| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 631 .. 1260 1261 1262 1263 1264 .. 2511 .. 3757
19.02.13 10:30
sabrinella 

Re: Bräute 2013

jo wel er Italo isch

ois het das de beamti selber gseit er müess de mitneh!!!schüsch giengs ned!!mer sind no i ferie gfloge hend de gholt gah aber bringt nix!!sie bruche nur de!!egalwo du gebure bisch!!aber lüt doch ufs amt a und frog öb er de au bruchi!!!
mer hend es mail becho wo alles druf gstande isch was mer bruche!!
und so wüsse mer das mer alles debi hend!!!

jo jetzt muesser uf consulat ! es schisst mine jetzt scho a

19.02.13 10:33
snet 
Re: Bräute 2013

Also ich wollte eigentlich mit dem alten Namen noch in die Flitterwochen gehen, obwohl wir vermutlich erst 2 Monate nach der Trauung in die Ferien gehen werden. Aber das sollte ja klappen, oder? Wenn ich ja noch gar nichts ändere und mit meinem alten Pass in den Urlaub gehe?

Für das Ehevorbereitungsgespräch habe ich gar keine Dokumente gebraucht, da ich Ortsbürgerin bin. Da hat der Schriftenempfangsschein gereicht.

19.02.13 10:39
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@snet
genau das ha ig mir au scho überlegt! Mein die vo dr Fluggsellschaft wüsse jo nid , dass du no ghürotet bisch und mi Kollegin het vor 10!! Johr gürotet und het no johre nach dr Hz ihre alte Pass gha und isch eifach mit em alte Pass gfloge.. het nie problem gäh (usser bim bueche, do het si miesse mit em alte NAme bueche)

Ab er isch jo denn scho schön mit em neue Name z reise.. so s erste mol...

19.02.13 10:44
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ja, also ebe ich denke das merkt ja niemert, also im schlimmste Fall chan mär mitem alte Name und de alte Dokument reise und das denn eifach richtig mache bim bueche. Da mir aber erst im Juni s erstmal nach de zivile Hochziit id Ferie gönd, wird das bis denn scho ok si.

Sabrinella, han jetz grad ufem Standesamt aglüte und tatsächlich brucht mine nüd. Sie het gseit es seg andersch für die wo nöd ide Schwiz glebt hend oder ähnlichs, aber für die wo da gebore, ufgwachse und am gliche Ort au hüratet, seged kei wiiteri Dokument nötig, idem Fall bini froh, han nämli gseh dass das Dokument nomal 50 Euro kostet het...

19.02.13 10:48
valey 

Re: Bräute 2013

elea...
ja ebe wenn du ebe die Trauungsermächtigung aforderisch stoht dett uf welem Standesamt du hürotisch...

de muesch ebe de zäddel mit dim name, adresse und tel.nr. am passamt schicke
und die lütet der denn ah wens chasch go fötelis mache und so..

und die schicked denn das scho am richtige standesamt und de chunsch denn über :))

klapped scho :D

19.02.13 11:10
Angita 
Re: Bräute 2013

Ach das liebe Zivilstandsamt... i chum bi dene au nö so ganz drus... eini hät üs gseit gha mir mösed üs im januar melde... die ander hät denn gmeint neee sie müend erst im märz alüte für än termin.... phuuu
min fründ isch jo au "Usländer" und er wird vom spanische konsulat ä ledigkeitsbeschinigung und än geburtsschii bruchä wo nö älter als 6 mönät dörfet si... zum glück bin i doppelbürger und bruche nünd vom italienische konsulat
hoffi mol?

i werd ide nechste wuchä mol versueche die tischdeko woni gester posted ha zmache.. mol luege woni bambus überchume... also wo no grüe isch.. .hät öppert gad än tipp?

19.02.13 11:13
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@angita
also chunt druf a öb du dr Lucky Bambus meinsch, de findishc im Ikea oder dr dünenri grieni.. do würd ig mol im Bluemelade nochefroge.. Viellicht het dr coop/Migros jo au oder dr Asia lade?!
Hesch dämfall öbis bsunders vor?

19.02.13 11:17
sabrinella 

Re: Bräute 2013

hmm schreg velech isch das vo kanton zu kanton verschiede!!??wel mine isch jo au do gebore und alles verstih das ned ganz!!

den ischklar chömes ned drus uf em consulat:-))

19.02.13 11:21
elea 

Re: Bräute 2013

oke merci valey, dasch genau da woni ha wele wösse!!!
achtong no e dömmeri frog: de maa chont ke neue pass oder ID öber oder' stoht jo niened em passs ob me ledig esch oder verhürotet oder? da heisst da maa cha all sini dokument bhalte ond muss nix ändere oder?

mus zuegä das sachisst mi jez scho chli a öberel es mail zmache oder azlüte zom sege dasi e andere name ha. ha erst grad letsht johr zöglet ond ha jetzt nonid a alne ort die neu adresse age

Zuletzt bearbeitet am 19.02.13 11:21

19.02.13 11:24
Angita 
Re: Bräute 2013

ha also kei ahnig vo bambus.... was isch echt das uf dä Foti?

Datei-Anhänge
DSC_0354.JPG DSC_0354.JPG (11x)

Mime-Type: image/pjpeg, 203 kB

 1 .. 631 .. 1260 1261 1262 1263 1264 .. 2511 .. 3757
natürlich   richtig   eigentli   eigentlich   Problem   bearbeitet   natürli   Zuletzt   schnell   gspannt   irgendwie   Zeremonie   einfach   wirklich   schaffe   himbeer   langsam   vorallem   Hochzit   Kollegin