamt und de muesches ischicke de tüend denn die de pass direkt as Standesamt schicke de chunsches a dem tag über :))

19.02.13 10:11
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Also die sach mit em Pass oder au ID isch kei Weltssach... ID chasch au goh beatrage uf dr Gmeini mit ebe dere Bestättigung wie du nach dr HZ heissisch und direkt as Zivilstandesamt loh schicke. Bim PAss muesch halt ufs Passbüro. isch kei riese sach und au ndi kompliziert etc. und wie d Sabrinella seit, mir si ndi die erste wo hürote.

bi eus sötts relativ unkompliziert si weg de Dokument, mir si bedi CH (er isch ibürgeret) und dur das mir uf dem Standesamt hürote wo au zueständig isch für sie Heimatort brucht er nur e Wohnsitzbestätigung. Ig muess no e Personestandsuswies ha. bi gspannt wie das lauft, dr STandesbeamti het mir gseit, miess erst nach dr Ostere alüte füre Termin!

19.02.13 10:12
valey 

Re: Bräute 2013

i ha ebe en Biometrische pass und die tüend mer de alüte weni die papier gschickt ha an passamt dasi cha die fötelis dett go mache und fingerabdruck nomol usw...

:-/

19.02.13 10:18
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Jetzt ha ig grad ufs Standesamt aglütet.. Ig bruch au kei Personestandsuswies will ig i dr EDV dinne bi.-.. D Zivilstandesämter hei e Software (infostar) dört werde alli CH erfasst und zum teil au d Usländer. Jetzt bruch ig nur d Wohnsitzbestättetigunge und fertig.. mol öbis wo günstig wird :-)

19.02.13 10:19
Emma13 

Re: Bräute 2013

sabrinella:
be ois ischs so:

Ich CH bürger muess nur de Wohnsitzbestätigung bringe de rescht luege sie.
denen mi fründ italo muess Geburtschin bringe wel er i de CH gebore isch denen wohnsitzbeschtätigung und de aktuielli ossländeruswiis und denen muess er vom consulat
cerifikato libero mitneh!!


Sabrinella, hani nöd gwüsst weg dem Certificato Libero, hends eus nöd gseit weder bim Konsulat no ufem Standesamt, isch das echt kantonsabhängig? Oder weisch du warum er das muess ha? Mine isch ja au da gebore (am Ort wo mir au hüratet)

19.02.13 10:27
elea 

Re: Bräute 2013

valey, jo ha au en biometrische gha bes jez (mine lauft so oder so em 2014 ab aso passt no guet).
ah dassch ebe das woni ha wele wösse, si schecke nacheten di neu pass grad am zivilstandesamt ond die händige der denn de am HZ us. ah super!
hmm i ha aber s zivile ned of de gliche gmeind wini wohne. de muessti denne das de au no sege dass si ne denne as rechtige standesamt schecke...

kompliziert eschs eigebntli ned, nome eschs mer zblöd tusig mol e verschednige ort go alüte. die selet doch eifach of enre HP mol genau ufschribe wis ablauft ond de wers au klar.

19.02.13 10:29
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@elea
Jo du muesch eifach agäh wo er hi muess.. aber das stoht eigentlich (glaub ig emel) au uf dem Formular und die bim Passbüro würde sicher au nochefroge.

 1 .. 631 .. 1259 1260 1261 1262 1263 .. 2510 .. 3757
wirklich   richtig   Zuletzt   Hochzit   natürlich   gspannt   Kollegin   schaffe   Zeremonie   einfach   langsam   schnell   natürli   bearbeitet   Problem   vorallem   eigentli   irgendwie   eigentlich   himbeer